به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۵۵۱۴۲

پمپئو: در ایران یک مافیا وجود دارد تا یک دولت!

گروه سیاسی: وزیر امورخارجه آمریکا با بیان اینکه چیزی که ایران را اداره می کند بیشتر به یک مافیا شباهت دارد تا یک دولت!، اعتدال‌گرایی و اصلاح‌طلبان را گرگان در لباس میش خطاب کرد!
پمپئو: در ایران یک مافیا وجود دارد تا یک دولت!
سخنرانی مایک پومپئو ساعت شش بعد از ظهر به وقت کالیفرنیا در کتابخانه رونالد ریگان در شمال لس آنجلس تحت عنوان "حمایت از صدای ایرانیان" در جمع گروهی از ایرانیان مقیم این کشور انجام شد؛ او در این سخنرانی گفت:

🔸جامعه ایرانیان آمریکا یک جامعه متکثر با نظرات متفاوت است اما در یک نقطه نظر مشترکند که جمهوری اسلامی یک کابوس برای آنها بوده است

🔸 امشب به شما می گویم که آرزوی دولت ترامپ همان آرزویی است که شما برای مردم ایران دارید، و با تکیه بر تلاش ها و قوه الهی این آرزو یک روز به حقیقت خواهد پیوست.

🔸حکومت چهار دهه است که مردم ایران را به تاراج برده و مردم را متحمل چنین رنج و آلامی کرده و این طبیعت و ماهیت آنها است.

🔸 در دوران توافق هسته‌ای درآمد جمهوری اسلامی بیشتر شد و به جای این که صرف مردم ایران شود، صرف حمایت از تروریسم شد. درحالی که یک سوم مردم ایران زیر خط فقرند.

🔸به اروپایی‌ها هشدار می‌دهم که از تروریسم مورد حمایت جمهوری اسلامی در امان نیستند و دیدید که یک دیپلمات ایرانی به اتهام دست داشتن در یک بمبگذاری ناکام دستگیر شد.

🔸دراویش مانند سایر ادیان در ایران سرکوب می‌شوند و بیم آن دارند که هر نیایشان آخرین نیایش آنها باشد.

🔸گاهی به نظر می‌رسد جهان دیگر به اعمال خشونت‌های ایران توجهی ندارد. اما مردم ایران سکوت نخواهند کرد. دولت آمریکا به رهبری پرزیدنت ترامپ هم ساکت نخواهد بود.

🔸 با سانسور رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در ایران مقابله می‌کنیم و یک شبکه فارسی زبان ۲۴ ساعته راه‌اندازی خواهیم کرد

🔸ایرانیان نباید مجبور باشند که برای زندگی بهتر از کشورشان فرار کنند

🔸برخی می‌گویند اعمال فشارها به ضرر میانه‌روی در ایران می‌شود اما میانه‌رویی در حکومت ایران وجود ندارد، آنها مثل گرگی در لباس میش هستند. این به اصطلاح میانه‌روها همان انقلابی‌های ضدآمریکایی و ضد غرب هستند

🔸این به عهده مردم ایران است که سرنوشت خود را تعیین کنند و دولت آمریکا هم از خواست مردم ایران حمایت می‌کند.

🔸همان طور که رئیس جمهور ترامپ گفته است، ما حاضریم با حکومت ایران گفتگو کنیم اما فشارهای آمریکا فقط زمانی کاهش خواهد یافت که ما در سیاست های تهران چرخشی ملموس، ثابت شده و مستمر مشاهده کنیم.

🔸امیدواریم ۴۰ سال آینده ایران نشانی از سرکوب در آن نباشد و آمال مردم ایران به ثمر برسد.

🔸{ در پاسخ به سوالی که آیا مردم ایران خواهند توانست کنترل کشور خود را به دست بگیرند} اتفاقاتی هست که به طور غیرمنتظره می‌افتد. روز دقیقش را نمی‌دانیم ولی وقتی زمان مناسب برسد آن اتفاق خواهد افتاد.

🔸پرزیدنت ترامپ روشن ساخته که اجازه ندهیم منابع مالی در اختیار حمومت ایران باشد تا از تروریسم حمایت کند و آزادی‌های مردم ایران را محدود کند

🔸میزان فساد و ثروت رهبران حکومت نشان می دهد چیزی که ایران را اداره می کند بیشتر به یک مافیا شباهت دارد تا یک دولت.

🔸امروز، به لطف یارانه های حکومت، جنگجوی حزب الله (لبنان) دو تا سه برابر یک مامور آتش نشانی در تهران حقوق می گیرد."

🔸 { در خصوص محدودیت‌های سفر ایرانیان به آمریکا}پرزیدنت ترامپ خیلی روشن گفته که ایران اطلاعات لازم را به ما نمی‌دهد. ما خوش‌آمد می‌گوییم به دوستان و دانشجویان ایرانی اما درعین حال متعهدیم که ارزیابی کامل انجام دهیم.

🔸{ خطاب به مردم ایران }"ایالات متحده صدای شما را می شنود. ایالات متحده از شما حمایت می کند. ایالات متحده با شماست."

🔸ما از همه کشورهایی که از رفتار جمهوری اسلامی خسته و بیزار هستند می خواهیم که به کارزار فشار ما (علیه ایران) بپیوندند."

 همچنین وزیر امورخارجه آمریکا در این سخنرانی به آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله آملی لاریجانی و سردار سلیمانی حملات لفظی کرد و سقوط ریال را ناشی از مدیریت رهبران ایران دانست!