به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۱۵۱۶۳

شکایت‌از احمدی‌نژاد فقط خاک می‌خورد

گروه سیاسی ـ رسانه‌ها: وكيل خانواده هاشمي در گفتگو با روزنامه اعتماد در پاسخ به این پرسش که شكايت‌هاي متعددي كه خانواده هاشمي درباره توهين‌ها و تهمت‌هاي وارده به دستگاه قضايي ارائه كرده‌اند به كجا رسيده است؟، گفت: ما ده‌ها شكايت از رسانه‌هاي توهين كننده به خانواده آقاي هاشمي طرح كرده‌ايم كه هيچ كدام منجر به صدور كيفرخواست نشده است. در موضوع شكايت از روزنامه كيهان اطلاع داريم كه مديرمسوول اين روزنامه حتي احضار هم نشده است در حالي كه دو سال از شكايت ما مي‌گذرد.
شکایت‌از احمدی‌نژاد فقط خاک می‌خورد
عليزاده طباطبايي در مورد علت عدم احضار حسين شريعتمداري به دادگاه ، گفت: وقتي موضوع را جويا مي‌شويم به ما مي‌گويند گردش كار به دادستان ارائه شده است. در اين مرحله اگر هم مسوولان اين روزنامه احضار شده باشند بنده به عنوان وكيل خانواده هاشمي از آن بي اطلاعم. يك بار به آقاي هاشمي گفتم اجازه بدهيد از كيهان به دليل توهين به حضرتعالي شكايت كنيم كه ايشان فقط گفت به آقاي شريعتمداري بگوييد اين رفتار منصفانه نيست.
وكيل خانواده هاشمي افزود: درسال 84 هم پس از اظهار مطالبي عليه خانواده هاشمي فرزندان آقاي هاشمي از احمدي‌نژاد شكايت كردند. ما شكايت از احمدي‌نژاد را به دفتر رييس محترم قوه قضاييه هم ارائه كرده‌ايم اما تا كنون كه 8 سال مي‌گذرد نتيجه‌يي نداده است.
وی در خصوص وضعيت پرونده مهدي هاشمي هم گفت: اين پرونده همچنان دست بازپرس است. به اعتقاد من آقاي سراج شجاعت به خرج داد و پرونده‌يي با حجم گسترده از ايرادات سنگين را به بازپرسي برگرداند. ايرادهاي اين پرونده بسيار سنگين است.

افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۲۵
كسي كه خودشو جلودار مبارزه با فصاد معرفي ميكرد روز آخر كه رياست تحويل داد با بردن شانزده ميليارد دست خودشو واسه ملت رو كرد! حالا ميخوايد از كي شكايت كنيد كسي كه اون همه تهمت به آيت الله زد خودش پيش خدا و مردم روسياه شد! (118622)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۵۹
تنها عاملی که یک کشور را به تدریج خراب می کند و مردم را نسبت به حکومت بدبین می کند تبعیض است. علت سقوط شوروی سابق تبعیض بود ولی چون چینی ها چنین تبعیضی را حتی برای سیاستمداران بلند پایه هم قائل نمی شوند پابرجا هستند. (118636)