به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۶:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۲۸۱۹۴۴

اشلی بارتی قهرمان انفرادی زنان ویمبلدون شد

اشلی بارتی قهرمان انفرادی زنان ویمبلدون شد
گروه ورزشی: اشلی بارتی، زن شماره یک تنیس جهان با پیروزی مقابل کارولینا پلیشکووا قهرمان بخش انفرادی زنان رقابت‌های ویمبلدون شد.
بارتی این مسابقه را با قدرت آغاز کرد و ۱۴ امتیاز پیاپی گرفت و ست اول را ۳-۶ برد.
بازی در ست دوم نزدیک‌تر دنبال شد. بارتی در گیم دوازدهم این ست فرصت پیروزی در مسابقه را داشت اما تنیس‌باز اهل جمهوری چک سرویس او را شکست. این ست به تای‌برک کشید و در پایان با خطای مضاعف بارتی روی سرویس، پلیشکووا (۷-۴) ۷-۶ برنده شد.
اشلی بارتی اما در ست سوم خیلی زود توانست سرویس حریف را بشکند و در پایان ۳-۶ برنده شد. این دومین قهرمانی بارتی در یک گرنداسلم پس از قهرمانی سال ۲۰۱۹ در رولان گاروس بود.
بارتی که اولین قهرمان استرالیایی زن ویمبلدون در ۴۱ سال اخیر است، گفت: "شگفت‌انگیز بود. می‌خواهم از تک تک افرادی که در این ورزشگاه بودند، تشکر کنم. شما کاری کردید که رویایم به شیوه‌ای خاص محقق شود."
این مسابقه همچنین اولین حضور هر دو تنیس‌باز در فینال زنان ویمبلدون بود. قهرمانی بارتی همچنین در پنجاهمین سالگرد قهرمانی ایوان گولگانگ کالی، تنیس‌باز اسطوره‌ای استرالیایی رخ داد.



 
برچسب ها: تنیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها