به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۲۷۳۳۹
بارش كم‌سابقه برف در جنوب كشور؛

برف، مدارس کرمان و زاهدان را تعطیل كرد!

گروه جامعه: جانشین شورای مدیریت بحران استان کرمان گفت: تمام مدارس کرمان و برخی دیگر از شهرستان‌های استان فردا تعطیل است، همچنين به دلیل ادامه بارش برف و برودت هواي كم سابقه در مناطق جنوبي كشور، تمامی مدارس شهر زاهدان درمقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تعطیل اعلام شد.
برف، مدارس کرمان و زاهدان را تعطیل كرد!
محمدجواد کامیاب با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی استان کرمان اظهار داشت: 75 اکیپ راهداری شمال و جنوب استان کرمان در تمام جاده‌های استان در حال فعالیت و تلاش هستند. وی بیان داشت: 35 اکیپ امداد و نجات نیز با 252 امدادگر و 84 کارکنان امدادگر درسطح جاده‌های مواصلاتی استان کرمان مشغول خدمت‌رسانی هستند. کامیاب با اشاره به نجات 480 دستگاه خودروی گرفتار در برف طی 48 ساعت گذشته در استان کرمان تصریح کرد: 220 نفر از همشهریان که در برف گرفتار شده بودند، اسکان موقت داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با ادارات آموزش و پرورش و فرمانداری‌ها، فردا 18 دی ماه تمام مدارس و ادارات شهرستان‌های کوهبنان و رابر به دلیل شدت بارش برف تعطیل است. کامیاب ابراز داشت: همچنین تمام مدارس شهرستان‌های کرمان، بردسیر، زرند، رفسنجان، بافت، شهربابک و راور فردا چهارشنبه 18 دی ماه تعطیل است و ساعات کاری ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود. وی افزود: مدارس و ادارات سایر شهرستان‌ها فردا باز است و در صورت تعطیلی با هماهنگی آموزش و پرورش و فرمانداری‌ها اعلام می‌شود. وی بیان داشت: تمام ادارات خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز، اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری و ... در تمام شهرستان‌های کرمان فردا باز است.

بارش برف تمامی مدارس زاهدان را تعطیل کرد

ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان طی انتشار اطلاعیه ای تمام مدارس و مقاطع تحصیلی شهر زاهدان را روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام کرد. بنا بر این اطلاعیه تمامی مقاطع تحصیلی در شهر زاهدان به جز دانش آموزانی که دارای امتحان نهایی و یا آزمون کشوری هستند روز چهارشنبه تعطیل می باشند.

گفتنی است بارش برف از روز دوشنبه درنواحی مرکزی و جنوبی استان علاوه بر تعطیلی مدارس در روز سه شنبه موجب لغو پرواز های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی زاهدان شد و برای دومین روز متوالی مدارس زاهدان را به تعطیلی کشاند. بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف در زاهدان و نواحی کوهستانی و همچنین رگبار باران در شمال و جنوب استان تا 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

اصلاح طلب کرمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۲۳:۲۱
روحانی مچکریم!!!!!!! (196697)
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۲۳:۴۰
خدایا شکرت...خدایا شکرت.....انگار دورباره با ما اشتی کردی..... (196710)
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۰۲:۲۴
جدا" تو این کم ابی برای مردم خوب استانهای کرمان اصفهان شیراز و زاهدان خوشحال هستم اگر چه مشکلاتی دارد ولی نعمت بیحدی است. (196734)
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۰۲:۲۹
هشت سال خشکسالی تمام شده است ، هورا به ملت ایران به خاطر 24 خرداد (196736)
ایس کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۰۲:۲۹
برف رو یه جای دیگه میزنه سرماش میاد واسه ما!!!ایس بک شدیم از سرما!!
روحانی واقعاکه!!! (196737)