به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۳
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۱۹۰۳۹
نامه اشراقي در پی واکنش​های صورت گرفته؛

نعیمه​اشراقی: آن متن را من ننوشته بودم

گروه سياسي:​ نوه امام خمینی در نامه ای خطاب به مردم و خانواده های شهدا با تکذیب مجدد متن منتشر شده به نقل از وی در فضای مجازی آورد: از مردم صبور و نجیب ایران به ویژه خانواده‌های زجر کشیده شهیدان عاجزانه خواهشمندم فریب این دسیسه بزرگ را نخورند و مرا بابت ایجاد فضایی که منجر به سوء استفاده معزضان و از خدا بی‌خبران شد، ببخشند.
نعیمه​اشراقی: آن متن را من ننوشته بودم
  نعیمه اشراقی در پی واکنش های صورت گرفته به وی در پی انتشار مطلبی از او در فضای مجازی در نامه ای به این انتقادات پاسخ داد:

بسمه تعالي
مردم بزرگ ایران،
خانواده معظم شهدا
با عرض سلام و احترام ،
ده روز سخت و طاقت فرسا بر من گذشت که شرح ماوقعش در کلام نگنجد. قبل از ورودم به عرصه سیاسی کشور، روزگارم با همه پستی ها و بلندی‌هایش مطابق آنچه بر عامه مردم می‌گذرد سپری می‌شد، اما در مقاطع مختلف با موأخذه مردم مواجه بودم که چرا به عنوان عضوی از بیت امام سکوت اختیار کرده ام و خود نیز بر این باور بودم که باید کاری کرد. زیرا مردم در شرایط سختی به سر می برند و به خصوص در این هشت سال اخیر فشاری که بر مردم تحمیل شده بود آزارم می‌داد. لذا تصمیم گرفتم در خصوص موضوعات مختلف به ویژه در طرح مفاهیمی که با دستاویز قراردادن آرمانهای امام و به بهانه دفاع از آن، تعمیداتی به جامعه القا می‌شود ورود پیدا کنم و به سهم خود جهت روشنگری افکار عمومی قدمی هرچند کوچک بردارم.

نظرات متفاوتم هرچه بیشتر با استقبال عامه مردم مواجه شد، به مذاق بسیاری تلخ‌تر آمد و لذا بارها نظاره گر تحت‌الشعاع قراردادن نظرات اصلی‌ام با پرداختن به حاشیه‌ها بودم.همه انسان هستیم و جایز‌الخطا و اگر بنا باشد ذره‌بین دست بگیریم و خطاهای یکدیگر را به رخ هم بکشیم، که دیگر از انسانیت نشانی نمی‌ماند.

به هر حال با افزایش فعالیت در صفحه شخصی‌ام و با ایستادگی در مقابل کسانی که می‌خواستند وادار به سکوتم کنند، همانطور که مستحضرید متن کاملا مغرضانه و افترا گونه ای در خصوص اهانت به خانواده عزیز شهدا و امام شهیدان در فضای مجازی به من نسبت داده شد. با وجود تکذیب رسمی آن از طرف اینجانب، از حجم اتتقادات کاسته نشد، انتقاداتی که اگر با نیت خیرخواهی می بود همواره با کمال احترام و ادب می‌پذیرفتم.

عزیزان من، خانواده محترم شهدا، خود بهتر می‌دانید آنهایی که به دنبال اجرای مقاصد و اهداف شوم خود هستند هدفشان حمایت از شما و سرکوب من نیست بلکه مقصود اصلی آنها امام شماست.آنان کسانی هستند که اعتقادی به اندیشه‌های امام ندارند و در جهت تحریف شخصیت امام، مصادره اندیشه‌های ایشان به نفع خود و خانه‌نشین کردن یاران و خانواده امام، هدف‌گذاری می‌کنند و در راه رسیدن به این هدف به هیچ اصول اخلاقی و دینی پای‌بند نیستند. آنهایی که به نام شما و کام خود پا روی شانه‌های خسته اما ستبر شما می‌گذارند و هر روز فربه و فربه‌تر می‌شوند، بدانید و مطمئن باشید هرجا موافق آنها بودید شما را فرزند خلف پدر و هرکجا خلاف میلشان حرف زدید و عمل کردید شما را نیز فرزند نوح خطاب می‌کنند. همانطور که تا امروز بر همین مرام بوده‌اند.

اینها مایل نیستند من و امثال من که صدایی دارند که شنیده می‌شود در جامعه حضور داشته باشند لذا از هیچ کوششی در جهت حذف چنین افرادی و خفه کردن چنین صداهایی دریغ نمی‌کنند.هرچند برای آنهایی که در این آشفته بازار هجمه نمودند و آب در آسیاب دشمنان قسم خورده امام ریختند حرفهای زیادی دارم اما به احترام قطره قطره خون شهیدان در این مقطع زمانی سکوت می‌کنم.

در انتها از مردم صبور و نجیب ایران به ویژه خانواده‌های زجر کشیده شهیدان عاجزانه خواهشمندم فریب این دسیسه بزرگ را نخورند و مرا بابت ایجاد فضایی که منجر به سوء استفاده معزضان و از خدا بی‌خبران شد، ببخشند. از خداوند بزرگ عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران را طلب می‌کنم.

به تو دل بستم و غیر تو کسی نیست مرا جز تو ای جان جهان، دادرسی نیست مرا
عاشق روی توام، ای گل بی‌مثل و مثال به خدا غیر تو هرگز هوسی نیست مرا
با تو هستم، ز تو هرگز نشدم دور، ولی چه توان کرد که بانگ جرسی نیست مرا

۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۳:۵۴
خانم محترم فکر کردی کار برادرای سایبری چیه پس! یعنی واقعا تو فکر کردی برادرای سایبری در حال جنگ سایبری با رژیم صهیونیستین! نه بابا دنبال گل گشت تو فضای نت و داستان درست کردنن! این روزا دزدها اینگونه از دیوار مردم بالا میرن پس یادت باشه دیگه از این پنجره گزیده نشی!!!!!!!! (155703)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۱:۴۶
تا خواهر شما باشه با الشرق الاوسط مصاحبه کنه! خدا می دونه رمز عبور چند نفر رو برای روز مبادا نگه داشته اند! (156083)
حسین
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۱۱
بابا حالا اینم حواسش نبوده یه چی گفته حالا مجبورش می کنید قسم دروغ بخوره یه گناه دیگه هم بکنه! مثل زنگنه که در دفتر توکلی در تنگنا قرار گرفت و قسم دروغ خورد و بعدا مجبور شد ماسمالیش بکنه.
نوه کسی بودن به هیچ عنوان مثل او بودن را نمی رساند حتی فرزند کسی بودن هم چنین چیزی را نمی رساند چه برسه به نوه!!
به قول کسی انسان ممکن الخطاست (!) صلوات بفرستید بره! (155721)
مجدزاده
Sweden
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۱۸
خانم اشراقی مردم وبخصوص جوانان بیدارند وعلت این هجمه های ناروا را میدانند.اگر معترضان اعتراضشان خیرخواهانه بود وسیاسی نبودنباید بابت نوشته ای که متعلق به شما نبودوتازه شما بابت آن نوشته عذرخواهی کردید این بلواهارا به پامیکردند.به قول مولانا:
می‌شنیدم فحش و خر می‌راندم
رب یسر زیر لب می‌خواندم
هر زمان می‌گفتم از درد درون
اهد قومی انهم لا یعلمون (155727)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۲۱
خدا وکیلی اگه ازش تعریف میکردن بازم تکذیب میکرد .!!!؟؟؟ (155729)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۴۷
کسی غیب گو نیست. (155762)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۰۹
مگه خدا وکیل مجرمان همی میشود که خدا را وکیل خود کردی (155785)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۰:۲۹
1- یه ذره جنبه داشته باش.
2-از باب مثال گفتم
3-یه ذره تحمل داشته باش اکه کسی بر خلاف نظرت جیزی گفت
4-ایشون مسبوق به سابقه در این نوع صحبت کردن هستند پس بعید نیست گفته باش. وقتی هم دیدن سر صدا شد گفتن من نبودم......... (156026)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۲۲
حالت خوبه ؟؟ (155805)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۳۴
کاملا مشخص بود که این حرف ها را نگفته بودند.هر کسی نوشته و بعد به آن دامن زده قصد تخریب حضرت امام را داشته. (155811)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۶:۰۸
من هم معتقدم اين دو تا خواهر اونقدر بي ملاحظه و بي تحليل هستن كه هركاري ازشون برمياد . هنري ندارن جز ايجاد هزينه غيرضروري براي بيت امام و آقاي حسن خميني و اصلاح طلبا (155832)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۱:۵۱
هزینه هزینه هزینه!
در سالگرد امام مگه افراطیون خود حسن آقا رو هو نکردند؟ اونجا هم بهانه داشتند؟ ول کنید آقا... از ترس هزینه صدای همه رو می خواهید قطع کنید؟ (156085)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۷:۲۸
با چه زبونی باید بگه من چنین چیزی ننوشته و قبول ندارم تا شما افراطی هایی که راحت برچسب می زنید قبول کنید؟؟ اصلا چه نیازی به قبول کردن شماست؟؟
در خانه اگر کس است یک حرف بس است. (155889)
...توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۲۵
مگر اصل بر براعت نیست؟ (155737)
معلم عدبيات !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۶:۴۸
برائت صحيح است نه براعت ! دوست عزيز (155863)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۷:۳۷
بله ولی برای همه. نه فقط برای اصلاح طلبان.. (155901)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۳۹
