به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۸۰۵۵۸

صنعت‌نفت هم مثل پرسپولیس به دنبال مربی!

گروه ورزشی:صنعت‌نفت آبادان هم مثل پرسپولیس تهران یکی از معدود تیم‌هایی است که هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده است. این بیشتر به خاطر روشن نبودن وضعیت مدیریتی باشگاه بوده است.
صنعت‌نفت هم مثل پرسپولیس به دنبال مربی!
به گزارش "ورزش سه"، با این حال خبرهای رسیده از آبادان حکایت از این دیدار باشگاه صنعت نفت هم چنان به دنبال مربی خارجی است و احتمالا در هفته پیش رو سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد. صنعت نفت فصل گذشته اگر چه در دور رفت مدام با سرجیو مساوی می کرد و رکوردار مساوی ها در لیگ برتر بود اما در دور برگشت به خصوص در هفته های پایانی تبدیل به یک تیم کاملا هجومی شد و آنقدر خوب نتیجه گرفت که در نهایت سرجیوی پرتغالی مورد توجه تیم التعاون عربستان قرار گرفت و در نهایت اردوی تیم آبادانی را ترک کرد.
 
در خصوص مربی بعدی صنعت نفت هم خبرهای متفاوتی به گوش می رسد. سرجیوی پرتغالی یکی از مربیان هموطن خود را به باشگاه صنعت نفت معرفی کرده است. از سویی گفته می شود تمایل هایی برای حضور دوباره اسکوچیچ در فوتبال خوزستان وجود دارد. هر آنچه هست صنعت نفت نباید زمان را از دست بدهد و شاید اگر  همین امروز برای فصل جدید بازی ها استارت بزند کمی دیر است.
 
در بین مربیان داخلی که در فصل گذشته لیگ برتر حاضر بودند مهدی تارتار، مجید جلالی، سیروس پورموسوی و... هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند اما همان طور که اشاره شد صنعت نفت مذاکره ای با این مربیان نداشته است چرا که می خواهد یک فصل دیگر کار با مربی خارجی را تجربه کند. هر چند باید به این نکته اشاره کرد مهدی تارتار با پیشنهاد جدی تیم نفت مسجد سلیمان مواجه شده است و سیروس پورموسوی هم دیروز ادامه حضور خود در تیم ملی جوانان را قطعیت بخشید.

     
برچسب ها: صنعت نفت آبادان