به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۱۹۴۳۹۴
یك گفتگوی تماما «توهم توطئه»‌ای!

تیتر ایسنا از خلاف‌گویی علنی محمد هاشمی

تیتر ایسنا از خلاف‌گویی علنی محمد هاشمی
گروه سیاسی: محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا مدعی شده است كه طرح استعفای حسن روحانی ریشه در آمریکا دارد! و اعتراضات اخیر هم توسط خارجی‌ها تدارك دیده شده بود زیر به زعم وی (كه تیتر این خبرگزاری هم شده است): «نمی‌شود۱۲شب بنزین گران شود و ۸ صبح مردم به خیابان بیایند.»

این در حالیست كه اگر خبرگزاری ایسنا و خبرنگارش كمی به خود زحمت می‌داد و این خلاف‌گویی هاشمی را به او یادآور می‌شد كه تصمیم افزایش 3 برابری بنزین ساعت 12 شب پنجشنبه اعلام شد و تظاهرات نه از ساعت 8 صبح جمعه بلكه از قبل از ظهر روز شنبه آغاز شد. همین بی‌توجهی به یك موضوع خبری و كاهش فاصله (36 ساعته به 8 ساعت) عملا باعث نتیجه‌گیری «توهم توطئه‌ای» می‌شود تا بگوید: اینکه موضوع حوادث آبان‌ماه به بنزین ربط داشته باشد حرف صحیحی نیست؛ ساعت دوازده شب اعلام شده که قیمت بنزین افزایش یافته و هشت صبح مردم به خیابان آمدند. معلوم است که این به خیابان آمدن به خاطر آن گران شدن نبوده است...!

اظهارات هاشمی در این مصاحبه عموما بر اساس تئوری «توهم توطئه» بوده و هر كجای مصاحبه، خبرنگار از او درباره مستندات ادعاهایش می‌پرسد، او براحتی با اظهار نمی‌دانم، ندارم، شاید، احتمالا، و... از اثبات ادعاهایش طفره می‌رود. جالب اینكه مخاطبان این خبرگزاری در كامنت‌های خود از خجالت وی در آمده كه تعدادی از آنها را در زیر می‌خوانید. ضمنا اصل گفتگوی «توهم توطئه»‌ای! را می‌توانید اینجا بخوانید.



