به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۲۵۷۷۹

منتظری با بازیکنان استقلال خداحافظی کرد

گروه ورزشي: مدافع تیم فوتبال استقلال از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
منتظری با بازیکنان استقلال خداحافظی کرد
همان طور که پیش بینی می‌شد پژمان منتظری حرف خود را به کرسی نشاند و امروز بعد از بازی با داماش در رختکن به طور رسمی از همه بازیکنان و اعضای این تیم برای رفتن به لیگ قطر خداحافظی کرد. منتظری که ابتدا از لیگ چین پیشنهاد داشت بعد از منتفی شدن حضورش در شرق دور با پیشنهاد یک تیم قطری روبرو شد. وی در حالی که باشگاه و شخص امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم با جدایی وی مخالف بودند توانست رضایت آنها را برای جدایی جلب کند.

۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۰:۳۹
در قلب ما میمانی منتظری عزیز (191629)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۱:۴۷
ای بابا..بعده این همه مصدوم اینم رفت..سال، سال استقلال نیست (191658)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۲:۵۴
جالبه همه اسطوره های غیرت استقلال سراز قطر در میارن ، اونم وسط فصل (191693)
م ح س ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۳:۲۰
اینجاش جالبتره که استقلال کسی مثه رویانیان نداره که نون سرداری بیاره و با هدایتی و زنجانی و....مشکلات مالی استقلالیا رو حل کنه (191707)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۳:۴۳
صد البته از حسودی نیست حرف شما، اسطوره های شما سر از تیم های درجه دو و سه لیگ داخلی در میارن. در ضمن اصلا هم با لقب ام الفساد پرتشون نمیکنین بیرون ... (191722)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۳:۴۵
عزیزم مشکل پول پول بازم همین اسطوره های استقلالی هستن که الان با یه امتیاز کمتر رده دوم و تو دست دارن استقلال که مثه پرس پول لیس پشتش به پول هدایتی و زنجانی و ...گرم نیس والا اگه پرس پول لیس وضعش مثه استقلال بود مثه چند فصل پیش دایی پرس پول لیس و به باد فنا میداد و شکایت می کرد و پولشو می خواست عزیزم حالا جالبترم شد نه؟ (191723)