کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نارضایتی کیهان از سمت احتمالی توفیقی

5 آبان 1392 ساعت 14:00

گروه سياسي - رسانه‌ها: جعفر توفیقی که سرپرست وزارت علوم بود به زودی این سمت را تحویل وزیر جدید خواهد داد و از هم اکنون این سوال مطرح شده است که توفیقی به کجا خواهد رفت.


کیهان که از ابتدای معرفی توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، به انتقاد از او پرداخته است در جدید مطلب خود علیه توفیقی نوشت: فتنه‌گران و افراطیون درصدد نفوذ دادن سرپرست ناکام وزارت علوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.  نقش جعفر توفیقی در فتنه سال 88 و عملکرد افراطی وی در مدت سرپرستی وزارت علوم باعث دافعه‌های شدید در میان نمایندگان مجلس شده بود و عدم اعتماد نمایندگان به وی در صورت معرفی شدن به مجلس تقریبا قطعی به نظر می‌رسید. به همین دلیل هم به جای توفیقی، فرجی دانا به مجلس معرفی شد و البته گفته می‌شود توفیقی نقش بولدوزر را در برخی عزل و نصب‌ها ایفا کرد. اکنون خبر می‌رسد که افراطیون در تلاشند توفیقی را به عنوان «دبیر» به شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس‌جمهور تحمیل کنند.

به نوشته كيهان برخی سایت‌های نزدیک به جریان‌های افراطی (نظیر سلام نو و امید) دراین‌باره خبر داده‌اند که توفیقی یکی از گزینه‌های دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی است و حتی صحبت‌هایی هم با وی دراین‌باره انجام شده است.


کد مطلب: 19048

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19048/نارضایتی-کیهان-سمت-احتمالی-توفیقی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir