به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۱۸۶۳۱
شياطين سرخ به دنبال جبران ناکامي‌ها ليگ برتر

امشب مصاف ديدني رئال‌مادريد-يوونتوس

گروه ورزشي: هفته سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام هشت بازي به پايان مي‌رسد و رئال مادريد در حساس‌ترين بازي هفته سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در سانتياگو برنابئو از يوونتوس پذيرايي مي‌کند. بايرن‌مونيخ مدافع عنوان قهرماني هم در آليانس آره‌نا به مصاف ويکتوريا پلژن مي‌رود.
امشب مصاف ديدني رئال‌مادريد-يوونتوس
گروه A
منچستريونايتد.......... رئال سوسيداد
باير لورکوزن.............. شاختاردونتسک
منچستريونايتد در فصل جديد ليگ برتر انگليس نمايش بسيار ضعيفي داشته و اصلا نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. شاگردان ديويد مويس اسکاتلندي اما در ليگ قهرمانان اروپا، عملکردي بهتري داشتند و با 4 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به شاختار صدرنشين هستند.آنها در بازي نخست خود با نتيجه 4 بر دو بايرلورکوزن را از پيش رو برداشتند اما در ديدار دوم خود با تساوي يک بر يک برابر شاختار دونتسک اوکراين متوقف شد. شياطين سرخ در هفته هشتم ليگ برتر انگليس دو امتياز حساس را از دست دادند و در حالي که تا دقايق پاياني با يک گل برابر ساوتهمپتون پيش بودند گل تساوي را دريافت کردند تا آغاز کابوس‌وار ديويد مويس با اين تيم ادامه يابد. مويس که پس از عملکرد درخشان فرگوسن جانشين او شد، روزهاي بسيار سختي را پشت سر مي‌گذارد. او پس از توقف برابر ساوتهمپتون گفت که بازي برابر سوسيداد مي‌تواند آغاز خوبي براي او و تيمش باشد. با توجه به اينکه اين بازي در اولدترافورد برگزار مي‌شود شياطين سرخ به چيزي به جز از پيروزي فکر نخواهند کرد. آنها در صورت پيروزي با گل‌هاي زياد مي‌توانند به صدرنشيني خود تداوم بخشند.

اما سوسيداد برخلاف منچستريونايتد نمايش بسيار ضعيفي در ليگ قهرمانان اروپا داشته است و از دو بازي خود هيچ امتيازي را به دست نياورده است. اين تيم در فصل جديد رقابت‌هاي ليگا هم نااميدکننده ظاهر شده است و با 10 امتياز در رده يازدهم جدول رده‌بندي قرار دارد.اين تيم اسپانيايي براي زنده نگه داشتن اميدهاي خود به صعود از اين گروه بايد در اولدترافورد نتيجه گيرد. در ديگر ديدار اين گروه باير لورکوزن در ورزشگاه خانگي خود از شاختار پذيرايي مي‌کند. لورکوزن در ديدار نخست خود برابر منچستريونايتد در اولدترافورد تن به شکست داد اما در ديدار دوم موفق شد با نتيجه دو بر يک رئال سوسيداد را از پيش رو بردارد. لورکوزن فصل خوبي را در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا پشت سر مي‌گذارد و نشان داده که از مدعيان کسب عنوان قهرماني است. با توجه به اينکه اين ديدار در آلمان برگزار مي‌شود، شانس ميزبان براي پيروزي بيشتر است.البته نبايد فراموش کرد که شاختار تيم آماده‌اي نشان داده است و تنها با اختلاف در تفاضل گل در جايگاه دوم قرار دارد.
جدول رده‌بندي A
1-منچستريونايتد 4 امتياز (تفاضل گل 2+)
2- شاختار4 امتياز (تفاضل گل 2+)
3- لورکوزن 3 امتياز
4- سوسيداد صفر امتياز

