به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۵۴۲۹۹

محمدی‌راد: کیفیت همیشگی را نداشتیم

محمدی‌راد: کیفیت همیشگی را نداشتیم
گروه ورزشی: تیم والیبال سپاهان موفق شد  راه‌یاب ملل مریوان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (دوشنبه) ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ پیگیری شد که  از ساعت ۱۱،  سپاهان صدر نشین به مصاف راه‌یاب ملل مریوان قعر نشین رفت که در آخر سپاهان توانست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد.سپاهان در ست های اول تا سوم به ترتیب با نتیجه های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۳۱ بر ۲۹ مقابل راه یاب ملل مریوان به پیروزی رسید. 
 
آرش صادقیانی: بچه های تیم جنگیدند
آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در خصوص این شکست گفت: واقعا بچه های تیم جنگیدند و در هر سه ست پایاپای با سپاهان بالا آمدیم. نقطه عطف بازی جایی بود که سه، چهار بار ما امتیازاتی عقب بودیم و توانستیم آن را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.  او افزود: سپاهان جزو تیم های خوب لیگ است و کادر خوبی دارد. باید بگویم که این تیم تاکتیکی والیبال بازی می کند. در ست آخر می توانستیم پیروز این دیدار باشیم که با اختلاف دو پوئن شکست خوردیم. می توان گفت که از فرصت ها درست استفاده نکردیم که این هم می تواند به دلیل کم تجربگی بازیکنان باشد. فکر می کنم حداقل حق ما پیروزی در یک گیم بود اما در هر صورت به هر دوتیم تبریک می گویم.

ّمحمدی‌راد: کیفیت همیشگی را نداشتیم
رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از این پیروزی گفت: با اینکه بازی را پیروز شدیم اما کیفیت همیشگی را نداشتیم. متاسفانه تیم نظم گذشته را نداشته و توقعاتی که  داشتیم در زمین اجرا نشد. به  همین دلیل واقعا از کیفیت بازی خود ناراضی هستیم. او ادامه داد: مطمئنا این روند بهبود پیدا خواهد کرد چرا که حتی در تمرینات هم همچون روزی نداشتیم. واقعا خوشحالم که چنین روز بدی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
کد امنيتی

توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها