به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۰۲۶۹

قیمت تلویزیون از سال گذشته تا کنون

گروه اقتصادي: نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: تلویزیون های موجود در بازار داخلی کاملا مونتاژ ایران بوده و از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند است.
قیمت تلویزیون از سال گذشته تا کنون
مرتضی میری اظهار کرد: قیمت تلویزیون از بهمن‌ سال گذشته ثابت بوده و با اهدای هدایا و برگزاری جشنواره فروش در کل با تخفیف هفت تا هشت درصدی ارائه می‌شود. وی با اشاره به وجود کافی تلویزیون در بازار بیان کرد: حجم اعظم فروش مربوط به ‌ LED و در رده بعدی LCD است.

میری خاطرنشان کرد: حجم اعظم فروش LED مربوط به LED های ساده است و بعد از آن انواع Smart و3D قرار دارند که این ترتیب فروش به دلیل قیمت کمتر مدل‌های ساده است. از سوی دیگر چون مدل‌های Smart حتما باید به اینترنت وصل شوند و همچنین مدل‌های 3D برای پخش فیلم‌های 3D نیاز به دستگاه ویدیو با قابلیت پخش 3D دارند لذا این‌ها هزینه هایی جدا به حساب می‌آید که باعث افزایش هزینه‌های جانبی آنها می‌شود.

او تصریح کرد: سایز 32، 42 و 46 اینچ تلویزیون جزو پرفروش‌ترین سایزهای موجود در بازار به حساب می‌آیند که از بین آنها سایز 42 پرفروش‌ترین است. نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی در پایان تاکید کرد: محصولات مونتاژی ایران با برچسب made in iran یا made by korea به فروش می‌رسد.
مرجع : ايسنا