به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۱۶۲۸۸
سرویسي شبیه گوگل داکس و اورنوت

معرفی Box Notes برای اشتراک‌نوشته‌ها

گروه علمي و فناوري: شرکت باکس را به واسطه خدمات فضای ابری آن می شناسیم. این شرکت از محصولی جدید با نام Box Notes خبر داد که درواقع یک سرویس نوت برداری ست که کاربران می توانند به صورت مشترک از آن استفاده کرده و یاداشت ها را ویرایش نمایند.
معرفی Box Notes برای اشتراک‌نوشته‌ها
این سرویس چیزی شبیه گوگل داکس و اورنوت است وبه کاربران امکان می دهد تا یادداشت ها و اسناد نوشتاری خود را مستقیماً در سرویس ابری باکس گذاشته و بردارند. از Box Notes در سال ۲۰۱۴ بهره برداری خواهد شد ولی الان هم می توانید با ارسال درخواست ثبت نام، نسخه بتای آن را امتحان کنید.
باکس نوتز برای کاربران سرویس های شرکت باکس رایگان خواهد بود. تیم ها و گروه های مختلف می توانند اسناد مورد نظر شان را در این سرویس ایجاد کرده و به صورت Real-Time به اشتراک بگذارند. باکس نوتز را قابلیتی به نام Note Heads همراهی می کند که عملکردی مشابه سیستم چت فیسبوک دارد. همچنین امکان اشتراک گذاری اسناد از طریق لینک هم وجود دارد که همه اطلاعات آن در سرورهای باکس ذخیره می شود.
مرجع : نارنجي

۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۲۲:۱۱
کاش معرفی نمی کردید چون هم از فردا فیل تر میشه هم اینکه خواهد گفت خود سایت فیل تر نیست دور زدن ایران فیل تر شده هه هه (129623)