به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۲۵۶۷۵۶

«دو - صفر» به نفع ترامپ!

«دو - صفر» به نفع ترامپ!
گروه بین الملل: دونالد ترامپ جونیور پسر رئیس جمهور سابق آمریكا در توییتر نوشت: «وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می‌خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی معلوم است داری راه درست را می‌روی!»
پس از پایان روند استیضاح ترامپ به اتهام تحریک به شورش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، دونالد ترامپ پسر، تبرئه شدن پدرش را با انتشار عکسی از چهره رئیس‌جمهوری پیشین بر بدن سیلوستر استالونه در فیلم راکی ۳ جشن گرفت. او زیر این عکس نوشت: «قهرمان استیضاح‌های پی‌درپی»!
دونالد ترامپ پسر، پس از دومین دادگاه استیضاح پدرش در توییتر خود نوشت: «وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می‌خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی، معلوم است که داری راه درست را می‌روی.»اریک ترامپ هم خیلی ساده توییت کرد: «دو-صفر».
جیسون میلر، مشاور ترامپ نیز نوشت: «تا ابد تبرئه شد».
دونالد ترامپهم که احتمال نامزدی‌ در انتخابات سال ۲۰۲۴ را رد نکرده است، بلافاصله اعلام پیروزی کرد و پس از آن‌که رای اکثریت هر دو حزب به محکومیت او، به دو سوم لازم نرسید، گفت که جنبش ملی «عظمت آمریکا»، دوباره سر برخواهد  آورد. او در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جنبش تاریخی، میهن‌پرستانه و زیبای ما برای ساختن دوباره آمریکا تازه شروع شده است. در ماه‌های آینده کلی حرف برایتان دارم و منتظرم که این راه زیبا را در کنار هم ادامه دهیم تا دوباره آمریکا را برای همه آمریکایی‌ها به اوج قدرت برسانیم.»دونالد ترامپ جونیور در ویدیویی، این استیضاح را «یک استیضاح ساختگی دیگر» خواند که «سیفونش را کشیدیم» و «کلا مزخرف» بود. او همچنین گفت که جمهوری‌خواهان هم باید «همین کار» را با دموکرات‌ها بکنند.
برچسب ها: ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها