کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه دروغ می‎گویند به‎جز این آقا!

ایسنا , 5 شهريور 1392 ساعت 14:36

گروه ورزشی: مدیر هتل پردیس کرج به صحبت‎های هدایتی واکنش نشان داد.



سلطانی با اشاره به صحبت‎های هدایتی مبنی بر این‎که کسی از وی طلب ندارد، اظهار کرد: من قرارداد و چک دارم که بلا استفاده روی دستم مانده‎اند. آقایان وقتی به گهر آمدند، قبول کردند که همه دیون را بپردازند اما چون مظلوم بودم پول همه را دادند به‎جز من!وی ادامه داد: به‎خاطر مردم لرستان و همشهریانم تا حالا اقدامی نکرده‎ام و متأسفانه آقایان در کمال بی‎انصافی می‎گویند از آنها طلب ندارم. من برای گفته‎هایم شاهد دارم و آنها کسانی هستند که یک فصل در هتل پردیس اسکان داشتند.

سلطانی با اشاره به این‎که خانه‎ام را برای گهر فروختم، خاطرنشان کرد: هر کس دیگری جای من بود پول و دیرکردش را با هم می‎گرفت اما آنها نمی‎خواهند حتی پول خودم را هم بدهند. با وکیلی صحبت کردم و می‎گفت دیرکرد پولم روزی 2 میلیون تومان می‎شود.مدیر هتل پردیس یادآور شد: کمیته انضباطی به نفع من رأی داده و 240 میلیون تومان باید گهری‎ها پرداخت کنند. دادستانی هم عنوان کرده که هدایتی باید تسویه حساب کند. در ضمن از این پول 140 میلیون متعلق به زمانی است که این آقا بهره‎بردار گهر بود و خودش دیون قبلی را هم به گردن گرفت.

وی با اشاره به این‎که صبح امروز یکی از نزدیکان هدایتی با من تماس گرفت، اضافه کرد: آنها حساب و کتاب کرده‎اند و می‎گویند فقط 27 میلیون تومان به من بدهی دارند که این خنده‎دار است. تا دیروز که کسی از این آقا طلب نداشت اما امروز چیزهای دیگری می‎گویند.سلطانی یادآور شد: هدایتی که خیّر شده و همه کاری می‎کند تا در دل مردم خودش را جا کند چرا بدهی‎هایش را پرداخت نمی‎کند؟
او با اشاره به صحبت هدایتی که گفته هر کسی طلب دارد، دو برابر آن را پرداخت می‎کند، گفت: شاید کسانی که با برنامه نود تماس گرفته و اعلام کردند از این آقا طلب دارند، همه دروغ‎گو هستند و فقط وی راست می‎گوید. پولمان را که نگرفتیم هیچی، دروغ‎‎گو هم شدیم.


کد مطلب: 15051

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15051/همه-دروغ-می-گویند-به-جز-این-آقا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir