به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۷۴۸۹
لشکرهای ما در عراق و شام، شیرانی گرسنه‌اند

داعش: سرهاي مخالفان ملي‌گرا را مي‌بريم!

گروه بين‌الملل: تشکیلات تروريستي و خشن دولت اسلامی عراق و شام موسوم به «داعش» که شاخه القاعده در عراق و سوریه است، اعضای ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه را «اهدافی مشروع» توصیف کرد و برای هرکس که سر هرکدام از مخالفان ملي‌گراي اسد را قطع کند، پاداش تعیین کرد!
داعش: سرهاي مخالفان ملي‌گرا را مي‌بريم!
شیخ محمد العدنانی سخنگوی داعش در پیامی صوتی که در سایت‌های جهادی منتشر شد، خطاب به نیروهای این گروه گفت: «همچون حمله ابوبکر صدیق علیه آن‌ها بتازید و توطئه را در نطفه خفه کنید به یاری خداوند باور داشته باشید.» او سپس خطاب به مخالفان ملي‌گراي مسلح بشار اسد گفت: «به خداوند قسم هیچ کدام از شما را زنده نخواهیم گذاشت و شما و پیروانتان را به عبرتی برای دیگران تبدیل خواهیم کرد.» این سخنگوی گروه مرتبط با القاعده افزود: «ای سربازان شام، این‌ها نیروهای صحوه هستند... هیچ شکی در آن وجود ندارد. انتظار پدیدار شدنشان را داشتیم... اما خود عجله کردند و پیش از موعد خود را نشان دادند.»

«صحوه» به شبه نظامیان در مناطق سنی عراق گفته می‌شود که از پشتیبانی دولت برخوردارند و علیه گروهای اسلامگرای تندرو از جمله القاعده می‌جنگند، سخنگوی شاخه القاعده اپوزیسیون سوریه را به این نیرو‌ها تشبیه می‌کند. شیخ محمد العدنانی ادامه داده است: «ای کسانی که به جنگ با مجاهدان مشغولید، توبه کنید تا از امان، گذشت و احسان ما برخوردار باشید، وگرنه بدانید که لشکرهای ما در عراق و شام، شیرانی گرسنه‌اند، شرابشان خون و آرامششان تکه‌های اجساد است، در
بدانید که لشکرهای ما در عراق و شام، شیرانی گرسنه‌اند، شرابشان خون و آرامششان تکه‌های اجساد است...!
آنچه می‌نوشند، سیراب کننده‌تر از خون صحوه‌ها نمی‌یابند.»

گروه‌های مسلح مخالف بشار اسد به ویژه ارتش آزاد، از روز جمعه جنگ با نیروهای داعش را آغاز کرده‌اند. این جنگ به فرار نیروهای داعش از چند محور انجامیده است. العدنانی در پیام خود به شدت به اپوزیسیون سوریه هشدار داده و تهدید به قتل آن‌ها کرد. او گفت: «دولت اسلامی عراق و شام اعلام می‌کند که ائتلاف ملی سوریه و ستاد مشترک شاخه نظامی‌اش، گروهی مرتد و کافر هستند و جنگ را علیه دولت اسلامی اعلام کرده و آغازش کردند.»

او افزود: «هرکس به این تشکیات وابسته باشد، هدف مشروعی است هرجا که باشد تا زمانی که از این طایفه و جنگ علیه مجاهدان به صورت علنی برائت نجسته باشد. ای سربازان دولت اسلامی بدانید که ما برای هرکس که سری از سرهایی آن‌ها و رهبرانشان را از تن جدا کند، پاداش تعیین کردیم. آن‌ها را بکشید هرجا که می‌یابید و خیر دنیا و آخرت را به دست آوردید.» او سپس تهدید کرد: «هرجا آنها را بیابیم هدف قرار خواهیم داد مگر کسی که توبه کند پیش از آنکه دستمان به او برسد.»

ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه اخيرا در بیانیه‌ای پشتیبانی «کامل» خود را از جنگ گروه‌های مسلح مخالف اسد علیه داعش اعلام و این گروه را «گروهی تروریستی» توصیف نمود. ائتلاف در بیانیه خود ناخورسندی خود را از «اعمال غیر انسانی» داعش از جمله قتل، اعدام‌های گروهی و آدم ربایی، ابراز کرده است.