به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۱۹۴۰۸۰

استیضاح هر سه وزیر منتفی شد؛ هورا!

استیضاح هر سه وزیر منتفی شد؛ هورا!
گروه سیاسی: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: با توجه به اینکه تعدادی از متقاضیان استیضاح وزیر کشور امضای خود را پس گرفتند، به احتمال قوی استیضاح به هیئت رئیسه ارجاع نخواهد شد!
این در حالیست که 34 نماینده استیضاح کننده رحمانی فضلی به هنگام امضای این استیضاح، قسم خورده بودند که امضای خود را در هر شرایطی پس نگیرند!
از سوی دیگر؛ یک عضو کمیسیون انرژی مجلس از منتفی شدن استیضاح وزیر نفت خبر داد. علی بختیار افزود: امروز کمیسیون جلسه ای به صورت داخلی و بدون حضور متقاضیان استیضاح وزیر نفت درباره موضوع استیضاح وزیر نفت برگزار کرد و مسائلی در این جلسه مطرح شد. وی در ادامه اظهار کرد: استیضاح کنندگان خود بنا به مصالحی! از پیگیری استیضاح وزیر نفت منصرف شدند و این مسئله منتفی است!
استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم منتفی شد!
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گفت که با توجه به پس گرفتن تعدادی از امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش، این استیضاح از حد نصاب افتاد و منتفی شد. میرحمایت میرزاده اظهار کرد: تعداد متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به کمتر از 10 نفر رسید لذا این استیضاح از دستور کار خارج شد و ما گزارش آن را به هیات رئیسه خواهیم داد.
 
برچسب ها: استیضاح