به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۳
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۶۲۷۵
ايستادگي وزير علوم در مقابل دخالت‌‌ها در انتصاب و عزل مديران

فقط در صورت اعلام عدم صلاحیت، منتصبـان را بـرکنار می‌کنم

گروه سیاسی: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیاری از انگ‌ها از فعلیت افتاده است و نظام آموزش عالی کشور احتیاج به بکارگیری همه نیروهای نظام دارد.
فقط در صورت اعلام عدم صلاحیت، منتصبـان را بـرکنار می‌کنم
به گزارش ایسنا، دكتر رضا فرجی‌دانا که برای پاسخ به سوال 23 نفر از نمایندگان مجلس که از وی علت عدم پایبندی‌اش به تعهدات در انتصاب مدیران را پرسیده بودند، گفت: از فرصتی که در اختیارم قرار دادید تا مردم را در جریان امور وزارت علوم قرار دهم سپاسگزارم.

وی با اشاره به انتصابات در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دو معاون در حوزه آموزشی و دانشجویی و دو مدیر میانی و مشاور منصوب کرده‌ام که مورد سوال نمایندگان سوال‌کننده است و فقط یکی از انتصابات به ادعای نمایندگان سوال‌کننده به فتنه 88 نسبت داده شده است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: همان فردی که به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات وفناوری پیشنهاد شد ولی رای اعتماد نگرفت، آیا عدم رای اعتماد به معنای عدم صلاحیت ایشان برای سایر پست‌ها است؟

رییس مجلس پس از رای عدم اعتماد مجلس برای این فرد در سایر مسئولیت‌ها آرزوی موفقیت کرد. بنابراین بنده از فردی که شایسته بود و سوابق طولانی در مدیریت ستادی داشت، استفاده کردم. ایشان فردی کاملا متخصص به امور وزارت علوم بوده و شائبه حضور ایشان در تشکل‌های دانشجویی کاملا مردود است. فرجی‌دانا تصریح کرد: 105 نماینده ایشان را شایسته وزارت می‌دانستند و برداشتی از حضور ایشان در فتنه 88 نداشتند. بنده در کمیسیون آموزش و تحقیقات اعلام کردم و در اینجا هم اعلام می‌کنم اگر نهادی که در تعیین تکلیف در این مورد مسئولیت دارد، اعلام کند فردی با فتنه 88 ارتباط داشته است قطعا حکم عزل او را صادر می‌کنم اما تا آن زمان حجت شرعی و قانونی برای بکارگیری اصلح را دارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری متذکر شد: بدنه وزارت و دانشجویان نمی‌پذیرند که فرد غیراصلح به کار گرفته شود. دغدغه بنده به عنوان سکاندار آموزش عالی جلوگیری از سلب آرامش از فضای آموزش عالی کشور است. وی با اشاره به آرامش فضای دانشجویی کشور در سال تحصیلی جاری، گفت: در ماه آذر که ماه تحرکات دانشجویی است با آرامش کامل دانشگاه‌ها آغاز به فعالیت کردند. اجتماعات دانشجویی حاکی از حرکت‌های ساختارشکنانه نبود. آیا این حقیقت دلیلی بر رد ادعاها نیست؟

فرجی‌دانا با بیان اینکه آیا عدم کسب رای اعتماد نشانه عدم صلاحیت است؟ گفت: عدم کسب رای اعتماد اگر نشانه عدم صلاحیت تلقی شود مطمئنا روال مجالس گذشته و این مجلس اینطور بوده که افراد در سایر سمت‌ها مشغول به کار می‌شوند. بنده در مجلس ششم رای عدم اعتماد گرفتم ولی سه سال و سه ماه بزرگ‌ترین دانشگاه کشور را اداره کردم. عزیزانی هم در سمت معاون رییس‌جمهور یا معاون وزارتخانه که رای اعتماد از مجلس گرفته بودند مشغول کار شدند.

وی این پرسش را مطرح کرد که با وجود طرح برخی مسائل در جلسه رای اعتماد، چرا اینقدر حساسیت‌ها زیاد است؟ حساسیت‌ها که نه، حاشیه‌سازی‌های زیاد در کنار این مسائل چرا وجود دارد؟ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: می‌خواهیم برای ارتقای علمی ایران عزیز تلاش کنیم، چرا شما می‌گویید فضای آموزش کشور آرام نیست؟ آیا این رفتار به مصلحت سیستم آموزشی کشور و متناسب با فضای فعلی کشور است؟

فرجی‌دانا گفت: با طرح شبهات فضای تعامل بین مجلس و دولت مخدوش می‌شود. اصل 37 قانون اساسی اصل را بر برائت گذاشته است. اگر شواهدی ارائه می‌شود باید نزد قاضی ارائه شود. وی یادآور شد: در دولت گفته شد از وزارت اطلاعات استعلام شده، بنده به متقاضیان سوال نامه نوشتم و گفتم اگر افرادی با نظام زاویه پیدا کنند یا در جریان‌های ضدنظام دست داشته باشند یقینا آنان را برکنار می‌کنم اما نمی‌شود با ذکر چند جمله اصل برائت را زیر سوال برد و فضا را پرابهام کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بسیاری از انگ‌ها از فعلیت افتاده است، متذکر شد: در فضای فعلی احتیاج به بکارگیری همه نیروهای نظام است. عزیزان معتقدند اقتدار مجلس با این انتصابات زیر سوال رفته است اما اینجا اعلام می‌کنم انتصابات فقط بر اساس نظام شایسته‌سالاری انجام گرفته است و به محض اعلام نهادهای ذی‌صلاح خود را ملزم به اجرای احکام می‌دانم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: اگر حکم قاضی وجود ندارد آقایان حکم صادر نکنند. امانتی که به بنده سپرده‌اید را حمل می‌کنم و قطعا با عزیزان تعامل دارم. این سخن جز همدلی، همفکری و استفاده از ظرفیت‌های نظام برداشت دیگری ندارد. وی ابراز امیدواری کرد: راه تعامل و همفکری بیشتر بین مجلس و دولت هموار شود.

در پایان نمایندگان با 73 رای موافق، 149 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از دفاعیات فرجی دانا و توضیحاتش در خصوص انتصابات در این وزارتخانه قانع نشده اند. به گفته فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که در جلسه امروز گزارشی از بررسی این سوال به نمایندگان ارائه کرد، درجریان رای اعتماد مجلس به فرجی دانا، وی در این کمیسیون متعهد شده بود که مدیران متخصص، متعهد و اخلاقی را در وزاتخانه متبوع خود به کارگیری کند و از به کارگیری افراد ضد نظام که کارنامه خوبی نداشته و آرامش را در دانشگاهها برهم زده اند خودداری کند.

براساس این گزارش تا کنون سه وزیر کابینه یازدهم برای پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در جلسات علنی حضور پیدا کرده اند که از این میان طیب نیا وزیر اقتصاد و فرجی دانا وزیر علوم کارت زرد از مجلس دریافت کرده اند. طبق آئین نامه مجلس هر گاه یک وزیر سه کارت زرد از مجلس به دنبال قانع نشدن نمایندگان از توضیحات نسبت به یک سوال، دریافت کند راه برای استیضاح وی باز می شود.

اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۳۶
رادیو رو گوش کردم واقعا از برخورد غیر اخلاقی بعضی نماینده ها احساس شرم می کنم!البته بجای کسانی که باید شرم بکنن! کسانی که بعد از مجلس ششم از نبود نظم و تعهد و ... از آن شکوه می کردند!نماینده های کارت هدیه بگیر رو تحویل بگیرن! با ام پی تریشون!!!!!!!!
جا داره به اینا گفته بشه که امثال فرجی دانا شرف و عزت رو به وزارت و مقام نمی فروشند! با سوال و استیضاح خوش باشد که خدا دل هایتان را مهر کرده... (193288)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۴۷
ظاهرا منظور ایشون از همه عده ای فتنه گر است !!!!!! (193391)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۴
نه منظورشون عده ای دزد و اختلاسگره (193412)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۲۲
جواب امثال شما ها و اربابانتان را در انتخابات مجلس خواهیم
داد. (193444)
ما بیشماریم ...خخخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۲۸
ما که جواب شما و اربابای اسرائیلیتون رو تو 9 دی دادیم...تو مجلس هم بعدی هم جواب این رجز خونی مضحک شما را میدیم...البته اگه نگید تقلب شده یا بهانه های دیگر (193511)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۴۶
شما اگه میخواستید جواب بدید همین 24 خرداد میدادید
انقد کمید که نمیتونید کاری کنید،نمردیم . دیدیم چطور اربابان 100% خالص ایرانی شما با سعید مرتضوی و شرکاء برخورد کردن
بهار چاپ نکنی در حق خیلیا ظلم کردی (193569)
فرزند روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۱۴
برو بابا خوبه 250 هزار رای سرگردان شما را حاکم کرده ها!!!!!!!!!1 (193667)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۵۷
عمو از خواب بیدار شو انتخابات 92 اخرین میخ بر تابوت اصولگرایان بود (193575)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۰:۱۸
در انتخابات خرداد جواب هجده میلیونی گرفتید.در انتخابات مجلس هم به امید خدا و حمایت هاشمی و خاتمی عزیز جواب دندان شکنی به شما خواهیم دادید.
همانا خداوند با صبرکنندگان است. (193583)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۰:۳۷
فعلا کو دوستان شما با اسرائیل هم صدا شده اند. (193591)
مممممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۷:۰۱
آقای دکتر فرجی دانا !!! تشکر از دفاع خوبتان (193477)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۵۱
این مجلس با رفتار خود نشان می دهد در راستای رای ملت ایران نیست و ادامه کار چنین مجلسی فقط توان دولت را در پیشبرد نظر مردم کاهش می دهد. باید بزرگان فکری به حال این مجلس بکنند (193396)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۳
در راستای ملت !!!!!! منظورت از ملت اون کسایی هستند که کم دانش ان ؟
یا منظورت 7 درصدی هاست ؟ (193519)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۳۶
ببین یارو: 50 درصد +7/. درصد+30درصد رای خاموش، حالا حساب کن شاید فهمیدید شما کمتر از 4میلیونی ها!!! (193686)
محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۰۱
خواهشا ملت هوشیار باشن همانگونه که در انتخابات ریاست جمهوری توی دهن همچین نمایندگانی زدیم با حضور در انتخابات مجلس آینده هیچکدام از این نناینگان را بغیر از عده قلیلی که موضع خود را مشخص کرده اند رای ندهید.149+10 نماینده یعنی اکثریت صلاحیت دوباره نماینده شدن را ندارند.تو این وضعیت که باید به دولت کمک کنند مدام با این کاره هم سنگ اندازی می کندد و هم وقت وزرا را می گیرند. (193403)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۳۹
تا انتخابات مجلس اینده نمی توان مملکت را منتظر نگاه داشت.
باید انتخابات زود هنگام برگزار شود (193420)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۰
به به دیکتاتور کوچولو از اون بزرگتون یاد گرفتی ؟؟؟ (193514)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۴۷
نه از محمودتون یاد گرفتیم (193570)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۳۷
انتخابات زود هنگام نشانه دیکتاتوری نیست! غول افراطی! (193689)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۵۶
اولاً اولویت باید با شهرهای بزرگ باشه که تعداد نماینده بیشتری دارن
تهران 30 تا نماینده داره متأسفانه
کوچک زاده حسینیان حداد بذرپاش کریمی قدوسی و ... باید نوروز 95 با خانه تکانی اسفند 94 شروع بشه (193432)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۱۳
كريمي قدوسي نماينده مشهده.مشهديا بايد ديليتش كنن (193666)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۱۱
ما با این نمایندگان تو انتخابات بعدی کارها داریم. بهشون میگیم که چقدر نماینده مردم بودن. (193503)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۳۷
پس قولهائی که به مجلس دادی وزدی زیرش چی میشه.اینطوری که ماهم میشیم مثل اونهائی که خرشون از پل رد شد زیر همه چیز میزنن. (193289)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۲۶
قول داده نیروهای متعهد و متخصص سر پست ها بگذارد که در حال انجام همین کار است. قول نداده بله قربان گوی زاهدی شکست خورده و رسایی و امثال هم باشد! (193507)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۵۰
این ها از رایی که دادند پشیمان هستند بهانه می گیرند (193532)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۳۹
آقا من میگم چه کاریه وقتی نمایندگان خود را همه کاره میدانند...کمیسیون فرهنگی داریم...کمیسیون اقتصادی دارم...کمیسیون ورزش داریم....کمیسون صنعت مهدن داریم....وبرای تمامی وزارت خانه یک کمیسون داریم واینها در تمامی وزارتخانه ها دخالت میکنند وباید حرف حرف آنها باشد ووزیر حتی حق انتساب یک معاون را ندارد واگر انتسابی هم باشد کارت زرد میگیرد وآخرشم کارت قرمز..خب خودشون بیان وزارت و ادراه کنند...چون بهر حال باید حرف حرف آنها باشد دیگر اگر بر عکس باشد حتی به نفع کشور هم باشد باز هم کارت زرد میدن. (193291)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۵۷
آفرین بسیار منطقی بود. (193434)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۱
شما درباره مجلس ششم هم همچین افاضاتی میکردین ؟
پس چرا این همه نقشه های بی فایده می کشید واسه مجلس بعدی ؟ (193516)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۴۰
انشالله خداوند ملت ایران را از دست افراد خود خواهی که دین را بازیچه امیال خود قرار داده و با بازی کلمات و درست کردن کلمه فتنه که خود بیشتر زیبنده آنند و جز برای خود و هم کیشان خود جایگاهی نمی بینند نجات بخشد . (193293)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۴۲
تمام انتصابات و سعی واهتمام وزیر علوم بر پیشبرد علم در محیط دانشگاه است اگر بدخواهان وکینه توزان بگذارند . (193294)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۴۳
آخه چه کاریه ! فیلم دانشگاه خواجه نصیر چه ربطی به فرجی دانا داره!؟ شعار دانشجویان به فرجی دانا چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه عده مرگ بر میر حسین دادن یه عده دیگه درود بر موسو!!! حالا بخاطر درود دانشجوها باید فرجی جوابگو باشه؟؟؟؟؟؟ اصن مرگ خوبه اما درود بده؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این نماینده نماها از خدا نمی ترسن؟؟ (193295)
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۴۷
متاسفانه هنوز عده ای پیام انتخابات را درک نکرده اند.البته ببخشید نمیخواهند درک کنند. (193296)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۲
خوبی سریع القلم جون !!!!!! (193517)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۴۸
دکتر استوار باشی جلوی این ناپایداری ها (193297)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۰۲
این ناپایداری ها اشتباهی رفتن مجلس باید فکری کرد (193404)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۵۴
درود بردکتر فرجی دانا احسنت
باید اساتید ودانشجویان از دکتر فرجی دانا حمایت کنند (193300)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۵۶
کارت زرد گرفتن از این مجلس باعث افتخاره.
این به اصطلاح نمایندگان کلن با منطق و میانه روی مشکل دارند چون که منافعشان به خطر می افتد. (193303)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۵۷
این نمایندگان گروه پایداری همان احمدی نژاد را می خواهند که بهشان بگوید شما در راس امور نیستید و مصوبات شما هیچ ارزشی ندارد....
اگر به این نمایندگان گروه پایداری احترام بگذاری فکر می کنند علی آباد شهره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (193305)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۲:۵۹
همین مجلس چند ماه پیش از مرتضوی تقدیر کرد!!!!تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!! (193307)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۰۴
عاشقتم استاد فرجی دانا، تو رو خدا کوتاه نیا (193310)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۲۸
دکتر بیدی نیست که با این نسیم ها بلرزد. او طوفان ها دیده و نلرزیده (193512)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۰۶
درود بر فرجی دانا
سلام بر شرف فرجی دانا (193311)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۱۷
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: اگر حکم قاضی وجود ندارد آقایان حکم صادر نکنند.
یعنی شست گذاشت کنار (193315)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۲۴
چرا رئیس دانشگاه امیرکبیر رو عوض نمیکنید آقای فرجی عزیز؟!خسته شدیم دیگه. اینجا دانشجو حق کوچکترین اعتراضی رو نداره. (193321)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۲۴
درود بردکتر فرجی دانا
امروز درصحن علنی به نقل از خبرگذاری ها کوچک زاده ابا وزیرعلوم مشاجره کرده
فیلم محمد رضا خاتمی درمراسم 16آذر رو پخش کردند (193322)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۰
خوب فیلم حسین شریعتمداری هم پخش میشد که نمایندگان فهیم! بدانند این یارو چقدر توهین آمیز با آینده سازان این مرز و بوم برخورد کرده (193515)
meysam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۲۴
اینا دوست دارن کشور و دولت به حاشیه بره وگرنه فکر آرامش مردم نیستن

من فقط از این میترسم که شرایط کشور مثل مصر بشه (193323)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۳۰
آقای فرجی دانا شما باید در این مقطع ایثار کنید و تا مرز استیضاح پیش بروید چاره ای دیگری نیست تا دست منافقان و فرصت طلبان برای ملت هر چه بیشتر باز شود (193332)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۴۸
این نماینده های محترم نمی خوان قبول کنن که در انتخابات 3.5ملیون هم رای داشتند و اونایی هم که رای ندادند حتما اصولگرا نبودند.
ولی بهتره قبول کنی .دور بعد مجلسم ازتون می گیریم
زنده باد خاتمی
زنده باد روحانی (193352)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۴۹
دکتر فرجی دانا دوستت داریم (193354)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۵۲
نمیشه اسم این نماینده های که قانع نشده اند به غیر از رسایی و کوچک زاده معلوم بشه.آیا نماینده های سنی هستند جزوه اینها ؟ (193360)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۵۴
بابا بعضی ها بدلیل I.Q پایین حالی نمی شن !! (193533)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۵۶
مجلس تا به حال به دو نفر از بهترين اعضاي كابينه كارت زرد نشون داده، كارت بعدي احتمالا براي ظريف يا زنگنه خواهد بود. البته بعيد نيست از وزير آموزش و پرورش هم به خاطر عملكرد فوق ضعيفش تقدير كنن. (193363)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۳:۵۶
جناب دکتر فرجی دانا، دانا باش ، اول تعهد بعد علم وتخصص، آدمی که متعهد باشد از افراد متخصص غیرمتعهد هم می تواند استفاده کند وراه درست را برود ولی شخص غیرمتعهد نمیتواند از متعهدین استفاده کند چون تعهدی درخود نمیبیند که با آنها (متعهدها) مشورت کند. (193365)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۴۳
نه انصافا خودت فهمیدی چی گفتی؟ (193693)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۱۰
این مجلس با رسایی هایش به همه کارت زرد میده.

چون ستاد موسوی را جارو میکرده!!!!!! (193371)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۱۷
بحث سر اینا نیست،اینا حتی خود آقای فرجی را نمی خوان ودارن راه را برای استیضاح باز میکنن،تنها راهش شرکت در انتخابات مجلس آینده هست البته اگر اصولگرایان دوپینگ نکنند!!!!! (193376)
شیمت
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۱۸
درود بر فرجی دانا دانشگاهیان از شما حمایت کامل میکنند مرگ براین مجلس تندرو وافراطی پس چرا دولت مجلس کارت هدیه گیر وفاسد را منحل نمیکند؟؟؟!!!!!!!! (193378)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۳
مجلسی ها کارت هدیه میگیرن خالیش می کنن بعد به وزرا نشون میدن به عنوان کارت زرد! اینو میگن بهره وری!!! (193518)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۳۹
من به عنوان دانشجو افتخار ميكنم به وزير علوم آقاي دكتر فرجي دانا و معاونان و مشاورانشان مانند دكتر توفيقي دكتر ميلي منفرد...اما فقط از آقاي روحاني ميخوام جلوي اين افرادي كه نماينده مردم ايران نيستن را بگيره و تمام قد از وزير دفاع كنن (193385)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۴
دوست عزیز تفکیک قوا را فراموش نفرمایید.
همین که دکتر روحانی و دکتر فرجی دانا از مواضع برحق خود کوتاه نیایند کافیست. (193520)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۴:۴۹
ای دوستان بدانید با این مجلس راه ما به ترکستان است.
باید رفراندومی برای انحلال مجاس و انتخابات زود هنکام برگزار شود. (193394)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۰:۴۰
ترکستان نه ، کره شمالی (193593)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۲
درود بر شرفت فرحی دانا (193411)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۳۵
انشااله،انتخابات مجلس بعدى مردم ايران با اين نمايندگان كه ميخ را وارونه به نعل مى زنند تسويه حساب مى كنند. (193417)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۵:۵۰
افرین دکتر (193423)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۲۲
احسنت بر دکتر فرجی (193550)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۰۲
آقای باهنر نباید رأیی که نماینده‌ها می‌دهند، تفسیر کنند. چرا پس از کارت زرد، ایشان این رأی را تفسیر می‌کند که چه و چه؟! (193438)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۲۱
از نمایندگانی که خودشان را به کارت هدیه چند میلیونی مرتضوی میفروشند و بجای وکالت از ملت دنبال منافع خویش هستند ،نمایندگانی که در هر اختلاسی پای چندین نفرشان به میان میاید اما با صلاحدیدهایی نامشان اشکار نمی شود حتی اگر در کمیسیون امنیت مجلس حضور داشته باشند بیش از این انتظاری نیست (193443)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۲۲
میشه تاریخ اتخابات مجلس رو اعلام کنید! (193445)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۳۰
واقعا آقای دکتر فرجی دانا انسان با شرافتی هستن، خداوند پشتیبان و نگهدارت با شه دکتر عزیز، ما دانشگاهیان باید از ایشان حمایت کنیم، درود خدا بر شما . (193449)
آنتی ساندیس خور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۳۱
امیدوارم دکتر فرجی دانا به پشتوانه میلیونی دانشجویان اصلاحات اساسی در وزارت علوم انجام دهند و از ایشان به خاطر پافشاری بر آهدافشان و نیز انتصاب آقای دکتر طالبی بعنوان رئیس دانشگاه اصفهان سپاسگزارم (193450)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۴۸
«ایشان که مدت زیادی در تامین اجتماعی نبوده و اگر هم تخلفاتی در تامین اجتماعی صورت گرفته احتمال دارد مربوط به دوره قبل از ایشان باشد.»
متن فوق را که ملاحطه میکنید مربوط به مصاحبه اقای بزرگواری نماینده مجلس است. حالا همین را با عملکرد اقایان برای استیضاح کردن وزرایی ( اقای فرجی دانا و اقای طیب نیا )که هنوز بیش از چهارماه از کارشون نگذشته مقایسه کنید .
واقعا باید نمره بیست عدل و انصاف رو توی دنیا به این نماینده ها داد. هر چند که عدل و انصاف رو هم همون لولوی معروف محمود جوننننننننتون برد و خورد. ما که کاری از دستمون برنمیاد. بخداو امیگذارمتون. (193461)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۶:۵۱
این افراد مخالف دولت در مجلس نمیزارن دولت کارشو انجام بده اگر ساکت باشن دولت به نتیجه مطلوب میرسه و خواهند دید که مشکل کشور سو مدیریت بوده دراین 8 سال گذشته وخودشونو زدن به خواب ونمیشه این افراد رو بیدار کرد (193467)
زیگموند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۷:۰۳
اصلاح طلبی کف خواسته های ماست (193479)
مردم بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۷:۳۵
اين مجلس به گونه اي رفتار كند كه به آن خانه ملت بگويند. جواب اينها را مردم در انتخابات مجلس بعدي خواهند داد (193488)
حاجی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۷:۵۱
جنگ هفتادودوملت همه راعذربنه چون ندیدندحقیقت ره افسانه شدند.مشخص نیست نمایندگان سوال کننده به دنبال چه هستندآیاسرنوشت وآینده کشوررافکرمی کنند وبه دنبال وحدت ویکپارچگی ملت هستند یا به دنبال مسایل گذشته وازدورخارج شده .این راهی که برخی درپیش گرفته اندبه ترکستان ختم می شود. (193498)
اندیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۴۱
فکر کنم مجلس تصویب کند که بایستی معاونان وزیر، مشاوران وزیر، مسئول دفتر وزیر را هم با رای نمایندگان تعیین کنند!
چه خوب می شه یکسال طول میکشه وزرا ء دولت معاون تعیین کنند
چه خوبه وزیر از دانشجویان کمک بگیرد (193565)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۰۹
انتخابات بعدي مجلس جواب اين نمايندگان را خواهيم داد حالا هر كاري مي خواهند انجام بدهند (193603)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۴
منم به روحاني راي دادم اما يه جورايي دارم كم كم..... (193656)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۱۹
عزیزان افراطیون برا همه وزرای دولت برنامه دارند برای دکتر ظریف طرح غنی سازی 60%طراحی کرده اندبرای دکتر فرجی هم انتصاباتش رو
دکتر میلی منفرد وتوفیقی مورد تاییدآقای روحانی هستنداز هردواین عزیزان هم تشکر کردند (193673)