به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۳۵۳۳
آنچه روحانی گفت 10 درصد مشکلات کشور در زمان احمدی‌نژاد بود

احمدی‌نژاد بجای‌مناظره بفکر دادگاهش باشد

گروه سياسي: عضو تشكل اصلي اصولگرايان «جبهه پیروان خط امام و رهبری» اعتقاد دارد که احمدی‌نژاد نباید از دست روحانی گلایه مند باشد.
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جمعیت اصناف و بازار در گفت‌و گو با نامه نیوز با اشاره به گزارش 100 حسن روحانی گفت: کاش رئیس‌جمهور به جای انتقاد از عملکرد دولت گذشته به عملکرد دولت خود طی این 100 روز می‌پرداخت. سخنان روحانی در مورد دولت احمدی‌نژاد درست بود ولی بهتر بود رئیس‌جمهور به عملکرد دولت خود می‌پرداخت. روحانی کاری را انجام داد که احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوریش ده برابر آن را انجام می‌داد و رئیس‌جمهور پیشین ایران نباید به خاطر این موضوع گلایه کند چون خودش پایه گذار این سنت بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه فرافکنی‌های احمدی نژاد را اینبار روحانی انجام داد، خاطر نشان کرد: آنچه روحانی گفت، 10 درصد عملکرد احمدی نژاد هم نبود. واقعا اگر بخواهیم عملکرد او را بررسی کینم احتیاج به کمک دستگاه قضایی و دادگاه صالحه‌ای داریم. قطعا احمدی نژاد باید در مقابل تخلفاتی که انجام داده است، مجازات شود.

کریمی اصفهانی با اشاره به اشتباه‌های رئیس‌جمهور پیشین ایران در زمان دولت دهم گفت: اجتهادهای شخصی احمدی نژاد، کشور را با مشکل مواجه کرد. این مشکلات نه تنها در زمینه اقتصادی بلکه در زمینه سیاست خارجی نیز قابل مشاهده است که طرح مسئله هولوکاست از این جمله است. احمدی‌نژاد معتقد بود که در چهارچوب ایران نمی‌گنجد و می‌خواست رهبری جهان را به عهده بگیرد. وی با اشاره به نامه رییس جمهور سابق به روحانی و درخواست مناظره، گفت: من مخالف این مناظره هستم، تا به حال کسی ندیده است که احمدی نژاد پاسخ سوالی را بدهد و همیشه به جای پاسخ گویی، طرح سوال می‌کند و به همین علت معتقد هستم که مناظره کردن با احمدی نژاد بی فایده است.

این فعال اصول‌گرا با اشاره به شرایط کشور و احتیاج مردم به آرامش ادامه داد: این مناظره به جز ایجاد التهاب و تنش در جامعه هیچ ارزشی ندارد. بهتر است احمدی نژاد به جای مناظره به فکر دادگاه خود باشد و پاسخ اتهامات را بدهد. او باید به دادگاه احترام بگذارد و به دادگاه مراجعه کند. وی در پایان خاطر نشان کرد: احمدی‌نژاد اگر مشکلی داشته باشد دادگاه حتما با او برخورد می‌کند و اگر مشکلی هم نبود، قطعا توسط دستگاه قضایی تبرئه خواهد شد.