به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۰۹۳۱

مذاكره با ايران همراه با ادامه تحريم ها

گروه سياسي: وزیر امور خارجه آمريكا تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد لذا به تلاش خود ادامه خواهیم داد و ایران نیز باید ثابت کند که برنامه‌هایش برای سلاح شیمیایی مسالمت‌آمیز است.
مذاكره با ايران همراه با ادامه تحريم ها

جان کری درخصوص ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران نیز گفت که تحریم‌ها ادامه خواهد داشت. وی همچنین اعلام کرد: وجود اخباری مبنی بر توافق میان گروه 1+5 صحت ندارد اما این را هم اعلام می‌کنم که هیچ اختلافی میان اعضای این گروه درباره ایران وجود ندارد و حتی زمانی که ایران پیشنهاداتش را اعلام کرد آمریکا و فرانسه و سایر حاضران با آن موافقت کردند چرا که حق بود. ما هیچ اختلافی درباره ایران نداریم.
در همین حال کری درباره موضع اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات با ایران نیز گفت: در حال حاضر وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا به اسرائیل سفر کرده تا از شروط اسرائیل درباره مذاکرات مطلع شود. ما نگرانی‌های اسرائیل را درباره امنیتش درک می‌کنیم.
وی افزود: اولین چیز در هر دولت بزرگی این است که در اتخاذ تصمیمات خود با حکمت و احترام عمل کند. علت اینکه ما به مذاکره با ایران رفتیم این بود که به جهان ثابت کنیم به گزینه مذاکره پایبندیم. ما اطلاعات زیادی درباره برنامه‌های هسته‌ای در اختیار داریم و برای اطمینان از مسالمت‌آمیز بودن برنامه‌های هسته‌ای ایران و حمایت بیشتر از امنیت اسرائیل تلاش می‌کنیم. هیچ کس نباید از مذاکرات بترسد اما اعلام می‌کنم که توافقی نیز تاکنون حاصل نشده است و پیشرفت در مذاکرات با ایران به معنای توافق نیست. وی تاکید کرد که مذاکره تنها راهکار حل بحران هسته‌ای ایران است.


۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۷
وزیر امور خارجه آمريكا تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد
شاید کور و احمق نباشی اما مثل اینکه I.Q خیلی پایینی ذاری چون هزار بار گفتیم ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم. افتاد؟؟؟؟ (167600)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۹:۵۴
نه مثل اینکه کجه (167736)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۲:۱۰
واقعا دارم فکر می کنم این غربی ها مخشون تاب داره! کلا اگه به یک چیزی گیر ندن آروم نمی گیرن!
اگه الان تو دنیا چیزی نیاز به کنترل و اصلاح داشته باشه که جامعه جهانی و کشور شما باید نگرانش باشه گرم شدن زمینه نه هسته ای شدن ایران!
بالاخره یک کره زمین بیشتر نداریم آش خاله هست هر خرابکاری توش بکنیم ضررش به خودمون می رسه!
بهتره امروز وقت و انرژیتون رو رو این مساله متمرکز کنین که فردا دیره! (167833)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۵۰
به به دوستان لیبرال تحویل بگیرن (167610)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۶:۲۱
سنگ اندازی و . . . شماست !!شما تحویل بگیرید البته اصولا شما هیچ وقت گندکاریهای خودتونوقبول ندارین وهمیشه علاقه دارین اتفاقات مثبتو به خودتون ربط بدین (167662)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۸:۵۴
چرا منفی دادین؟ ما قراره مذا کره کنیم با احترام متقابل نه اینکه هرچی آنها بگن ما بگیم چشم. روحانی اهل مذاکره هست اما اهل خفت و باج دهی که نیست. (167717)
جان کر ای؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۵۱
خوب روانی مگه ما مرض داریم در حال ادامه ی تحریم ها مذاکره کنیم (167612)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۱۲
واقعا چرا ما باید دم و دقیقه با وزیر امور خارجه مصاحبه کنیم و برای اسرائیل و مخالفان و دشمنان ایران خوراک خبری درست کنیم؟ درحالیکه تا الان این همه مصاحبه ی مشروح با دکتر ظریف شده است، کری تنها یک یا دوبار در این مورد حرف زده است . همین باعث حفظ منافع آمریکا و نیز پنهان ماندن برخی از ابعاد الگوی رفتاری آنها می شود. (167628)
ه.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۲۰
وقتی از تریبون نماز جمعه اعلام می کنند مذاکره را با مرگ بر آمریکا ادامه می دهیم اونا هم می گن مذاکرات رو با تحریمها ادامه می دهیم. جواب های هوی است (167633)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۳۸
کری هم مثل ظریف باید جوابگوی تندروهای داخلی باشه و جوری حرف بزنه که بهش حمله نکنند و ... توی همین چند روز مذاکره کلی فحش خورد از اسرائیل گرفته تا ژنرالهای جنگ طلب آمریکایی که اون احمق خطاب می کردند و ظریف و زیادی زرنگ و مکار! به نظر من هم طرف ایرانی و هم طرف آمریکایی آدمهای معتدلی هستند. اما متاسفانه توی سالهای گذشته و با تلاشها و شعارهای محمود اقا افراطی ها چماق لازم برای کوبیدن صلح طلبها و فعالیتهای دیپلماتیک را پیدا کردند. از این جمله ی کری می شود حسن نیتش را دید:"زمانی که ایران پیشنهاداتش را اعلام کرد آمریکا و فرانسه و سایر حاضران با آن موافقت کردند چرا که حق بود." (167641)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۳۹
ماهم مرگ بر آمریکا را به همراه مذاکره (باهم) ادامه میدهیم (167642)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۲:۲۴
دوران شعار تموم شده!
این کارها مال بچه مدرسه ای هاست! به عمل کار براید! شعار دادن انگیزه عمل کردن رو از آدم می گیره. (167838)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۵:۴۲
به نظر من باید یه کتاب نوشت با این نام:"خدمات 8ساله ی محمود برای نتانیاهو". با رفتن احمدی نژاد، نتانیاهو ارج و قربش را در جهان از دست داده. دیگه کسی نیست از بودن و نبودن هولوکاست صحبت کنه و باعث مظلوم نمایی اسرائیل بشه، کسی نیست اسرائیل و تهدید به حمله و نابودی کنه، کسی نیست . . . .بگه دنیا بهش بخنده و بعد اسرائیل و کشور معقولی ببینه. اینه که نتانیاهو بازم مجبوره از محمود مایه بگذاره و بگه اینا م یخواستند به ما حمله کنند، اینا افراطین، محمودو که یادتونه؟ (167644)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۲:۲۲
همینو بگو! دیگه حالا فکر کردن چه خبره!
عاشق چشم و ابروی شما که نیستیم! (167837)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۶:۲۰
قدرتهای بزرگ شوخی شوخی باهم میجنگند ولی مردم جدی جدی نابود میشوند (167661)