به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۱۸۴۳۶

لاليگا؛ پيروزي رئال‌مادريد در شب توقف‌بارسا

گروه ورزشی: تيم فوتبال رئال‌مادريد در يک ديدار خانگي به پيروزي دست يافت.
لاليگا؛ پيروزي رئال‌مادريد در شب توقف‌بارسا
رقابت‌های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا  با انجام یک دیدار آغاز شد. در این بازی رئال‌ مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور 67 هزار هوادار خود پذیرای مالاگا بود. کهکشانی‌‎ها که به دنبال این بودند تا با پیروزی بر میهمان خود فاصله‌شان را با بارسلونای صدرنشین به حداقل ممکن برسانند، موفق شدند با 2 گل بر مالاگا غلبه کنند.

اولین گل سفیدپوشان مادریدی را در این دیدار آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی در دقیقه 46 روی پاس په‌په به ثمر رساند و گل دوم کهکشانی‌ها را کریستیانو رونالدو در دقیقه 1+90 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میهمان کرد. در این دیدار گرث بیل، بال مادریدی‌ها که گفته می‌شد دچار مصدومیت شده است برای دقایقی به میدان آمد. بال ولزی رئالی‌ها در دقیقه 76 جانشین آلوارو موراتا شد تا به شایعات مطرح شده در خصوص مصدومیت شدیدش از ناحیه کمر پایان دهد. رئال مادرید با این برد 22 امتیازی شد و ضمن اینکه فاصله‌اش را با صدر جدول کم کرد، جایگاه سومی‌اش را نیز تثبیت نمود.

در ديگر ديدار مهم امشب بارسلونا در خانه اوساسونا متوقف شد و با نتيجه تساوي 0-0 دو امتياز اين ديدار را از دست داد. بارسلونا در اين ديدار نيز مسي را به دليل مصدوميت همراه نداشت. رئال سوسيداد نيز  والنسيا را در خانه‌اش با نتيجه 2-1 مغلوب كرد.

سید عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۲:۰۶
مسی رو در تا دقیقه ی شصت و هفت در اختیار نداشت البته ! (149752)