به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۱۵۷۲۶

شکایت يك وزیر حسن روحانی به درگاه الهی

گروه سياسي: وزیر امور خارجه کشورمان از دست برخی سایت‌های خبری به درگاه الهی شکایت برد!
شکایت يك وزیر حسن روحانی به درگاه الهی
محمد جواد ظریف در صفحه فیسبوک خود نوشت: «دوستان سلام. امروز برای چندمین بار مورد مهرورزی غلیظ! و بسیار مودبانه! یکی از سایت‌ها که قبلا هم از هیچ تهمت و افترایی برای جلوگیری از سپردن این مسئولیت سنگین به این خدمتگزار کوچک فروگذار نفرموده بودند قرار گرفتم. در مورد ادعاهای قدیم و جدیدشان هیچ نمی‌گویم و قضاوت را به مردم شریف و فهیم ایران می‌سپارم و شکایت به درگاه خداوند قادر متعال می‌برم و داوری نهایی را به او می‌سپارم که و هو خیر الحاکمین.»

۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۹:۲۶
به خدا !! بريد به دوستانتان شكايت كنيد كه به هر علت الكي سايت ها و وبلاگ هاي مردم رو فيلتر مي كنن اما بعضي هاآزادانه هر تهمتي ميخواهند ميزنند و كسي هم كاري به كارشان ندارند. (123532)
سرباز مصباح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۳۲
جناب ظریف من یک آذری ام.اگر از مواضع مقاومت سرفراز عدول کنید شما را با چماق آذری میزنم.افرادی که به مقاومت پشت کنند را باید شکنجه نمود.شما باید به صراحت بگویید مرگ بر امریکا و اسراییل .در هنگام مواجهه با خبرنگاران اولین سخن شما مرگ بر امریکا باشد (123724)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۹:۳۷
دکتر خدا قوت شما کارتو مثت شیر ادامه بده (123538)
معین
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۰:۰۸
مگه ایشان فیسبوک دارند؟؟؟؟؟؟ (123565)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۰:۳۳
جواد خیلی دوست داریم (123584)
محمودمحمدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۲:۲۳
سرزنشهاگرکندخارمغیلان غم مخور.......خداوندبزرگ وملت سرافرازایران حامی شماهستند. (123663)
م ح ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۳۰
که نیم کوهم ز صبر و حلم و داد
کوه را کی در رباید تند باد (123722)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۱۰
اقا محمد جواد هر وقت تو تلوزیون میبینمت به خاطر داشتن یک همچنین وزیر باسواد و خوش صحبت و خوشتیپ به خودم میبالم.در ضمن خود شما بهتر از من میدونید که جواب ابلحان خاموشیست.خدا قوت (123766)
اا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۰۵
اول راهی مرد-صبور باش-شکایت هم نمیخاد به خدا بکنی خودش همرو میدونه- حرص هم نخور مردم اگه به حرفه این سایتها بودن که تو الان تو این سمت نبودی -تو راهه اعتدالتو برو مردم هم با شماهان- تدبیر و امید فراموش نشه (123831)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۱۸
پرچم دکتر بالاست اساسی...... (123837)
عرفان
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۲۵
آقای وزیر نگران این سایت ها نباش ما مردم مدت هاست بیخیال این سایت ها شدیم، همانطور که اواخر بی خیال آقای احمدی نژاد شده بودیم و فقط منتظر بودیم دورانشون تمام شه. چون می دونی که کلاً حرف حالیشون نیست فقط حرف خودشون رو می زنند. آقای وزیر فقط ازتون خواهش می کنم با مردم صادق باشید تا از هر گونه انتقادی هم که علیه شما بشه نترسید. باور کنید ما مردم ایران اخیرا تا حدودی روشن بین شدیم پس لطفا مانند دولت گذشته با آرمان های رویایی و شعار ها به شعور مردم توهین نکنید فقط به فکره منافع کشور ایران باشید، تکرار می کنم فقط کشور ایران نه کشور فلان ایران (123842)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۴۸
جنگ روانی و تبلیغاتی می کنن دکتر ای بلا بس کن این حرکت هارو محمود هم میزد (123893)
بلوچستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۷:۵۳
خدا را شکر که بالاخره یه وزیر خوشتیپ اونم خارجش رو دیدیم دوستت داریم جواد جون (123929)