به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۴۹۴۰

پرونده کلاهبرداری‌50‌میلیاردی با 300‌شاکی

گروه حوادث: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان 2 کلاهبردار که از متقاضیان خرید خودرو مبالغ سنگین در حدود 50 میلیارد ریال اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده بودند را دستگیر کردند.
پرونده کلاهبرداری‌50‌میلیاردی با 300‌شاکی
سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی دریافت شکایت‌های متعدد علیه افراد یک شرکت خصوصی مبنی بر اینکه این افراد از بیش از 300 نفر از متقاضیان خرید خودرو مبالغ سنگین اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. رئیس پلیس استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با تشکیل پرونده مقدماتی تحقیقات خود را در رابطه با چگونگی موضوع گزارش شده و مدارک شاکیان را مورد بررسی قرار دادند.

سردار آقاخانی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی‌های علمی، مأموران موفق شدند 3 نفر از اعضای این باند به اسامی «ح»، «م» و «م» را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند. این مقام ارشد انتظامی در ادامه عنوان داشت: با شروع بازجویی‌های فنی و تخصصی از متهمان، نهایتا دستگیر شدگان در مواجهه با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری‌های متعدد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با بررسی کارشناسی صورت گرفته مبلغ کلاهبرداری قریب به 55 میلیارد ریال از بیش از 300 نفر شاکی برآورد شده است. آقاخانی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات متهمان بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
مرجع : فارس