به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۸۲۲۱۰

هیولا یا سالهای دور از خانه ؟ کدام سریال ارزش دانلود کردن و تماشا را دارد ؟

گروه فرهنگ و هنر: بهترین گزینه از میان سریال‌های ایرانی برای تماشا و دانلود کدام است؟ با بررسی اجمالی سال های دور از خانه یا همان شاه گوش 2و هیولا همراه ما باشید.
حتماً شما هم گاهی حوصله‌تان از سریال‌هایی که تلویزیون پخش می‌کند سر می‌رود. گذشته از این مدام از خودتان می‌پرسید که چرا نمی‌توانم از تلویزیون خانه‌ام سریالی تماشا کنم که در حد و اندازه‌ی بهترین سریال‌های خارجی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز باشد؟
این دغدغه‌ها ممکن است شما را به اینترنت بکشاند تا بتوانید به کمک دهکده‌ی جهانی چیزی بهتر از آنچه تلویزیون خانه‌تان نمایش می‌دهد برای تماشا پیدا کنید. یک سریال ایرانی خوب که به دست آدم‌های کاربلد سینمایی ساخته شده باشد. کارگردان‌های پرافتخار و معتبر، بازیگران درجه یک و نویسنده‌های دیوانه.
اگر به دنبال یک سریال ایرانی بهتر از سریال‌های تلویزیون به اینترنت قدم گذاشته باشید شکی نیست که کار درستی کرده‌اید. سریال‌هایی که در چند سال اخیر از شبکه نمایش خانگی یا اینترنت انتشار یافته‌اند، بی‌شک سریال‌های بهتری از آنچه در قاب تلویزیون به نمایش در می‌‎آید هستند.

اما اینترنت بر خلاف تمام امکاناتی که برای افراد فراهم می‌کند، یک مشکل دارد. اینکه نمی‌شود به سادگی به آن اعتماد کرد. اینکه نمی‌دانید باید کدام سریال ایرانی را برای تماشا انتخاب کنید و کدامشان بهتر از دیگری است؟
در این مقاله به سراغ دوتا از پربیننده‌ترین و داغ‌ترین سریال‌‌های حال حاضر رفته‌‎ام و سعی کرده‌ام نتیجه بگیرم که آیا این دو سریال ارزش دیدن را دارند یا خیر؟ همچنین می‌توانید به روزترین و بهترین سریال‌های موجود را در سایت فیلم نما پیدا کنید. با معرفی سریال ایرانی نهنگ آبی ساخته‌ی فریدون جیرانی، و سریال ایرانی هیولا ساخته‌ی مهران مدیری با ما همراه باشید.

سازنده سریال سالهای دور از خانه و هیولا چه کسانی هستند ؟
اگر بشود گفت که افراد خوب کارهای خوبی نیز انجام می‌دهند. پس می‌شود با بررسی اجمالی تیم سازنده‌ی سریال سالهای دور از خانه و هیولا به نتایج خوبی درباره‌ی کیفیت ساخت این دو سریال نیز رسید.

هیولا :
مهران مدیری! همین نام کافی است تا به سریال هیولا اعتماد کنیم. هرچه باشد در چند دهه‌ی گذشته مهران مدیری موفق به ساخت سریال‌هایی برای تلویزیون و شبکه‌ی خانگی شده که اکثر ما آن‌ها را دیده‌ایم و از تماشای آن‌ها خاطره داریم. با این حساب به نظرتان نیازی به بازگفتن کارنامه‌ی کاری مهران مدیری هست؟
خبر جالب‌تر اینکه در سریال ایرانی هیولا دیگر خبری از نگاه‌های خیره به دوربین سیامک انصاری نیست. بله سیامک انصاری که زوج همیشگی و جدا نشدنی مهران مدیری بود حالا در سریال هیولا جایی ندارد. اما در عوض، یکی دیگر از یاران مهران مدیری بازگشته تا با او همکاری کند. این بار پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها بازگشته تا پس از سریال مرد هزارچهره بار دیگر برای سریالی که قرار است مهران مدیری کارگردان آن باشد فیلمنامه‌ای درست و حسابی بنویسد.

