به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۷۱۶۵

لواندوفسکي به هواداران‌دورتموند نامه‌نوشت

گروه ورزشی: مهاجم فصل آينده بايرن مونيخ با انتشار نامه‌اي از هواداران دورتموند خواست تا همچون گذشته حمايتش کنند.
لواندوفسکي به هواداران‌دورتموند نامه‌نوشت
پس از اينکه در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني و پيش از شروع فصل جاري بايرن مونيخ ماريو گوتسه، هافبک نفوذي بورسيا دورتموند را به خدمت گرفت شنبه شب باواريايي‌ها دومين شبيه خون را در چند ماه گذشته به زردپوشان وستفالن زدند و روبرت لواندوفسکي، مهاجم لهستاني اين تيم را هم با قراردادي 5 ساله جذب کردند.

اين بازيکن 25 ساله در پايان اين فصل قراردادش با دورتموند به اتمام مي‌رسد و در فصل آينده پيراهن سرخ مونيخي‌ها را به تن خواهد کرد اما انتظار مي‌رود لواندوفسکي در مدت باقي‌مانده از قراردادش با زردپوشان با مشکلاتي از سوي هواداران متعصب دورتموند روبه‌رو شود، درست همان اتفاقي که پس از انتقال گوتسه به بايرن افتاد و هواداران متعصب اين تيم خانه بازيکن ملي‌پوش آلمان را احاطه کردند و روي ديوار خانه‌اش شعارهايي عليه او نوشتند.

روبرت لواندوفسکي با انتشار نامه‌اي در سايت رسمي باشگاه بورسيا دورتموند اعلام کرد: هواداران عزيز بورسيا دورتموند، مايلم چند کلامي با شما حرف بزنم. با توجه به اينکه همچنان نيم‌فصل از قراردادم با دورتموند باقي‌مانده بايد بگويم که هنوز اهدافي هست که مي‌خواهيم با يکديگر به آنها دست يابيم. اميدواريم شما در اين مدت هم از من حمايت کنيد حتي اگر برخي از شما با تصميم من موافق نباشيد! در مدت باقي‌مانده هم تمام تلاشم را براي دورتموند خواهم کرد.

اين مهاجم 25 ساله در فصل جاري در 17 بازي بوندس‌ليگايي 11 گل به ثمر رسانده است.