به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۰۶۱۸

وزير صنعت:​ اقتصاد رونق دارد

گروه اقتصادي: وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد: در زمینه تسهیلات بانکی به صنایع حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت و مشکلات ضمانت‌نامه‌های بانکی حل خواهد شد.
وزير صنعت:​ اقتصاد رونق دارد
محمدرضا نعمت زاده در حاشیه نمایشگاه بین المللی‌ آب و برق که روز آخر فعالیت خود را سپری می کند در جمع خبرنگاران گفت: از بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد و هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی بهتر است از تولیدات داخلی حمایت کنند. وی با تاکید بر این‌که در داخل و خارج شرایط بهبود پیدا خواهد کرد گفت: به زودی به شرایط عادی می‌رسیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با افزایش تولیدات در داخل واردات کاهش پیدا خواهد کرد.

نعمت ‌زاده در مورد ورود لامپ‌های چینی به ایران با کد شبنم گفت: مشکل کد شبنم را در این خصوص حل کردیم و مشکل دیگری دراین زمینه وجود ندارد. وی با اشاره به این‌که به مدیران داخلی تاکید شده در صورت تولید کالای با کیفیت در داخل، در پروژه‌های داخلی وخارجی از محصولات ایرانی استفاده شود، گفت: صنایع را در بعد تغییر ساخت و صادرات تشویق خواهیم کرد. وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت صنعت برق سطح نمایشگاه برق سال جاری را خوب خواند و گفت:‌اقتصاد کشور در حال رونق گرفتن است واین رونق مشاهده می‌شود.
مرجع : ايسنا