به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۶۳۷۶۷

ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و فضای سبز

ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و فضای سبز
گروه جامعه: مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ورود به بیش از دو هزار بوستان و فضای سبز پایتخت در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.
اصغر عطایی درباره اقدامات شهرداری تهران بمنظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضای سبز همزمان با روز طبیعت براساس دستور ستاد ملی کرونا گفت: براساس سنت‌ها مرم در روز طبیعت از بوستان‌ها استفاده می‌کردند، اما ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای را در هفتم فروردین ماه داشته است مبنی بر اینکه نیروهای متولی از جمله شهرداری و نیروی انتظامی از هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان‌ها ممانعت به عمل آورند.
او ادامه داد: شهرداری تهران در این ارتباط هماهنگی و اطلاع‌رسانی لازم را با نصب بنر و پلاکارد به ویژه در بوستان‌های بزرگ و پرتردد انجام داده است و از ورود شهروندان به بوستانها ممانعت به عمل می‌آید.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این اقدامات در راستای سلامتی جامعه است، گفت: همه موظف به اجرای آن هستیم و باید هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشیم تا از این مسئله نیز مانند بسیاری از مسائل دیگر با موفقیت عبور کنیم. عطایی با بیان اینکه شهرداری متولی اصلی در بوستان‌ها است گفت: به غیر از نیروی انتظامی و یگان حفاظت که همکاری لازم را دارند، با عوامل و نیروهای خود این موضوع را پیش می‌بریم. نیروهای شهرداری در جلوی بوستان‌ها مستقر هستند تا در صورت حضور احتمالی شهروندانی که اگر این اطلاعیه‌ها را نشنیده باشند برای آن‌ها توضیح دهند و توجیه شان کنند.



 
برچسب ها: فضای سبز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها