به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۱۹۸۸۱

ناطق‌ نوری: روحانی يك نعمت است

گروه سياسي: ريس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري گفت: در مسائل هسته‌ای ایران رئیس جمهور عاقلانه و با تدبیر عمل می‌کند و به همین دلیل اسرائیل و بعضی کشورها از این درایت و تدبیر عصبانی هستند.
ناطق‌ نوری: روحانی يك نعمت است

 حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری  در حوزه علمیه گرگان گفت: اسرائیل نمی‌خواهد ایران به حق مسلم خود در مساله هسته‌ای برسد و به همین دلیل درایت رئیس جمهور ما آن‌ها را عصبانی کرده، آقای روحانی نعمتی است که در این انتخابات نصیب ما شد. وی افزود: بعد از سال‌ها یک رئیس جمهور روحانی مدیریت کشور را در دست گرفت و همه مردم از این اتفاق خوشحال هستند زیرا دوران مدیریت غیر قابل پیش بینی تمام شد و یک فرد قابل پیش بینی ریاست جمهوری را به دست گرفت.

ناطق نوری در ادامه با اشاره به خطبه 2 نهج البلاغه تصریح کرد: بر جهان آفرینش قانون علیت حاکم است و هیچ چیز بی دلیل نیست.  ما معتقیدم نه جبر بر جهان حاکم است و نه تفویض، هم خداوند و هم انسان ها در این جهان نقش دارند.
 در قرآن سه دسته آیه وجود دارد که در دسته اول انسان را عامل می‌داند، در دسته دوم خدا را و در دسته سوم اتفاقات را به خدا و انسان ربط می‌دهد. وی بیان کرد: خداوند عقل و اختیار داده و این انسان است که می‌تواند حسن استفاده یا سو استفاده کند و این ما انسانها هستیم که عامل ذلت یا عزت هستیم.

 


۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۳۲
برای شما که خوب(نعمت) بود کاش برا مردم هم خوب(نعمت) باشه... (161583)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۴۲
تا الان که هیچ فرقی با احمدی نژاد نداشته (161592)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۰:۳۷
الان کمتر از سه ماهه که ایشون اومدن ، قیمت دلار از نوسان بین 3500 تا نزدیک 4000 اومده و روی 3000ثابت شده ، قیمت خونه یه کم اومده پایین و خیلی از کشورهای درست و حسابی کم کم دارند علاقمند به ایجاد رابطه منطقی و دوجانبه میشن. نه مثل قبل که فقط فیجی و سیشل و سان مارینو و کومور و ونزوئلا برای کمک گرفتن می آمدند. (161793)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۰:۵۵
فرق كه داشته اما انتظار من بيشتر بود. (161806)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۳:۱۰
عزیزم چشم می خواهد و گوش و اندکی اندیشه! (161980)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۳:۴۹
انتظار معجزه داشتی؟؟یک مثال برات میزنم یک خونه رو میشه در طول یک ساعت خراب کرد ولی اگر بخوای بسازی کم کم 1سال طول میکشه!!بنظرت کشوری که 8سال ویران شده با57روزاباد میشه (162043)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۹:۰۵
واقعا بهترین نعمته البته فقط و فقط در ایران (161710)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۹:۱۵
خدایا نعمت که دادی رحمت هم بده!!اوضاع بداقتصادی، بد فشار اورده (161726)