به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۱۳۹۵۷

نسل جدید سامانه ارسال پیامک در ایران

گروه کسب و کار: سامانه پیامک ابزاری است که با استفاده از آن می‌توان یکی از بهترین انواع بازاریابی موبایلی را انجام داد. امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه ارائه این سامانه فعالیت دارند و اخیر از نسل دوم سامانه‌های ارسال پیامک در ایران رونمایی شده که این سامانه‌ها دارای امکانات مختلف و منحصر بفردی هستند.
سامانه پیامک بهترین ابزار برای انجام تبلیغات در حوزه تلفن همراه می‌باشد. امروزه بازاریابی به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که در این بین بازاریابی دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. دلیل این اهمیت وابستگی شدید جامعه انسانی به این ابزار است. برای مثال تلفن همراه یکی از لوازمی است که استفاده از آن در اکثر جوامع بشری رواج دارد، و به همین دلیل بازاریابی از طریق تلفن همراه یکی از شیوه‌های رایج است. برای انجام این بازاریابی از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود که استفاده از پیامک به عنوان موثرترین و مناسب ترین شیوه شناخته می‌شود. البته امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی در حوزه تلفن همراه طراحی شده اند و در درون آنها انواع تبلیغات انجام می‌شود. اما از آنجایی که همه دارندگان سیم کارت به تلفن‌های همراه هوشمند و همچنین اینترنت دسترسی ندارند در نتیجه می‌توان استفاده از روش ارسال پیامک را مهمترین شیوه بازاریابی در تلفن همراه دانست.
سامانه پیامک یک ابزار تخصصی برای ارسال پیامک انبوه است. برای اینکه بتوان پیامک تبلیغاتی خود را با سرعت مناسب و کیفیت بهتر انجام داد به هیچ وجه نمی توان از یک تلفن همراه استفاده کرد و در این موارد باید از ابزار تخصصی این کار یعنی سامانه پیامک استفاده کرد.


بهترین سامانه ارسال پیامک در ایران

مزایای استفاده از سامانه پیامک
سامانه پیامک ابزاری است که می‌توان با آن به صورت تخصصی ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام داد. یکی از مهمترین ویژگی‌های سامانه‌های ارسال پیامک انبوه داشتن بانک شماره تلفن است. برای مثال اگر شما قصد ارسال پیامک به یک شهر و یا محله را داشته باشید، نیازی به داشتن شماره تلفن‌های آن شهر و یا محله ندارید و می‌توانید با استفاده از بانک شماره موجود در سامانه ارسال پیامک تبلیغات خود را به سمت جامعه هدف ارسال کرده، و بازاریابی موبایلی خود را انجام داد.
سامانه پیامک انبوه تنها برای ارسال پیامک‌های انبوه نیست و با استفاده از آن می‌توان به صورت تکی نیز برای شماره‌های دلخواه پیامک‌های خود را ارسال کرد. استفاده از سامانه پیامک انبوه بسیار ساده است و به مانند یک تلفن همراه معمولی می‌توان به سرعت پیامک‌های خود را ارسال کرد.



سامانه پیامک ایران

مزایای خرید سامانه پیامک
سامانه پیامک برای تمام افرادی که قصد دارند به صورت منظم و هدفمند تبلیغات خود را انجام دهند بهترین گزینه ممکن است. معمولا مراکزی که انجام خدمت ارسال پیامک انبوه را قبول می‌کنند علاوه بر هزینه معمول هر تعداد پیامک، برای انجام کار نیز هزینه ای را دریافت می‌کنند و اگر تبلیغات شما به صورت دوره ای باشد می‌توانید از اعمال هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.
سامانه پیامک شخصی و داشتن یک شماره اختصاصی کمک می‌کند که شما همواره بتوانید با یک شماره خاص به جامعه هدف خود پیامک ارسال کنید و اگر پنل شما قابلیت دریافت پیامک داشته باشد می‌توانید به سوالات احتمالی کاربران پاسخ دهید.
سامانه پیامک شخصی باعث می‌شود تا شما بتوانید براساس زمان بندی شخصی و در زمان مناسبی که قابلیت ارسال پیامک وجود دارد، به کاربران خود پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید. در کل داشتن سامانه پیامک شخصی و خرید آن برای انجام تبلیغات هدفمند لازم و ضروری است.

