به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۱:۴۱
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۲۶۸۶۳

چرندنويسي‌هاي «دروغگونيوز» ادامه دارد!

گروه سياسي: یک سایت تازه به میدان آمده که از سوی جریان انحرافی اداره می‌شود، هر روز اخبار و تصاويري دستكاري شده و جعلي را به كاربران خود ارائه مي‌دهد تا از اين طريق بر سر زبان‌ها بيفتد!
اين سايت مضحك، چند روز پيش نوشته بود قاسم روانبخش (يكي از روحانيون گروه پايداري) به خبرنگارش گفته است كه حاضر است طناب دار را خودش به گردن آقايان موسوي و كروبي بياندازد! اما پس از 24 ساعت، در توضيحي دو  سه خطي نوشت كه خبرنگارش اشتباه كرده و آن فرد روانبخش نبوده است!! البته اينكه، او چه كسي بوده را هم توضيح نداد!
روز بعد اين سايت كه مي‌تواند به لقب پر افتخار «دروغگونيوز» نائل شود و نامش را به آن تغيير دهد، خبر داد كه مراسم باشكوه و ويژه‌اي به مناسبت نهم دي با دستور رييس‌جمهور برگزار خواهد شد! روز بعدش نوشت كه فرزند آقاي خاتمي، از همسرش جدا شده و ...!

«دروغگونيوز» ديروز هم در دروغ ديگري در اوج بي‌اخلاقي و ناجوانمردي رسانة‌اي؛ نوشت: سیدعلی خاتمی، فرزند دکتر سیدمحمدرضا خاتمی، مورد شکایت همسر دوم پدرش!! به دلیل بدرفتاری قرار گرفته است! در همين رابطه فرزند دكتر محمدرضا خاتمي در فيس بوک خود نوشت: «عماد پسر عموم همسرشو طلاق داد، بابام همسر دوم ، 2 تا عمو و 1 پسر عمو موندن که اگه همینجوری پیش بره طبیعتا میشه همسر 3 و 4 و 5 ، خدا یه رحمی به من بکنه که همسر ششم رو طلاق ندم. اين سایت  شده مثل کسی که به حاتم طایی حسادت می‌کرد و برای معروفیت در چاه زمزم .... بعله!!»

گفتنی است این سایت در اقدامی مضحک همزمان با انتشار این خبر، عکسی را به عنوان همسر دوم سیدمحمدرضا خاتمی منتشر کرده که در واقع عکسی مشهور از سید رضاخاتمی و همسرش زهرا اشراقی است اما توسط این سایت، صورت زهرا اشراقی محو شده و به عنوان عکس همسر دوم دبیرکل اسبق جبهه مشارکت ایران اسلامی منتشر شده است.

در همين زمينه سايت سفير نوشت: عوامل این سایت انحرافي که تلاش می‌کنند خود را وابسته به نهادهای امنیتی هم نشان دهند، به صورت پیامکی اقدام به تهدید برخی از افرادی کرده‌اند که در هفته‌های اخیر علیه آنان خبر کار کرده‌اند و با عباراتی همچون «می‌دهم کل سابقه مشعشع‌تو بریزن رو دایره»، «می‌سپارم باهات برخورد بشه» در پی القای این وابستگی و قدرتمند نشان دادن خود هستند! جالب آنکه این سایت که از سوی بازمانده‌های جریان انحرافی که دست اندرکار برخی رسانه‌های این جریان در دو سال اخیر بوده‌اند اداره می‌شود، مدعی حمایت دلسوزانه از دولت است و تلاش می‌کند بعضا با اخباری علیه مشایی و احمدی‌نژاد خود را جدای این جریان معرفی کند!

یادآور می‌شود این سایت همچنین چند ساعت قبل از انتشار این خبر، مدعی شده بود که همسر سید عمادالدین خاتمی به دلیل مخالفت با تفکرات پدر همسرش یعنی سیدمحمدخاتمی از وی جدا شده است که سید عماد خاتمی در فیس بوک خود به این خبر واکنش نشان داد و خطاب به برادران همسرش نوشت:« رسول، سعید و صابر، شماها، چرا هفته پیش که هم رو دیدیم نگفتید باهم قطع ارتباط کردیم؟» فرزند رئیس دولت اصلاحات هم در بخش دیگری از این استوس خود با دستمایه قراردادن غلط تایپی این سایت نوشت: سارا با خط «مش پدر» من چکار داری؟

۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۰:۰۰
هر چه سریعتر باید جلوشون گرفته بشه دیگه سکوت روحانی داره کار دستمون میده این موضوع شوخی بردار نیست (195108)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۲:۱۶
روحانی چیگار کنه
بیاد راجع یک سایت موضع بگیره؟؟؟؟
اتفاقا این چیزی هستش که اونها میخوان و معروفیت اونها رو در پی داره
مطمئن باشید از شما بهتر خودشون میدونن چرت مینوسن ولی میخوان با این کارهاشون مخاطب جذب کنن (195125)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۰:۱۸
خدا بهشون شفای عاجل عنایت کنه
بالاخره این بندگان خدا هم درگیر بیماری هستند و نباید با این بیماران برخورد چکشی بشه . (195110)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۰:۲۶
یعنی دروغگو نیوز ارزش جواب دادن و مطرح شدن رو داره ؟؟؟؟ (195111)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۱:۰۰
منظورتون صلح نیوز بود (195113)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۱:۱۸
هر وقت جلوی کیهان گرفنه شود اینها هم بازخواست می شوند . اگر نگوید دچار توهم توطئه شدم به نظرم یک گروه سعی دارند با اشاعه خبرهای دروغ (هرجه بزرگتر بهتر)دولت و اصلاحات را بدنام و ساقط کنند. (195117)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۱:۴۲
إز خدا مىخوام به اينا عقل بده به ماپول (195119)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۱:۵۷
ظاهرا از هشت سال گذشته) دروغگویی را نهادینه کرده اند اساسا دروغبافی به یک هنر تبدیل شده و به جای محکوم کردن دروغگویان باید به آنان جایزه داد!
. . . (195121)
irani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۳:۲۲
این سایتارو فیلترکنن بجای سایتهایی که باید باشن و فیلترینگ نشن (195127)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۷:۳۶
مطمئناً اگه حاشیه امنیت نداشتن از این غلطا نمیکردن!!! (195132)
۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ۰۷:۴۸
هروقت اتهامهاي به اصطلاح كاربران وابسته به اصلاحات از بين برود جلو اينگونه دروغ ها م گرفته مي شود متاسفانه مشتي منافق در بين صفوف اصلاح طلبان نفوذ كرده است به همه بد و بيرامي گويند اينها اصلاح طلب نيستند بلكه اينگونه افراد تهمت زن هستند مي خواهد مردم را به اصاحات بدبين نمايند و از آب گل آلود ماهي بگيرند با كمال تاسف روزنامه بهار هم اراجيف و دروغها و انهامات آنان را با آب و تاب خاصي منتشر مي كند ولي حرف هاي منتقدين واقعي را و دلسوز را نشر نمي نمايد هرچه كه باشد عوامل و مزدوران وابسته به بيگانگان دراين مرزو بوم جايگاهي ندارند ممكن است چند روزي دست به كارهاي مضحكي بزنند ولي عاقبت رسوا خواهند شد و با فضاحت خاصي به زباله داني تاريخ سپرده خواهند شد چونكه از اربان آنها كاري ساخته نيست چه رسد به اين جوجه هاي ناتوان
مرگ برآمريكا
مرگ برانگليس
مرگ براعتدال قلابي
درود برمالك اشتر زمان (195133)