به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۲۰۰۱۴

اوباما علیه ایران اقدام نظامی نمی‌کند

گروه سياسي: نماینده‌ی پیشین آمریکا در سازمان ملل با بیان این که اگر کسی در اسراییل فکر می‌کند آمریکا از اقدام نظامی علیه برنامه‌ی هسته‌یی ایران استفاده خواهد کرد به طور جدی باید در تفکرش تجدید نظر کند تاکید کرد: این اتفاق در زمان دولت اوباما نخواهد افتاد.
اوباما علیه ایران اقدام نظامی نمی‌کند
 جان بولتون، در اظهاراتی جنگ‌طلبانه مدعی شد که رژیم صهیونیستی زمان زیادی برای تصمیم‌گیری سرنوشت‌ساز درباره‌ی حمله کردن یا نکردن به تاسیسات هسته‌یی ایران ندارد.او با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه‌ی هسته‌یی ایران مدعی شد من فکر می‌کنم اسراییل اکنون با این تصمیم سرنوشت ساز روبه‌رو است که آیا اجازه دهد ایران به سلاح هسته‌یی دست یابد و هم‌چنان یک تهدید موجودیتی برای اسراییل باشد یا خیر؟
بولتون گفت: من فکر نمی‌کنم اسراییل زمان زیادی داشته باشد با صراحت بگویم، آن‌ها باید این کار را چندین سال پیش می‌کردند زیرا همه ما می‌دانیم که اطلاعات ناقص است و توانایی هسته‌یی ایران ممکن است پیشرفته‌تر از آن باشد که ما می‌دانیم و شاید با کره‌ی شمالی همکاری داشته باشد.

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در بخش دیگری ازاظهاراتش در واکنش به ادعای اخیر لئون پانه‌تا ، وزیر دفاع پیشین آمریکا مبنی بر این که آمریکا ممکن است مجبور به اتخاذ اقدام نظامی علیه ایران شود مدعی شد ا گر کسی در اسراییل باقی مانده است که فکر می‌کند آمریکا از اقدام نظامی علیه برنامه‌ی هسته‌یی ایران استفاده خواهد کرد باید به طور جدی در تفکرش تجدید نظر کنند. این اتفاق در زمان دولت اوباما نخواهد افتاد. تکرار می‌کنم. این اتفاق نمی‌افتد.

۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۷
آقای روحانی خوب یه کم حرف این اکثریت جامعه رو که به شما رای دادن رو بلند بگو .خسته شدیم از دست این اقلیت 3.5 میلیونی. بسه دیگه مگه فقط این افراد صاحب مملکت هستن که این قدر تفکرشون رو بر جامعه تحمیل میکنن.آقا رییس جمهور آخه سکوت جز پر رو کردن این افراد چه سودی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (162594)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۹
اوباما اگرم قصد جنگ نداشته باشه...این افراطیها بهش نامه مینویسن که از لج روحانی بیا با ما جنگ کن..اینقدر که این افراطیها از روحانی بدشون میاد از اوباما بدشون نمیاد.... (162597)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۴۹
افسانه خانم همین که شما گفتی اصل کلام است ودیگر هیچ.درود بر تفکرات بانوی ایرانی. (162913)