به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۶۶۵۵

آخوندی:ديگر مسکن مهر جدید نمی‌سازیم

گروه اقتصادي:‌ وزیر راه و شهرسازی با رد ادامه ساخت مسکن مهر جدید از سوی دولت، گفت:‌در حوزه مسکن سیاست ما این است که ساخت و ساز در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و دولت از مداخله در ساخت و ساز مستقیم خودداری می کند.
آخوندی:ديگر مسکن مهر جدید نمی‌سازیم
عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه معتقدم بخش عمده ای از مشکلات ناشی از سازماندهی غلط در اقتصاد کشور است، گفت: دولت در بسیاری از موارد، تنظیم کننده مقررات، تامین کننده زیرساخت و مداخله کننده در اقتصاد کشور است. وی با بیان اینکه باید اجرای قوانین مصوب در برنامه پنجم در دستور کار دولت باشد که براین اساس، دولت موظف است از حوزه عملیات ناوگان کنار برود، اظهار داشت: فکر می کنم تا یکسال آینده این سیاست ها اجرایی شود تا بخش حمل و نقل رونق بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص نتایج کارگروه پیگیری حادثه تهران - قم، بیان کرد: علت حادثه را پلیس اعلام کرده و براساس قانون، مسئول اعلام دلایل حادثه پلیس است اما وزارت راه و شهرسازی برنامه هایی را دارد که با همکاری دیگر دستگاه ها تکرار وقوع این حوادث را کاهش دهیم و نحوه امدادرسانی را بهبود ببخشیم. آخوندی با بیان اینکه دو گزارش دیگر هم در این خصوص تهیه شده است، گفت: در روز دوشنبه با تشکیل کمیسیون ایمنی راه ها تمام گزارش ها بررسی می شود و تا آخر هفته نتیجه ها اعلام می شود.

وی با اعلام اینکه تمام تعهدات قبلی در حال انجام است و در هر پروژه ای اگر توقف انجام گرفته به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود، گفت: در مورد قیمت‌های مسکن مهر اصلا تجدید نظر انجام نگرفته است. وزیر راه و شهرسای با رد ادامه مسکن مهر از سوی دولت، گفت: در حوزه مسکن سیاست ما این است که ساخت و ساز در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و دولت از مداخله در ساخت و ساز مستقیم خودداری می کند.

۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۴:۰۰
مسکن مهر که خوب بود (132420)
فرهـــــــــــــــــاد
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۱:۰۰
بععععله خوب بود و رییس جمهور هم در مناظره ها به صراحت اعلام کرد ادامه خواهیم داد ولی رای داده شد و به ریاست رسید و وعده ها .........


هیهات (132755)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۴:۱۶
مسکن مهر بد
خوب
جایگزین شما چیه؟ (132433)
عبدخدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۵:۱۶
احداث مسکن مهرارزان قیمت بااجاره زمین 99ساله موضوع ماده7آئیننامه اجرائی یکی ازبرنامه های بخش مسکن ویکی ازاهداف قانون ساماندهی وحمایت ازتولیدوعرضه مسکن بوده است،لیکن سایربرنامه هاواهداف قانون مذکوردربخش مسکن دردولت نهم ودهم موردغفلت قرارگرفته و مغفول مانده است ازجمله احداث وتولیدمسکن اجاره ای توسط بخش خصوصی وبنیادهاوموسسات غیردولتی برای سایراقشارفاقدمسکن کشورکه موضوع مواد6،5،4،3،2آئیننامه اجرائی قانون فوق میباشدوتاکنون موردتوجه قرارنگرفته است.انشاالله دردولت تدبیروامیددرقالب طرح مسکن امیدموردعنایت قرارگیرد. (132488)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۶:۲۷
این مسکن مهری که من دیدم با این مصالحی که در ساختنش به کار رفته.از سال دیگه باید برای مرمت و تعمیرات کل ساختمونا اقدام بشه! (132558)
افشین
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۸:۱۲
آفرین بر آخوندی، اینو میگن وزیر کار بلد، آقا این مسکن مهر خودش یکی از عوامل اصلی تورم بود. رانت خواری هم در این پروژه بیداد میکرد. (132650)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۸:۵۴
مسكن مهر!!!صد رحمت به حلبي ابادهاي قديم (132695)