به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۹۴۴۹

موازنه‌سیاسی به نفع اصلاحات‌ تغییر‌می‌كند

گروه سياسي: نماینده تبریز و آذر شهردر مجلس نهم ورود ناطق نوری به جمع اصلاح‌طلبان را بیانگر رشد افراطی‌گرایی و انحصارطلبی در اردوی اصول‌گرایان دانست و گفت: ناطق نوری آدم آزاده‌ای است و تصور می‌کنم با ورود ایشان به جمع اصلاح‌طلبان مجلس دهم به بالندگی خود در عرصه سیاست داخلی و خارجی خواهد رسید.
موازنه‌سیاسی به نفع اصلاحات‌ تغییر‌می‌كند
مسعود پزشکیان، بار دیگر از انحصارگرایی گروه اصول‌گرایان انتقاد کرد و بیان داشت: اصول‌گرایان مطامع خودشان را در نظر می‌گیرند و افراد را به خودی و غیرخودی تقسیم‌بندی کرده و تنها با انحصارطلبی درصدد بدست آوردن قدرت هستند. در حالی که اگر اصول‌گرایی را تعریف کنیم عدالت، حق و انصاف از ویژگی‌های بارز این شیوه است.
وی درمورد رخی گمانه زنی ها در خصوص ورود ناطق‌نوری به جمع اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم اشاره کرد و گفت: ناطق نوری اصول‌گرای اصلاح‌طلبی است که با تمامی اصول‌گرایان تفاوت فاحشی دارد چراکه وی آدم آزاده‌ای است و آزادانه عمل می‌کند. به طور یقین ناطق نوری می‌تواند معادلات انتخابات مجلس دهم را به نفع اصلاح‌طلبان تغییر دهد.

پزشکیان در ادامه نسبت به عدم نقدپذیری برخی مسولین انتقاد کرد و گفت: چرا باید رسانه بزرگی همانند رسانه ملی در بسیاری از مواقع با اشتباهات خود جامعه را دچار بدبینی كند اما برخورد قاطعی با آن نمی‌شود، اما از سوی دیگر با برخی روزنامه ها که گستردگی بسیار کمتری دارند با کمترین اشتباه توقیف و یا محاکمه می‌شوند و این همان عدم اجرای قانون اساسی و وجود سلیقه‌گرایی در اجرای قانون است.

۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۶:۲۱
هیچ اتفاقی نمی افتد خیالت راحت!
یارانه که قطع شد
دلار که بالا رفت
ماشین که گران شد
حقوق بازنشسته ها که کم شد
دولت تدبور و امید هم که نا امید شد! (158461)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۶:۴۳
کدوم موازنه آقای پزشکیان.... ناطق هم مثل روحانی! اوضاع بر این منوال باشد، من دیگه به اصولگرای معتدل شده رای نمی دهم (به جز مطهری البته) هنوز 5 ماه نگذشته از انتخابات قول پیگیری رفع حصر یادشون رفته! میگن اصلا به دولت ربطی نداره. حداقل قبل روحانی بی احترامی به خانواده موسوی نمیشد! (158483)
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۳:۰۸
علی مطهری در تمام عرصه‌ها آدم معتدلیه به جز عرصه اجتماعی و فرهنگی. لطفا یه سری به نظراتش در این زمینه بزنید. (158741)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۰۲:۵۸
حداقل آدم شریف و جوانمردیه. (158839)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۸:۳۸
ما پیروز این میدانیم (158555)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۹:۰۵
الان هم مردم با اصلاح طلبانند اما زور در دست اصولگراهاست. موزانه ی قدرت مردمی مطمئنا به سمت اصلاح طلبان است. فقط نیاز به یک رسانه داریم. تلویزیونی مردمی و نه این رسانه ی میلی جناحی که در دست گروه پایداریه. لطفا دولت زودتر کاری کند. تا همان بلایی که سر اقای خاتمی آوردند و مردم را بی اطلاع گذاشتند الان سر آقای روحانی نیاورند. (158572)
asad
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۰:۵۸
خدا هرکه در هر پست و مقامی باعث میشه که ملت زجر بکشند را به راه راست هدایت کند مردم چه گناهی کردند که این اقایان بی تدبیر نمتونند با هم بسازند (158648)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۲:۱۲
اصلاح طلبي عقيم شده به چه درد ميخورد؟ (158705)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۲:۲۸
می خواهند با پوشاندن جامه اصلا حات بر تن افرادی در واقع اصول گرا مانند روحانی و ناطق نوری ، جریان اصلاح طلبی را از محتوا تهی کرده و با نگه داشتن اصلاح طلبان و اقعی در حصر خانگی و زندان ، جریان اصلا ح طلبان بدلی در کشور درست کنند. (158712)