به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۹۰۴۸

نارضایتی کیهان از سمت احتمالی توفیقی

گروه سياسي - رسانه‌ها: جعفر توفیقی که سرپرست وزارت علوم بود به زودی این سمت را تحویل وزیر جدید خواهد داد و از هم اکنون این سوال مطرح شده است که توفیقی به کجا خواهد رفت.
کیهان که از ابتدای معرفی توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، به انتقاد از او پرداخته است در جدید مطلب خود علیه توفیقی نوشت: فتنه‌گران و افراطیون درصدد نفوذ دادن سرپرست ناکام وزارت علوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.  نقش جعفر توفیقی در فتنه سال 88 و عملکرد افراطی وی در مدت سرپرستی وزارت علوم باعث دافعه‌های شدید در میان نمایندگان مجلس شده بود و عدم اعتماد نمایندگان به وی در صورت معرفی شدن به مجلس تقریبا قطعی به نظر می‌رسید. به همین دلیل هم به جای توفیقی، فرجی دانا به مجلس معرفی شد و البته گفته می‌شود توفیقی نقش بولدوزر را در برخی عزل و نصب‌ها ایفا کرد. اکنون خبر می‌رسد که افراطیون در تلاشند توفیقی را به عنوان «دبیر» به شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس‌جمهور تحمیل کنند.

به نوشته كيهان برخی سایت‌های نزدیک به جریان‌های افراطی (نظیر سلام نو و امید) دراین‌باره خبر داده‌اند که توفیقی یکی از گزینه‌های دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی است و حتی صحبت‌هایی هم با وی دراین‌باره انجام شده است.

۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۲۱
كور شود هر انكه نتواند ديد (155733)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۴:۲۳
انشاا... دکتر توفیقی انتخاب بشه (155734)
ahmad
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۱۰
خدایا این اهالی که تیشه به ریشه اعتدال وارمان گرایی میزنند را اصلاح فرما ما مثل انها نیستسم که خواستار مرگ دشمنان خودمان باشیم بر عکس انها که به خاطر نا بودی منافع خود دست به هرکاری میزنند وهیچ شرم و حیایی هم ندارند (155786)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۱۱
دیگ به دیگچه میگه روت سیاه!
...به نوشته كيهان برخی سایت‌های نزدیک به جریان‌های افراطی (نظیر سلام نو و امید) ! خدایا افراطی تر از حسین. . . کی رو داریم!!!! (155789)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۴۳
شما حتی نماینده ان 4 میلیون رای به جلیلی هم نیستی چه برسه به رای 19 میلیونی روحانی ! لذا اینقدر از کول مردم نمایندگی برای خودت دست پا نکن ! بلدوزر آنی است که 700 میلیارد دلار را به اتش کشید و روزگار ما این است که امروز میلیون ها بیکار ، نبود دارو، بلوکه شدن پول ما در دست بانک های صهیونیستی و تحریم های کمر شکن بر گرده مردم راابرای مردم رقم زده و شما با حمایت های بی بدلیل خود از دولت 9 و10 باعث توهم احمدی نزاد شدید که اینچنین روزگار مردم را سیاه کند لذا بجای قبول مسئولیت خود در تخریب سرمایه های کشور و عذر خواعهی با فرار رو به جلو مدعی هم هستید ! راستی آن بلیط دور دنیا و کهکشان راه شیری چی شد؟ آقا حساب اعلام کنید تا 70 میلیون ایرانی ظرف 3سوت هزینه ی سفر حسین جون را تامین کنند!! (155814)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۵:۵۳
یعنی این انتخاب روحانی یکی از بهترین انتخاب هاست. به روحانی تبریک گویم (155822)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۶:۱۲
حسین باچی موافقه که با توفیقی موافق باشه ولش کنیدازهمه جاهارانده شده میخواد ی چیزی گفته باشه چشم حسین اقا بهشون گفتم راستی الان کی هان چنده (155835)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۶:۲۸
افراطیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (155849)
ازخاکم وبرخاکم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۸:۱۸
هشت سال گذشته قدرت داشتید وعزل کردید ونصب کردید وکسی چیزی نگفت الان قدرت ندارید بعبارتی شکست خوردید و ملت پیروز شد عزل میکنند ونصب میکنند باجهان مذاکره میکنند وان شاالله تحریمها هم به کوری چشمان بعضیها که نونشون افتاده بود تو روغن برداشته میشه وشماهایی که به دنبال پیشرفت وعزت مملکت نیستید بدنبال آب سردی باشید که بریزید اونجایی که میسوزه. (155937)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۹:۳۳
من امیدوارم ایشون معاون وزیر علوم شوند ..... (155992)