به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۲۱۰۷۲

قطع امید از چشم های آمنه بهرامی

گروه حوادث: پزشكان معالج آمنه بهرامي(دختري كه قرباني اسيدپاشي خواستگارش شده بود) در تازه‌ترين اظهارنظر اعلام كردند به دليل از دست دادن زمان چشم او ديگر بينا نمي‌شود.
قطع امید از چشم های آمنه بهرامی
آمنه بهرامي كه هم‌اكنون در شهر بارسلون به سر مي‌برد در گفت‌وگويي تلفني درباره آخرين وضعيت پزشكي‌اش گفت: در دور جديد معالجه چشمم كه از چند ماه قبل در كلينيك ايمو بارسلون آغاز شد پزشكان كارهاي مربوط به ساختن پلك را برايم انجام دادند.

آنها از داخل دهانم چند تكه پوست برداشتند و از آن به عنوان پلك مصنوعي استفاده كردند. پزشكان پيش از اين اميدوار بودند تا با انجام چند جراحي ديگر چشم چپم بين 10 تا 30 درصد بينايي‌اش را به دست بياورد اما چند روز قبل وقتي چشمم را معاينه كردند گفتند اميدشان براي بينا شدنم نااميد شده است.

آمنه ادامه داد: سال‌ها تلاش كردم تا شايد حداقل يكي از چشمانم درصد كمي بينا شود اما حالا ديگر هيچ اميدي براي بينا شدنم وجود ندارد. دكترها اعلام كردند زمان از دست رفته است و ديگر براي بينايي‌ام نمي‌شود كاري كرد.
مرجع : روزنامه اعتماد

ایرانی
Romania
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۵۹
خداوند به ایشون شفا و به عاملان جنایات اینچنینی انسانیت عنایت فرماید. و البته به قوه قضائیه هم تعهد و اراده ای برای مقابله موثر با چنین جرایمی عطا فرماید! چرا که متاسفانه در اثر اهمال قوه قضائیه، آمار اسید پاشی رو به افزایش است!! (168371)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۰۰
بیچاره!!سرنوشت تلخی داشت خدا نبخشه باعث و بانیشوو سزاشو بده (168374)
اکرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۳۸
خدا صبرو شکیبایی بهت بدهد و در این شب تاسوعای حسینی از امام حسین ع میخواهم که رابط فیض شود و بینایی شما را از خدا بخواهد که قطعا امام حسین ع خیلی نزد خدای سبحان عزیز و گرامی است.انشاالله شفا یابی. آمین (168408)
ali gham
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۳۶
براتون ارزوی موفقیت و سلامتی میکنم (168442)