جناب هاشمی شما ن تلویزیون میبینید ن فیلمی درگیری مردم رو دیدید ن درجریان اعتراف گیری هستید پس برای چه مصاحبه کردین؟؟!!!! اینکه فقط انگشت اتهام رو بسمت کشورهای بیگانه بگیرید؟؟؟ و مردم معترض رو رهگذرانی ک وقتی اعتراض رو دیدند در اثر هیجان آنی همراه شدند بدون اینکه واقعاقصد این رو داشته باشند که صدای اعتراضشون رو به گوش رهبر برسونند؟؟ اینکه همه چیز را بگوییم امریکا و اسراییل راه حل نیست برادر
 پاسخ
avatar
بنزین
امروز ۰۸:۲۵
یعنی ملت خواب نبودن ساعت ۱۲ شب؟ حتما بیدار بودن؟
 پاسخ
avatar
ناشناس
امروز ۰۸:۵۵
حالا هرچی زمان ازآن فجایعه ای که بوجودآورده اندمی گذرد اظهارنظرهایی می کنند که یا بر پایه دروغ است و یا دور از حقیقت .......
 پاسخ
avatar
علی
امروز ۰۹:۰۱
چه تحلیل های آبکی !!!!!! یاد سخن دکتر شریعتی افتادم که از یک جامعه شناس میخواهند که تحلیلی از وضع موجود ارائه بدهد دقیقا مطابق خواسته کارفرما نطر میدهد.خدا پدر آقای محمدهاشمی را بیامرزد که پسرش با او نرفته.
 پاسخ
avatar
ررر
امروز ۰۹:۲۱
بنزین پنج شنبه شب گران شد مردم شنبه ساعت ۱۰ صبح اعتراض کردن. ای کاش خبرنگارتون این مطلب ساده رو به ایشون میگفت
 پاسخ
avatar
علیرضا قربانی
امروز ۱۳:۵۳
ممنون از توجهتون. مردم در تهران روز شنبه اعتراضات علنی کردن. اما طبق گزارشها در اهواز و مخصوصاً سیرجان از همان روز جمعه اعتراضها آغاز شده که در این شهرستان متاسفانه به جان باختن یک نفر هم منجر شده است.
avatar
ح
امروز ۰۹:۴۶
شما وقت بازنشستگیتون خیلی وقته گذشته ، برید خونه نوه بزرگ کنید مردم رو ول کنید به حال خودشون بهتر از شما ملکت داری میکنیم قول میدیم
 پاسخ
avatar
پارسی
امروز ۰۹:۵۸
مشکل اصلی و اساسی از آنجا شروع می شود که جنابعالی در بطن جامعه زندگی نمی کنید و در بین مردم کوچه و بازار نیستید و حتی صدا و سیمای .... جمهوری اسلامی را نگاه نمیکنید لذا تحلیل هایتان نیز کاملا غیر واقعی و بر اساس توطئه توهم است.
 پاسخ
avatar
کاوه
امروز ۱۰:۲۳
امیدوار بودم اندک بویی از اخوی برده باشن...
 پاسخ
avatar
مسعود
امروز ۱۰:۲۳
به نظرم این آقا اصلا صلاحیت اظهارنظر در این موضوع را نداره و گزینۀ خوبی برای مصاحبه در این زمینه نبوده. حرفاش کاملا عامیانه و تکرار حرفای کسانی است که «توهم توطئه» دارند و همه مسائل کشور رو به آمریکا و اسرائیل و شرق و غرب نسبت میدن؛ انگار نه انگار که مردم هم مشکلات دارند و هم عقل و درک و فهم.
 پاسخ
avatar
سینا
امروز ۱۱:۱۰
به شعور مخاطبان توهین نکنید. مگر بیگانگانی خبر داشتند قرار است دزدکی و بدون اعلام قبلی ،قیمت بنزین یکشبه سه برابر شود که بخواهند برای شورش و اعتراض برنامه ریزی کنند ؟!!
 پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۱:۱۶
یکی اینو از برق بکشه بیرون. دوره شما دیگه تمام شد.
 پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۱:۴۱
همین 2 گانه حرف زدن‌ها تان بوده که مردم هیچوقت از هاشمی ها خوششون نیومد.
 پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۱:۴۳
مردم دوره ریاست تان بر صدا و سیما را از یاد نمی برند.
 پاسخ
avatar
Saeed
امروز ۱۱:۴۶
راست میگه همه مشکلات کشور از آمریکا و اسرائیله...چند روز قبل رفتم نون سنگک بگیرم،فروشنده گفت باید حتما نون کنجدی بخری که گرونتره.ساده نداریم...به نظرم ایشون هم اجیر شده استکبار جهانی بودن!!
 پاسخ
avatar
نیما
امروز ۱۲:۵۰
چی بگه بنده خدا ...خوب می دونن که ............ چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من
 پاسخ
avatar
0
امروز ۱۳:۵۱
نون به نرخ روز خوردن با خانواده هاشمی عجین شده
 پاسخ
avatar
سیامک
امروز ۱۳:۵۹
خیلی اشتباه کردیم که قدرت را به شما و امثال شما دادیم،اشتباه بزرگی بود.
برچسب ها: محمد هاشمی

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۴:۴۷
یكی از بی سوادترین مسئولان نظام در این 4 دهه همین ادم بوده كه صرفا بخاطر برادری با هاشمی رفسنجانی مسئولیتها و مناصب مختلف گرفت بدون اینكه كمترین تخصصی در آن حوزه داشته باشد. برای مثال او سالها ریسس صدا و سیما بود! واقعا خجالت آور نیست؟ (365340)
علیرضا قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۷:۰۴
ممنون از شما که گفت‌وگو رو بررسی کردید.دوستان عزیز ما در بهار باید عرض کنم که تیترکردن جمله‌ای از مصاحبه‌شونده لزوماً به معنای تایید آن نیست.اما ادعای شما درباره نادرستی این جمله هم غلط است.بهتر است نگاهی به گزارشهادرباره آغاز اعتراضات در شهرهای مختلف در روز جمعه بیندازید و یادتان بیاید که همان روز در سیرجان فردی کشته شد تا متوجه نادرستی ادعای خود شوید. دوستان ظاهرا تنها تهران را برای آغاز اعتراضات مبدأ می‌دانند... (365343)