گروه B
گالاتاسراي ...................... کوپنهاگن
رئال مادريد ....................... يوونتوس
در حساس‌ترين ديدار اين گروه رئال مادريد در سانتياگو برنابئو به مصاف يوونتوس مي‌رود. دو تيم در شرايطي کاملا متفاوت به مصاف هم مي‌روند. رئال در هفته نهم ليگا با دو گل مالاگا رااز پيش رو برداشت تا علاوه بر پيروزي اختلاف خود را با بارسلونا صدرنشين به سه امتياز کاهش دهد.
کارلو آنچلوتي از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر مالاگا بسيار راضي بود. او گفت که آنها اگر بتوانند در ديدار برابر يوونتوس هم با همين انگيزه بازي کنند. بدون شک پيروز از ميدان خارج مي‌شوند. کهکشاني‌ها فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا را هم مقتدرانه آغاز کرده‌اند و در هر دو ديدار خود به پيروزي رسيده‌اند تا با شش امتياز در صدر دول رده‌بندي قرار گيرند اما يوونتوس روزهاي خوبي را سپري نمي‌کند.شاگردان کونته در هفته هشتم رقابت‌هاي سري A متحمل شکست تلخي شدند تا با روحيه بد پاي به سانتياگو برنابئو بگذارند.

يوونتوس در حالي که تا دقايق پاياني با نتيجه دو بر يک از فيورنتينا جلو بود در 5 دقيقه سه گل دريافت کرد تا نخستين شکست خود را در فصل جديد متحمل شود. کونته سرمربي يوونتوس ديدار برابر رئال مادريد را بسيار سخت مي‌داند. او گفت: رئال يکي از پرانگيزه‌ترين تيم‌ها است. با تيمي بازي مي‌کنيم که حرص و ولع زيادي براي قهرماني دارد. رئال مادريد بي‌صبرانه در انتظار دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا است. بازي برابر رئال چه در برنابئو و چه در يووننتوس آره‌نا چالش بزرگي براي ما به شمار مي‌آيد. ديدار برابر تيم بزرگي چون رئال باعث پيشرفت کيفي ما مي‌شود.

بوفون کاپيتان يوونتوس هم در گفت‌وگويي که با روزنامه مارکا اسپانيا داشت بازي برابر رئال را سخت توصيف کرد. او گفت: اين يک بازي خاص است سانتياگو برنابئو ورزشگاه بزرگي است که تماشاگران زيادي را در خود جاي مي‌دهد. آخرين باري که در برنابئو بازي کرديم با دو گل به پيروزي رسيديم اما من در آن ديدار به خاطر آسيب‌ديدگي نتوانستم بازي کنم. اين بار ديگر اصلا دوست ندارم به ميدان نروم.

يوونتوس براي صعود به مرحله بعد به پيروزي در اين ديدار نياز دارد از طرف ديگر رئال مادريد اصلا دوست ندارد در سانتياگو برنابئو امتياز از دست بدهد. شاگردان آنچلوتي شنبه بايد در نيوکمپ به مصاف بارسلونا روند و مي‌خواهند با پيروزي در اين ديدار با روحيه خوبي پاي به اين ديدار گذارند. در ديگر ديدار اين گروه دو تيم قعرنشين کپنهاگن و گالاتاسراي در ترکيه به مصاف هم مي‌روند. گالاتاسراي با جذب ستاره‌هايي چون ديديه دروگبا و وزلي اسنايدر تيمي قدرتمند راهي ليگ قهرمانان اروپا کرده است اما اين تيم ترکيه‌اي در دو ديدار خود تنها يک امتياز کسب کرده است.

