به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۲۱۶۸۶
طبق نظریه "زیست محوری" که لانزا به آن معتقد است؛

اذعان فیزیک کوانتوم به زندگیِ پس از مرگ

گروه علمي و فناوري: یک دانشمند آمریکایی اعلام کرد که فیزیک کوانتوم با مدرک و دلیل وجود زندگی پس از مرک را اثبات می کند.
اذعان فیزیک کوانتوم به زندگیِ پس از مرگ
پروفسور "رابرت لانزا" دانشمند فیزیک کوانتوم و صاحب نظریه "زیست محوری" اعلام کرد: ما انسان ها به مرگ اعتقاد داریم زیرا می دانیم که می میریم و به عبارت دیگر زندگی را مرتبط با فعالیت بدنی می دانیم و می بینیم که فعالیت بدنی انسان متوقف می شود و می میرد. روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت: طبق نظریه "زیست محوری" که لانزا به آن معتقد است؛ مرگ برخلاف تصور برخی افراد احتمالاً پایان زندگی نیست.

برخی دانشمندان فیزیک نظری معتقدند که جهان های بی شماری وجود دارد که در این جهان ها افراد مختلفی وجود دارند و همه وقایع و حوادث این جهان ها به طور همزمان اتفاق می افتد. "لانزا" می گوید: هنگامی که انسان می میرد، زندگی دوباره ای را در این هستی که دارای جهان های متعددی است، آغاز می کند.

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۲:۳۰
اینکه فقط طرح ادعا بود؟!!! باید در مورد دلایل توضیح میداد! (171560)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۲:۴۳
البته هرکی موافق دکان دوستان صحبت کند میشود دانشمند و عزیز و....

حالا اگه یکی بگه نه دروغه !!! خوب البته کافر است و باید کشتش یا حصرش کرد! (171562)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۸:۱۳
پیغمبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود .{مردم خوابند وقتی میمیرند بیدار میشوند } وحالا فقط باید کاری کرد که بعد از گذشتن از مرز دنیا به برزخ دست خالی نباشیم این خیلی مهمه (171599)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۸:۵۲
حداقل امیدوارم بعد از مرگ در کشور جهان سومی دیگری به دنیا نیایم.هر چند با این شانسی که داریم میریم کشور جهان ششمی! (171623)
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۹:۰۲
امیدوارم مثل زندگی الان من جهنم نباشه (171627)
ناشناس
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۹:۱۵
خدا کنه وقتی می میریم و دوباره به دنیا می اییم جایی باشیم که احمدی نژاد و حسین شریعتمداری نداشته باشد (171630)
ghasem
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۰۹:۲۱
بابا جان مادرت اعتقاداتمان را خراب کن من یکی اگه یکبار دیگه قرار باشه توی یک دنیایی شبیه همین دنیا دوباره زندگی کنم ترجیح می دهم افغانستان باشه تا مجددا با ایران باشه قرار باشه با تمام دنیا سر جنگ داشته باشیم (171635)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۰:۴۱
من دکتری فیزیک دارم و زمینه تحقیقاتم در زمینه محاسبات و فیزیک کوانتومی است. متأسفانه این مطلبی که نوشته اید حقیقت ندارد و بخشی از فلسفه فیزیک کوانتوم در توجیه قسمتی از سوالات بی پاسخ فیزیک کوانتوم است و هیچ مدرک علمی قابل اثبات ریاضی و آزمایشگاهی ندارد. هرچند خوشحال می شدم که این مطلب به صورت علمی اثبات می شد ولی متأسفانه اثبات علمی ندارد و صرفا یک فلسفه و نظریه بدون اثبات است. (171666)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۱:۰۳
فکر کنم شما این تئوری ها را با مذهب باوری (دین که شما به ان اعتقاد دارید )اشتباه گرفته اید این تئوری به نام جهان های موازی در فیزیک معروف است که برای حل بسیاری از تناقض های فیزیک مطرح شده این مدل حتی هیچ ربطی به مسایلی مثل مذهبی بودن وخداباوری دانشمندان نیز ندارد وبسیاری از دانشمندان که در حال کار بر روی نظریه جهان های موازی هستند ملحد می باشند از نظر علمای غرب هر چیز علمی باید در ازمایشگاه بررسی شود نه این که با اعتقادات بشر ترکیب شده بعنوان یک اصل علمی دربیاید مثل نظریه داروین (171692)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۳:۱۳
این جه تیتر عوامفریبانه ای بود! (171764)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۶:۱۸
چه قضایای بی ربطی رو به هم بافته بود . اونهم بدون یک دلیل مشخص (172399)