اما تیم بازیگران سریال را چه اشخاصی تشکیل می‌دهند؟ در اکثر کارهای مدیری خودش نیز نقشی اصلی به عهده دارد و در سریال ایرانی هیولا نیز این اتفاق تکرار می‌شود. اما این بار نقش اصلی سریال به عهده‌ی یکی از حرفه‌ای‌ترین و با شکوه‌ترین بازیگران حال حاضر ایران گذاشته شده است. نمی‌دانم مغزهای کوچک زنگ زده را تماشا کرده‌اید یا خیر، اما اگر شما هم مثل من ساخته‌ی هومن سیدی را دیده باشید عاشق بازی فرهاد اصلانی در آن فیلم هستید. خیر خوب اینکه فرهاد اصلانی نقش اصلی سریال هیولا را به عهده دارد و از این پس باید او را هوشنگ شرافت صدا بزنیم!
 بنابراین تا اینجا سال های دور از خانه و هیولا از لحاظ کادر سازنده در یک سطح قرار می‌گیرند.

سال های دور از خانه :
داستان این مجموعه طنز ۱۵۱۲ روز پس از اتفاقات سریال شاهگوش است. یکی از شخصیت‌های سریال شاهگوش، سرباز خنجری (با بازی احمد مهران‌فر) بود که از شمال به تهران آمده بود و در کلانتری ۱۰۰ ملت مشغول به گذراندن خدمت سربازی خودش بود. یکی از متهمینی که به کلانتری آورده شد خانم جوانی به نام الیزابت بود که یک سگ به نام لوسی داشت. خنجری عاشق الیزابت می‌شود و در زمانی که می‌فهمد سگ الیزابت توقیف شده‌است، یک سگ را اشتباهاً به جای لوسی برمی‌دارد و به الیزابت می‌دهد. الیزابت که می‌فهمد سگ مال او نیست، برای ناراحت نشدن خنجری به بهانه پارک کردن خودرویش از پارک خارج می‌شود و حالا ۱۵۱۲ روز از آن روز می‌گذرد و هنوز الیزابت برنگشته است.
اما خنجری همچنان به دنبال الیزابت است که روزی او را یافته و با او ازدواج کند اما در این مدت که در تهران به دنبال الیزابت است روزگار سختی را می‌گذراند و شب‌ها شهربازی می‌خوابد تا اینکه گویی ستاره اقبال او نمایان می‌شود و…
نتیجه گیری در مورد سریال های ایرانی جدید سال های دور از خانه و سریال هیولا
این سریال یک سریال کمدی عین سریال هیولا میباشد ولی از بعضی جوانب طنز سریال سال های دور از خانه بیش از هیولا میباشدولی با این تفاوت از سریال هیولا که کمدی بزرگسالانه تر میباشد.
در نتیجه هر دو سریال از کمدی ترین سریال های ایرانی میباشد که ارزش دیدن حداقل یک بار را دارد تا شما با جذابیت سریال ها آشنا شده و نسب به دانلود قانونی و حلال دانلود از سایت فیلم نمااقدام نمایید و تا از صاحب اثر فیلم هم همایت شود تا بهترین فیلم ها و جذاب ترین فیلم ها به اکران برسد.

سخن آخر
در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که هر دو سریال بسیار با کیفیت سرگرم کننده‌اند.با این شباهت که هر دو سریال از کمدی های سینمای ایران و از پر فروش ترین سریال ها میباشد . در انتها باید گفت اینکه کدام را برای تماشا انتخاب کنید کاملاً بستگی به سلیقه‌ی خودتان دارد. چراکه هردو سریال ارزش دیدن را دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از دیگر دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید و دانلودسریال ایرانی جدید  و  دانلود فیلم کمدی ایرانی جدید  نیز می‌توانید به فهرست سایت فیلم نما که مرجع دانلود قانونی میباشد مراجعه کنید.