بی خیال بابا ! کجا روزگار شما مثل عامه مردم سپری شد؟ می دونی چند روز مونده به وقت رسیدن وام چه حالی دارن آدما؟اصلا رفتی برای وام از بانک که ببینی رستو چه طوری میکشن تا مثلا 5میلیون وام بدن؟ روزی سه وعده نون خالی خوردن میدونی چیه؟ اصلا میدونی آدمایی هسن که این جوری روزگار میگذرونن یا مث خیلی از دولتی ها خیال میکنی قصه است؟تو 8 سال خوابیدید حرف نزدید حالا که لای در کمی وا شده دوباره سروکله تون پیدا شده برا سهم خواهی و ...
بی خیال نعیمه خانوم ! مردم می بینن . می شناسن . فرق امام و دیگران راهم می دانند . فرق قدرت طلبی و انساندوستی و اسلام خواهی را می دانند . از شما بزرگتراشو شناختن . اصولگرا و اصلاح طلب و پایداری و ...همه رو می شناسن. حتا تعداد با سوادا و بی سوادای منتخبین خودشون را. (155751)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۴۴
احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،احسنت ،... (155759)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۴۷
من یک سوال دارم که میدانم سوال خیلیها است و آن اینکه مگر ما پلیس فتا یا همان پلیس مبارزه با جرایم اینترنتی نداریم خوب چطور فلانیهای که با نام جعلی در فیس بوک اکانت درست کردن را دستگیر میکند ولی اون شخصی که با نام نوه امام اینکار را کرده کاری باهاش نداره. ! اهان فهمیدم اون شخص از دار دسته الله کرم و حسینیان و زاکانی و کوچکزاده .... غیره هستند اگر بگیرندشان خلی ها از سران امام دوست دروغین لو میروند. خدا لعنتشان کند (155763)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۵۲
خانم اشراقى شما مورد وثوق ما هستيد ترفندهاى افراطيون نخ نما است و اثرى ندارد. (155767)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۰۹
خانم اشراقی خدا حفظتان کند.امیدورام سربلند و پیروز باشید. (155784)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۱۹
خانم اشراقی عزیز، شما خواسته یا ناخواسته زیر ذره بین هستید و صاحب موقعیت خاص که با خودش مزایا و معایبی هم داره. از مزایاش بهره مند میشید گله ای ندارید ولی این زیر ذره بین بودن هم جزء معایبش هست. غیر از این قضیه ی اخیر شما در هفته های اخیر اشتباهاتی رو مرتکب شدید که کاش انجام نمی شد. چون هزینه ش نه برای شخص شما که برای بیت امام و اصلاح طلبان به وجود میاد.جامعه ی ایران جامعه ی پیچیده ای هست که خانواده ی شما در ایجاد این پیچیدگی کم نقش نداشتند. و ای کاش شما و خواهر محترمتون قبل از هر اظهار نظری جو و شرایط موجودو بهتر بشناسید. (155799)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۴۰
درود بر تو سیده (155813)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۷:۰۱
یک کلام بگو ببخشید اشتباه کردم چرا سیا هکاری میکنید مردم بزرگتراز اینها هستند لااقل شماها فرزندان در قدرت که خوب فهمیدید (155871)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۸:۱۳
شما دوست عزیز فکر کنم گذری سایتهای خبری را میخونی. این بنده خدا که طی یه نامه هم از خانواده شهدا و خانواده شهید همت و عموم مردم عزر خواهی کرد این افراطیون و صدا سیماست که ولش نمیکنند (155931)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۷:۳۷
کی قراره فرهنگ عذرخواهی را یاد بگیریم؟
خانم محترم شما به همسران شهدا توهین کردی. حالا به جای کبری و صغری چیدن و حاشا کردن یک کلام بگو اشتباه من را ببخشید. (155900)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۷:۴۱
ایشون باید کنترل بیشتری بر فعالیت های مجازیشون داشته باشن ، چون حتما کسانی هستند که منتظر یک اتفاق و حاشیه سازی برای اشخاصی مثل خانم اشراقی هستند. (155906)
خانواده شهید
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۸:۰۰
خانم اشراقی ,این افراطیون دیگر شناخته شده هستند و نیازی به معرفی شما نیست . نیازی به عذرخواهی شما نیست چون میگویید ان متن را شما ننوشته اید بعنوان خانواده شهید از شما بابت اینکه با مردم و امام هستید تشکر میکنم (155919)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۹:۳۴
خانم اشراقی شما برای ملت ایران شناخته شده هستید و افراطیون فرصت طلب هم همواره مقصودشان برای ملت مشخص است . به آنها اهمیت ندهید زیرا از همه جا طرد شده هستند (155993)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۰:۵۳
هر کس آزاده هر نظری داره آزادانه بیان کنه حالا هرکی ناراحته آب رو بریزه همون جا که ... (156046)
saeed
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۲:۰۱
فتوشاب هم کاردیگران بود؟کارافراطیها بود؟دروغ چرا ته قبرآآآآ (156095)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۲:۲۱
دولت راستگویان (156106)