به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۱۵۶۰۰۷

اکران همزمان «جن زیبا» در ایران و ترکیه

گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با دریافت پروانه نمایش، به احتمال زیاد نیمه دوم مهرماه همزمان با ترکیه در ایران اکران خواهد شد.
اکران همزمان «جن زیبا» در ایران و ترکیه
مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» که به تازگی پروانه نمایش این فیلم را دریافت کرده است؛ در ارتباط با زمان اکران این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: برنامه‌ریزی های ما برای اکران پاییز انجام شده است و تصمیم داریم نیمه دوم مهرماه فیلم را اکران کنیم و امیدوارم محقق شود. همزمان با اکران فیلم در ایران، در ترکیه نیز فیلم اکران خواهد شد.وی در پاسخ به این سوال که فیلم برای پروانه نمایش با اصلاحاتی رو به رو شده است یا نه توضیح داد: مشکل خاصی وجود نداشت و ما موازین حقوقی و قانونی فیلم را رعایت کردیم و مشکلی برای فیلم دریافت پروانه نمایش نداشتیم.فرید در خصوص ساخت فیلمنامه «ملاقات با جرجیس» توضیح داد: در بخش خصوصی پس از بحث‌های پیش آمده در بخش ارز و دلار، تعادل اقتصادی از بین رفته و کسانی که در این زمینه می‌خواهند فیلم بسازند منتظرند ببیند نتیجه چه می‌شود و فعلا منتظریم ببینم نتیجه چه می شود، بنابراین فعلا درخواست پروانه ساخت فیلم را ارسال نکردیم.

«نورگل یشیل چای» که در ایران با سریال گزل شناخته می‌شود نقش اصلی فیلم جن زیبا را مقابل فرهاد اصلانی بازی می کند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است. این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.در داستان این فیلم سینمایی آمده است: یدالله که مدتی است زنش مرده، شب‌ها شبح می‌بیند...
مرجع : برترین ها