به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۱۵۸۴۵
صفحه فیسبوک منتسب به روحانی جعلي است

مرضیه افخم: صفحه‌ای در فیسبوک ندارم!

گروه سياسي: سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که صفحه‌ای که به نام وی در فیسبوک راه‌اندازی شده است، متعلق یه وی نیست. مرضیه افخم در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: من صفحه‌ای ندارم و متعاقب ایجاد این صفحه، پیگیر اقدامات حقوقی برای بستن صفحه فیسبوکی که به نام من ایجاد شده است، هستم.
مرضیه افخم: صفحه‌ای در فیسبوک ندارم!
گفتني اينكه ايسنا، قبلا با انتشار خبر زبر به نقل از افخم نوشته بود دولت يازدهم قصد آزاد كردن فيس بوك را دارد. در اين خبر آمده بود: مرضیه افخم، در صفحه فیسبوک خود نوشت: «خوشحالم از این که باز هم فرصتی دست داد تا در خدمت شما باشم. به علت مشغله شدید کاری، چند روزی را از این صفحه به دور بودم که گویا در همین چند روز اتفاقات زیادی در دنیای مجازی رخ داده است. به چند نکته خلاصه‌وار اشاره می‌کنم:

یک- متاسفانه مجبور شدم بر خلاف عهدی که با شما بسته بودم تعداد زیادی از نظرات و کامنت‌ها را حذف کنم چرا که دربردارنده معانی و مضامین توهین‌آمیز و تخریبگرانه‌ای بودند.
دو- عده‌ای با اقدامات شیطنت آمیز خود سعی کرده بودند این صفحه را جعلی دانسته و یا به خود منتسب کنند که صحت این ادعاها قویا تکذیب می‌شود. در عین حال لازم می‌دانم توضیح دهم که دیگر صفحات فیسبوک تایید نشده منسوب به هیات دولت از جمله صفحه مربوط به ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و هم‌چنین صفحه مربوط به سرکار خانم دکتر الهام امین‌زاده جعلی و ساختگی هستند.
سه- برخی از دوستان سعی کرده بودند این حقیر را به دلیل استفاده از تمثال مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مورد سرزنش قرار دهند که درک و فهم منطق آن‌ها برایم بسیار دشو...ار و پیچیده بود.
چهار- برخی از کاربرد جی‌میل برای مکاتبات ابراز نگرانی کرده بودند که مایلم به عرض برسانم که با استفاده از یک روش دو مرحله‌ای (تایید و راستی آزمایی توسط پیام کوتاه به تلفن همراه) می‌توان جی‌میل امنی داشت. بنابراین نشانی جی‌میل شخصی اینجانب کماکان به قوت خود باقی است: foreignministryofiran@gmail.com
پنج- به تازگی شروع به خواندن ای‌میل‌های ارسالی شما کرده و توانستم به برخی از آن‌ها پاسخ‌های کوتاهی بدهم.
شش- با وجود سنگ انداز‌ی‌هایی که توسط برخی از دوستان افراطی نسبت به رویکرد مردم محورانه دولت تدبیر و امید در استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد این دولت در استمرار این رویکرد و روش مصمم بوده و حتی در صدد برخواهد آمد تا با تدوین و تهیه سازوکارهای حقوقی، امکان استفاده قانونی از این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای عموم مردم شریف ایران نیز مقدور و میسر شود.
هفت- از ابتدای این راه دولت "تدبیر و امید" بر مشی اعتدال و میانه‌روی تاکید فراوانی داشته است و از همه دوستان و هموطنان عزیزم تقاضای عاجزانه دارم تا از مسیر اعتدال خارج نشوند. دولت در تصمیم خود برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت تمام ایرانیان داخل و خارج مصمم است و اقدامات مبتنی بر افراط و تفریط صرفا می‌تواند این حرکت دارای پشتوانه و حمایت مردمی را مقداری کند کند. هم‌چنان منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستم چرا که به‌طور مرتب و در قالب گزارش هفتگی، خلاصه و چکیده‌ای از این نظرات و انتقادات و پیشنهادات دریافت شده را در دیدار با مقام عالی وزارت مطرح خواهم کرد.
هشت- از روزهای آینده فعالیت بیش‌تری در این صفحه خواهم داشت و از این که نظرات و انتقادات سازنده خود را با این خدمتگذار! خود (به‌علت اشکال تایپی این عبارت که در نوشته قبلی داشتم مورد مواخذه بسیاری از دوستان قرار گرفتم ولی از آن‌جایی که پست‌هایی که در این صفحه گذاشته می‌شوند قابل اصلاح نیستند نتوانستم عبارت خدمتگزار را تصحیح نمایم!) در میان می‌گذارید نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۵۷
like (125248)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۰۳
خان دمت گرم (125250)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۱۱
عالیه. (125261)
اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۵۶
خانم افخم،از این صحبت شما استنباط می شود که یعنی تا الا ن قانونی نیست! پس شما در آنجا چیکار می کنید؟ (125307)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۵۴
برای شما منفی "زنها" متاسفم! این فقط یک سوال بود. وای بر اصلاحات و وای بر خاتمی که دگم اندیشانی چون شما داعیه طرفداریش را دارید. اما مطمئنم که فقط "داعیه"اش را دارید و اصلاح طلب نیستسد. شما که یک سوال ساده را بر نمی تابید انتظاری بیش از این از شما نیست. (125460)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۱۷
خدایا شکرت یعنی واقعا دارین اینقد پیشرفت می کنیم من که فک می کنم خوابم یعنی در اینده ای نه چندان دور دیگه به فیلتر شکن نیازی نادرم باورم نمی شه (125324)
ساسان
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۳۵
""""حتی در صدد برخواهد آمد تا با تدوین و تهیه سازوکارهای حقوقی، امکان استفاده قانونی از این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای عموم مردم شریف ایران نیز مقدور و میسر شود."""


خدا رحم کند؟! یعنی قرار است آزاد شود فقط باید بیایید در مراکز خاص ثبت نام کنید کارت ملی وشناسنامه هم همراهتان باشد و فرم پر کنید که اگر در فیسبوک بعد ها موردی مشاهده شد بشود پیگیری کرد؟!

خانم افخم لطفا مبهم حرف نزنید ""تدوین و تهیه سازوکارهای حقوقی"" یعنی چه؟ (125345)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۱:۳۵
فقط امیدوارم طوری نباشه که بعدا بگیم ای کاش همون فیس بوک فیلتر رو داشتیم (125380)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۱:۴۲
من یه انتقاد کردم منو بلاک کرد متاسفم (125385)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۶:۵۷
بابا جان خبر رو اصلا خوندین؟؟؟ نوشته صفحه جعلیه! خبر را هم ایسنا نوشته بوده. باید دید چه افرادی پشت این صفحات جعلی هستند. (125510)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۱:۴۷
عجیبه! خانم افخم در گفتگو با ایسنا داشتن صفحه فیسبوک رو تکذیب کرده و گفته این صفحه متعلق به خودش نیست!!! (125388)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۲۰
اگه فیس بوک رفع فیلتر بشه هیچکی فیس نمیره ...ا (125439)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۳۳
ما اصلا فیسبوک قانونی نخواستیم با این همه اما و اگر و شرط و شروط

همینجوری که داریم استفاده می کنیم خوبه فردا هزار جور داستان سرهم میکنن تا این فیسبوک قانونی بشه

تا کی می خواهیم فکر کنیم که باید همه جای دنیا اصلاح بشه (125451)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۱:۴۲
صفحه شون رو بستن. با اینکه یک خانمم ولی از بی ثباتی این خانمها خیلی بدم میاد. (125494)