به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۲۰۵۲۴

احتمالا مشکل از گوشی‌است، نه‌سیم‌کارت!

گروه علمي وفناوري: کارشناسان مرکز پشتیبانی اپراتور رايتل هیچ یک از قطعی‌های شبکه و مشکلات مربوط به اینترنت را به عهده نمی‌گیرند.
احتمالا مشکل از گوشی‌است، نه‌سیم‌کارت!
اگرچه اپراتور سوم کارش را با سرعت کوله پشتی آغاز کرد و مناطق تحت پوشش خود را با سرعت کمی گسترش داد اما در آغاز به کار سرعت اینترنت این اپراتور که مهمترین ویژگی این نسل از خدمات است به حدی بود که به راحتی می شد آن را با کلمه خیلی خوب توصیف کرد اما با گذشتن زمان افزایش کاربران ضعف ها به شکل پررنگ تری خود نمایی کردند تا جایی که دیگر حتی در نقاطی که پیش از این مشکل آنتن دهی و افت سرعت اینترنت وجود نداشت در حال حاضر ارسال پیامک هم ممکن نیست تا چه رسد به اینترنت پر سرعت!

در تماس با مرکز پشتیبانی رایتل برای بررسی اپراتور که در فواصل زمانی هم اتفاق افتاد، کارشناسان مرکز پشتیبانی از بروز چنین اختلالی ابراز تعجب و بی اطلاعی کردند و به همه تماس گیرنده ها پاسخ واحدی داده شد، اول اینکه شما اولین کسی هستید که چنین مشکلی دارید و دوم اینکه سیم کارت را بر روی دستگاه دیگری امتحان کنيد و احتمالا مشکل از گوشی است و نه سیم کارت .جالب آنکه با تعویض دستگاه نیز مشکل بر طرف نشد و در نهایت کارشناسان مرکز پاسخگوی علت را ضعف سیم کارت و الزام به تعویض آن اعلام کردند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۶:۲۳
سیم کارت رایتل من خیلی جالبتر از این خبر است . این سیم کارت من روی بعضی از گوشی ها اصلا فعال نمیشه یعنی نه پیامک و نه مکالمه هیچکدام فعال نیست . برای خرید گوشی باید سیم کارت را با خودم ببرم بازار ببینم این سیم با کدام گوشی فعال میشه و چفت میشه تا اونوقت گوشی را بخرم. در هر صورت سیم کارت من غریبی می کنه در واقع می شرمه با همه گوشی ها چفت نمیشه. (165337)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۵۲
برای منم اتفاق افتاده که بعضی گوشیها سیم کارت رایتلو نمیشناسن حتی تبلت سامسونگ تا یک هفته میشناختش ولی بعد پیغام خطا میداد.واقعا کی پاسخگوست؟ (165442)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۶:۵۰
زود زود ترافیک اینترنتش تموم میشه
نمیدونم از کجا نشتی داره (165348)
مهندس بدمک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۲
منم چندین بار به شرکت رایتل زنگ زدم میگه باید گوشی رو عوض کنی.با گوشی دیگه ای هم تست کردم همین بود.انتن دهیش ضعیفه.صدای طرف میاد صدای شما نمیره.اینترنتشم بد وصل میشه.تماس تصویری هم 1 ماه اول فقط داشت.و کلا هرچی تو تبلیغاتش میگه بر عکسه.بنظر من مشکل از انتن فرسندش و امواج ارسالی هست. (165354)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۳۹
حالا بزارید من بگم. یکبار سیم کارتم رو سوزوندن!!!
آنتش همشه بالا پایین میشه!
مودم خوده شرکت رو دارم اصلا کار نمیکنه! همش No Service هست.
توی گوشی تا زمانی که ازش استفاده نکنی سالمه ولی بعد از اتصال به اینترنت 30 ثانیه بعد قطع میشه و گوشی ریست میشه!
توی لپ تاپ داغ میکنه در حد کوره!
الان هم این دومی که تعویض کردم میگن نیم سوز شده!
هنوز 2 ماه نگذشته از تعویضش
کلا نخرید آقا خوب نیست.
پشتیبانیش هم فقط میگه بنداز تو یه گوشی دیگه ببین خوب نیست!
آخه آدم مومن نما! اگر قرار بود تو گوشی ازش استفاده کنم 140 تومن پول یا مفت به تو نمیدادم برای مودم!
من مطمئنم سیمکارتهاش،آنتن هاش و مابقی تشکیلاتش کلا چینی هستند.
---------
البته یه روشنگری هم بکنم. وقتی مجری برنامه گلبرگ شبمه سه رییس برندینگ و مالک برندش هست، عاقبتش معلومه!
همون مجریه که یه سوتی بزرگ داده بود موقع رحلت امام!
ببین ما چقدر بدبخت و فلک زده ایم که امثال ایشون باید برامون سیم کارت نسل سوم بیاره!
---
حالا منم یه برند میسازم!
لایتل! به انگلیسی LieTel برید معنی کنید میفهمید! :) (165435)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۰:۰۴
تشکر می کنم از شما بابت این خبر
ما که هرجا گفتیم کسی توجه نکرد
موبایل من تو دانشگاه آنتن نمی ده زنگ زدم می گه شاید محدوده ی خارج از شهر می گم چی می گی وسط شهره میگه ربطی نداره باید بری تو سایت رایتل نگاه کنی شاید اونجا خارج از شهر باشه رفتم نگاه کردم می بینم جز شهر هست این رو هم که روی یه گوشی دیگه امتحان کنید به من هم گفت
واقعا آنتن دهیش "افتضاحه" من "کلافه" شدم (165446)
فریاد
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۰:۵۱
عیب نداره نمیدونم مردم ایران کی میخوان به این چزا عادت کنن مسءولین خیلی وقت پیش عادت کردن اینم یه کلاهبرداری دیگس انشااله بعدا معلوم میشه (165457)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۲:۵۰
رایتل افتضاحه! قیمت های اینترنتش وحشتناکه! اینترنت با حجم 1 گیگابایت فقط، ماهی 20 یا 30 هزار تومن!! اینم آنتن دهیش! سرعت اینترنتش هم 128 ئه! مکالمه تصویریش هم قطعه! مفهوم نسل 3 رو کاملا درک کردیم!! (165498)