اين تيم در بازي نخست خود با نتيجه تحقيرآميز 6 بر يک براي رئال‌مادريد تن به شکست داد اما در ديدار دوم خوب نتيجه گرفت و به تساوي 2 بر 2 برابر يوونتوس در ايتاليا دست يافت. از طرف ديگر کپنهاگن هم از دو ديدار خود تنها يک امتياز کسب کرده است. اين تيم دانمارکي در ديدار نخست خود با تساوي يک بر يک برابر يوونتوس دست يافت اما در ديدار دوم با چهار گل برابر رئال‌مادريد تن به شکست داد.
جدول رده‌بندي گروه B:
1-رئال‌مادريد 6 امتياز
2- يوونتوس 2 امتياز
3- کپنهاگن يک امتياز (تفاضل گل 4-)
4- گالاتاسراي يک امتياز (تفاضل گل 5-)

گروه C
اندرلخت ....................... پاري‌سن‌ژرمن
بنفيکا ......................... المپياکوس
در حساس‌ترين ديدار اين گروه پاري‌سن‌ژرمن در بلژيک به مصاف اندرلخت مي‌رود. دو تيم در شرايطي کاملا متفاوت به مصاف هم مي‌روند. پاري‌سن‌ژرمن در هر دو ديدار خود به پيروزي رسيده است و با 6 امتياز صدرنشين است اين در حالي است که اندرلخت در هر دو بازي خود شکست خورده و قعرنشين جدول رده‌بندي است. در ديگر ديدار اين گروه دو تيم سه امتيازي بنفيکا و المپياکوس در پرتغال به مصاف هم مي‌روند.
جدول رده‌بندي گروه C
1- پاري‌سن‌ژرمن 6 امتياز
2- المپياکوس 3 امتياز تفاضل گل صفر
3- بنفيکا 3 امتياز (تفاضل گل 1-)
4- اندرلخت بلژيک صفر امتياز

گروه D
بايرن‌مونيخ .......................ويکتوريا پلژن
زسکا مسکو....................... منچسترسيتي
بايرن‌مونيخ مدافع عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در آليانس آره‌نا از ويکتوريا پلژن پذيرايي مي‌کند.شاگردان پپ گوارديولا در هر دو بازي قبلي خود به پيروزي رسيده‌اند و با 6 امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار دارند.
آنها در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا هم صدرنشين هستند و در بازي اخير خود در حالي که با يک گل برابر ماينتس عقب بودند در نيمه دوم ورق را برگرداندند و با زدن چهار گل يک پيروزي ديگر را هم به اندوخته خود اضافه کردند.
بايرن در اين چند سال اخير همواره از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا بوده است.اين تيم آلماني فصل قبل با هدايت هاينکس خيره کننده ظاهر شد و با اقتدار جام قهرمانان را بالاي سر برد. باواريايي‌ها در فصل جديد هم با گوارديولا از مدعيان اصلي قهرماني هستند اما ويکتوريا پلژن نشان داده است که نمي‌تواند از مدعيان صعود از اين گروه باشد چراکه از دو بازي قبلي خود هيچ امتيازي را کسب نکرده و قعرنشين جدول رده‌بندي اين گروه است.

در ديگر ديدار اين گروه زسکا مسکو در ورزشگاه خانگي خود از منچسترسيتي پرستاره پذيرايي مي‌کند. دو تيم در حالي به مصاف هم مي‌روند که در دو بازي قبلي خود يک شکست و يک پيروزي را به دست آورده‌اند. منچسترسيتي در ديدار نخست خود با سه گل ويکتوريا پلژن را در چک از پيش‌رو برداشت اما در ديدار دوم با نتيجه تحقيرآميز 3 بر يک در ورزشگاه الاتحاد برابر بايرن‌مونيخ تن به شکست داد. زسکا مسکو هم در ديدار نخست خود با 3 گل برابر ميزبانش بايرن‌مونيخ تن به شکست داد اما در ديدار دوم با نتيجه 3 بر 2 ويکتوريا پلژن را در خانه شکست داد. دو تيم براي صعود از اين گروه به پيروزي نياز دارند و تساوي نمي‌تواند هيچ‌کدام از آنها را راضي کند.

جدول رده‌بندي گروه D
1-بايرن‌مونيخ 6 امتياز
2- منچسترسيتي 3 امتياز (تفاضل 3+)
3-زسکا مسکو 3 امتياز (تفاضل گل صفر)
4- ويکتوريا پلژن صفر امتياز