سامانه پیامک هدفمند ایران

قیمت خرید سامانه پیامک
سامانه پیامک امروزه توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود و هر شرکت برای فروش بیشتر خود از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کند. در حالت کلی یک پنل ارسال پیامک با توجه به امکاناتی که دارد ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد. برای مثال قابلیت ارسال پیامک از بلک لیست در بعضی از سامانه‌ها وجود ندارد و این موضوع با کاهش قیمت پنل خواهد شد، در حالی که وجود این امکان برای یک سامانه پیامک ضروری است.
سامانه پیامک اگر دارای شماره اختصاصی باشد هزینه بالاتری دارد اما اگر دارنده از شماره ارسال عمومی شرکت استفاده کند قطعا قیمت کلی سامانه کمتر خواهد بود. معمولا بر شرکت بر اساس امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد تعرفه مختلفی را دریافت می‌کند. همچنین اخیرا نسل جدیدی از سامانه‌های ارسال پیامک رونمایی شده که این سامانه‌ها دارای امکانات ویژه ای هستند. از جمله این سامانه‌ها می‌توان به بهترین آنها یعنی سامانه پیامک کوتاه ملی ایران اشاره کرد.


سامانه پیامک ملی ایران

سامانه پیامک کوتاه ملی ایران
سامانه پیامک کوتاه ملی ایران به عنوان جدیدترین نسل سامانه‌های ارسال پیامک در ایران شناخته می‌شود. این سامانه پیامکی متعلق به شرکت تبلیغاتی پیام کوتاه ملی ایران است. این شرکت تخصصی حدود یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تبلیغات و بازاریابی موبایلی داشته و اخیر توانسته از بروزترین و جدیدترین نسل سامانه پیام کوتاه در ایران رونمایی کند که این سامانه دارای امکانات منحصر بفردی است. از جمله امکانات این سامانه ارسال پیامک می‌توان به ارسال پیامک به صورت هدفمند اشاره کرد. در بازاریابی موبایلی و استفاده از پیام کوتاه تبلیغاتی برای فروش بهتر، شناسایی جامعه هدف بسیار مهم است، و با این کار می‌توان از ارسال پیام به افراد کم تاثیر و یا غیر مرتبط با تبلیغات خود جلوگیری کرد. به همین دلیل در این سامانه شما می‌توانید برای تبلیغات ویژگی‌هایی را برای جامعه هدف خود تعریف کنید که موقعیت مکانی، سن، جنسیت، مدل و سیستم‌عامل تلفن همراه  از جمله این موارد می‌باشند. همچنین در این سامانه امکان ارسال پیامک از بلک لیست نیز وجود دارد و در نتیجه می‌توان اطمینان داشت که پیامک‌ها به سوی جامعه هدف ارسال می‌شود.

سامانه پیامک کوتاه ملی ایران به دلیل امکانات متعددی که دارد مورد توجه شخصیت‌های برجسته هنری و ورزشی قرار گرفته و شخصیت‌های بزرگی از جامعه ورزش و هنر از خدمات این سامانه استفاده می‌کنند. همچنین این مجموعه با مراکز صنعتی و تولیدی معتبر نیز همکاری دارد و چندین مورد از صنایع برتر ایران از جمله شرکت آلومینیوم ایران، سازمان هلیکوپتر سازی و غیره از امکانات این سایت استفاده می‌کنند. از دیگر موارد استفاده از این سامانه می‌توان به نهادهای سیاسی، فدراسیون‌های ورزشی و همچنین برخی از شعب بانک‌ها اشاره کرد.
سامانه پیامک کوتاه ملی ایران دارای امکانات مناسبی است و قیمت فروش آن نیز بسیار مقرون به صرفه است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس  www.payamakemelli.com  مراجعه نمایید یا اینکه جهت مشاوره رایگان و رونق کسب و کار خود با شماره 02151091000-09196860960 تماس بگیرید.
 
برچسب ها: سامانه پیامکی