به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۱۵۳۵۹

هزینه‌های تحمیلی احمدی‌نژاد به اصولگرایان

گروه سياسي: يكي از نمايندگان عضو جبهه پايداري در مجلس گفت: دولت احمدی‌نژاد هزینه‌های هم نامی با اصولگرایی را به ما تحمیل کرد.
هزینه‌های تحمیلی احمدی‌نژاد به اصولگرایان
علی زاکانی در چهاردهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تربیت مدرس در جواب سوالی مبنی بر اینکه چرا وقتی آقای احمدی‌نژاد از شما خواستند که امور سیاسی شان را بر عهده بگیرید، قبول نکردید؟ مدعی شد: سال 85 که آقای احمدی‌نژاد با من صحبت کردند تا به دولت بروم و کارهای سیاسی انجام دهم تقریبا خردادماه بود که در آن زمان حدود 8- 9 ماه از کار دولت می‌گذشت و وقتی از او علت این پیشنهاد را پرسیدم پاسخ داد که شما بهترین فرد در مجلس هستید و می‌خواهم که با هم خبرگان رهبری را عوض کرده و جوانان را وارد خبرگان کنیم که من قبول نکردم چون به نظر من این صحبت‌ها با دولت 9 ماهه نسبتی نداشت. وی همچنین در رابطه با علت اختلاف اصول‌گرایان گفت: ما اصول را خوب تعریف نکردیم به خاطر همین به جبهه اصو‌لگرایی آسیب زدیم.

زاکانی دررابطه با اختیارات سرپرست وزارتخانه‌ها گفت: سرپرست هم اختیارات وزیر را دارد اما خودش باید رعایت کند که به جاده صاف‌کن دیگران تبدیل نشود تا از او بهره نادرست بگیرند.
مرجع : ايسنا

مسعود
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۶:۰۶
سر و ته يه كرباسين (120491)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۶:۲۱
آقای زاکانی اظهارات. . . . شما را در ایام رای اعتماد وزرا همگی شنیدیم بر کسی پوشیده نیست که phافراط شما خیلی بیشتر از احمدی نژاد می باشد (120498)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۷:۰۷
خب قبول نمی کردید. (120521)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۷:۰۸
خیلی نمک نشناسید احمدی نژاد این همه به شما خدمت کرد. (120523)
اکبر
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۹:۵۰
دکتر دوست داریم

همیشه در قلب مایی (120612)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۷:۰۹
پس لطفا به هم طیفاتون توی مجلس بفرمایید چوب لای چرخ سرپرست وزارتخونه ها نذارن (120525)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۳:۲۶
آقای زاکانی من افشاگری شمارا در مورد آقای احمدی نژاد را در سه مرحله طبقه بندی کردم .1- در گفتارتان صادق نیستید.2- چون در همان زمان افشا نکردید .ترس از دست دادن منافع یا ترسیدید. (120671)
afsaneh
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۲۳:۳۷
واقعا روت خیلی زیاده شما که دیگه 4روز از تلویزیون میلی رو انتن بودی و حسابی خودتو نشون دادی (120678)
انسان
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۱:۵۰
اقای روحانی،وجود حزب و احزاب هم الفبای مردم سالاری است .پس با نفی وجود احزاب هزینه بر دوش اصلاح طلبان که از شما حمایت کردند نگزارید.درست است که شما وظیفه کم کردن التهابات گذشته را دارید اما لطفا اصول مردم سالاری را نفی نکنید. (120711)