به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۰۴۵۲

نيمي از مردم ايران غمگين و بقيه عصباني

گروه جامعه:​مؤسسه آمریکایی «گالوپ» در یک نظرسنجی تازه که از شهروندان ایرانی انجام داده خبر می‌دهد که «۴۶ درصد» از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی بیشترین مسئولیت تحریم‌ها علیه ایران را متوجه آمریکا می‌دانند.
نيمي از مردم ايران غمگين و بقيه عصباني
به گزارش سایت خبری تیک، در ادامه این گزارش آمده است که ۸۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که تحریم‌های بین‌المللی به وضعیت زندگی و معیشتی آنها ضربه زده است. با وجود این به نوشته این گزارش، «۶۸ درصد» از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که جمهوری اسلامی ایران باید با وجود تمامی تحریم‌ها برنامه هسته‌ای خود را ادامه دهد.

آمار منتشرشده گالوپ همچنین حکایت از این دارد که سلامت روانی ایرانیان در دو سال گذشته به وخامت گذاشته و در حال حاضر، ۵۸٪ مردم ایران در طی روز دلواپس و نگرانند، ۵۴٪ غمگین و افسرده و ۵۴٪ نیز روز را در خشم و عصبانیت سپری می‌کنند. ۱۳ درصد نیز معتقدند که دولت ایران بیشترین مسئولیت را در به‌ وجود آمدن تحریم‌ها دارد. نتایج این نظرسنجی بر پایه تماس‌های تلفنی سه سال اخیر مؤسسه گالوپ با حدود ۵ هزار نفر از شهروندان ایرانی ۱۵ ساله به بالا به‌ دست آمده است.

معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۴۳
چرا هیچوقت یه همه پرسی آزاد و بدون حاشیه و ترس از رای دادن نمیزارن توی ایران تا همه چیز مشخص بشه؟؟؟
چرا هر سری با یه میکروفن میرن سراغ یکی که مثلاً نماینده ی قشر مرفه جامعه است و مثلاً کراوات زده، اونوقت اونم میگه انرژی هسته ای میخوایم!!!
والا من تو واقعیت ندیدم یکیشوم این حرفارو بزنن!!! (165154)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۵۷
معلومه که متوجه آمریکاست، ولی این را در نظر نمی گیرند که آمریکا ابر قدرت دنیاست یا باید با آمریکا کنار آمد و یا با آمریکا جنگید که در صورت جنگ باید همه چیزمان را فدا کنیم و چیزی باقی نخواهد ماند. (165158)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۵۹
قابل توجه دولت پاک !!!!!!
امیدوارم این دولت در حل قسمتی از این مشکلات مردم واقع تلاش کند و به خاط عهدی که با مردم دارد تسلیم فشارها نشود (165159)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۰:۰۱
صد در صد آمارشون درسته (165160)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۰:۱۶
هم هم غگین هم افسرده ام هم عصبانی (165165)
آباندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۰:۲۳
اونجا که گفته باید ادامه بدن به هسته ای فکر اینم باشند که مردم فقیرو له میکنه هر چند که...
نباید خودخواهانه تصمیم گرفته بشه (165168)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۰:۲۴
واقعا راست گفته همین دور دور کردن ها که باعث آلودگی هوا هم شده از نبود مکان تفریحیه و اضطراب ناشی از اون .پوست صورت افتاده چشم بی فروغ ،با بدبختی کار میکنن هر چی در میارن میرن مسافرت خارج از کشور ،همین عملای زیبایی که اینقدر همه گیر شده ،همین دعوا ها در مکان های عمومی و خانوادگی که کوچکترین مسیله رو نمی تونن درست حل کنن (165169)
یک هموطن دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۰:۴۵
کشورهایی که از انرژی هسته ای استفاده می کنند در فکر جمع کردن نیروگاه ها هستند انوقت کشورهایی مثل ایران عربستان و.....می خواهند نیروگاه بسازند.خداوکیلی چقدر خرج این نیروگاه ها شده وچقدر بهره برداری شده؟ باپول خرید این نیروگاهها چقدر کارخانه وصنایع می توانستیم تاسیس کنیم.امیدوارم نیروگاههایی که روسیه می سازه مثل نیروگاه چرنوبیل نباشه.به اندازه کافی مشکلات والودگی های شیمیایی داریم .رادیواکتیو هم قاطی نشه.خدا رحم کند (165180)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۲:۴۴
از ایرانیای داخل ایران خبر ندارن ... (165251)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۲:۵۸
والله من در اطراف خودم در منزل ومحل کار و شهرم یک نفر که موافق ادامه فعالیت هسته ای ایران باشه ندیدم (165266)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۳:۵۷
ولله من هم كسي را موافق برنامه هسته اي نديدم
اگه يه زلزله ٧ريشتري به اين تاسيسات صدمه بزنه يا
مثل نيروگاه چرنوويل منفجر بشه كل اون شهر از بين
ميرن. (165295)