به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۲۵۸۹

نمونه‌اي فاجعه‌بار از تغييرات‌داسي‌وچكشي!

گروه سياسي: وبلاگ حامیان مردمی دکتر حسن روحانی در استان مركزي خبر داد كه در اين استان در دوره دکتر روحانی تنها سه مدیر حکم جدید گرفته‌اند!
از بیش از 2000نفر مدیران استانی و شهرستانی در استان مرکزی تنها 3نفر استاندار و دو معاونش تا کنون در اين استان به عنوان مدیر جدید حکم گرفته‌اند و بقیه مدیران همان مدیران دولت احمدی‌نژاد هستند که با همان شیوه‌هاي تندروی گذشته بکار خویش ادامه مي‌دهند. مثلا در آموزش و پرورش حتی حاضر نیستند اعضای ستادانتخاباتی دکتر روحانی را که از نظر تخصصی و تجربه کافی هم دارند در مدیریت مدارس و یا حتی معاونت مدارس بکار گیرند! در آخرین انتصاب مدیران مدارس در خمین دو نفر از اعضای ستاد دکتر روحانی که مدرك فوق لیسانس هم داشتند آن هم با سابقه طولانی در مدیریت مدارس، جهت مدیریت و معاونت مدارس کنار نهاده و یک نفر با مدرک پایین‌تر را بکار گرفتند!

۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۳:۴۹
جالب اینست که رو نیستند سنگ پای قزوین که اونجای همه را میبینه و آب نمیشه را شرمنده کردند!!! (177502)
مجتبي كارخانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۳:۵۷
با سلام در شهرستان شازند نيز همه مديران دولت سابق سر كار هستند در حالي كه در شروع دولت قبلي تمام مديران اصلاحات قلع شده بودند.انتظار هست لااقل از تريبونهاي رسمي واقعييت ها كفته شود (177513)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۴:۰۹
دولتمردان باید به هوش باشند وگول هیاهوهای تندروها و پایداری ها را نخورند آقای جنتی آن حرفها را در نمازجمعه زد که اینطرف را مرعوب کند تا تغییرات لازم انجام نشود زیرا خوب می دانند که در زمان خودشان از صدر تا ذیل را جابجاکرده واعوان وانصارشان را بکار گرفته اند . (177533)
فرهنگی بجنوردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۵:۳۳
در خراسان شمالی وبجنورد هم به اصلاح طلبان کم لطفی میشود انهم نه از طرف مقابل بلکه متاسفانه ازسوی خودیها.....بزرگان اصلاح طلب خراسان شمالی طوری عمل نکنید که در میانه کارتنها بمانید ومطالبات به حق مردم واکثریت را ارج بنهید...استاندار به گوش باش................................... (177653)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۷:۰۷
مگر می توانند کنار بگذارند باید قاطع برخورد شود محافظه کاری از بین برود (177741)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۷:۳۲
در خراسان رضوی هم تحول چندانی صورت نگرفته (177764)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۰:۳۹
برادر مخلص خدا اقای جنتی مجلس هفتم که اکثرا" بچه های انقلاب بودند را بجای داس با تیشه ریشه کن کرد. جرم اقایان موسوی و کروبی که بدستور حضرتش به حصر رفته اند اینست که اقای جنتی در نماز جمعه صراحتا" گفتند که از عربستان سعودی یک میلیارد دلار گرفته اند که تا کنون که نتوانستند ثابت کنند .اخه ما کافریم و دروغگو اما ایشان شیعه علی هستند و راستگو؟ (177885)
رو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۲:۰۱
سلام ما منظورإز صحبتهاي خطيب نماز جمعه را نفهميديم توي شهر بابلسر همه همونها هستند!!پس اگه قرارباشه اقايون تندرو قبلي بإشند پس رايگيري براي چه بود؟ أيا خدايي ابنها ميخواهند تفكرات أقاي روحاني رانمايندگي كنند؟اينها نه تنها اقاي روحاني را قبول ندارند حتي مخالفين اوهستند (177948)