به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۸۴۶۲
نیمه دوم پرسپولیس بهتر از استقلال بود

قلعه‌نویی: این تساوی سیاسی نبود

گروه ورزشي:​ سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از زحمات سعید مظفری‌زاده باید تشکر کنیم و ناراحتم او از داوری خداحافظی می‌کند. او داوری بود که همه استانداردهای داور بین‌المللی را داشت.
قلعه‌نویی: این تساوی سیاسی نبود
امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ابتدا میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک می‌گویم. تشکر می‌کنم از زحمات سعید مظفری‌زاده و ناراحتم او از داوری خداحافظی می‌کند او داوری بود که همه استانداردهای داور بین‌المللی را داشت و پسر با صفایی بود و حیف شد که از داوری خداحافظی کرد. از یگان ویژه، شهرداری، تاج، سازمان لیگ و بقیه دوستان که در برگزار مسابقه کمک کردند تشکر می کنم. نیمه دوم پرسپولیس بهتر از ما بود بهتری از این نظر که گردش توپ بیشتری داشتند و از موقعیت‌هایی که می‌خواستند به ما ضربه بزنند را بسته بودیم. وی ادامه داد: در 2 هفته گذشته 2 بازیکن از تیم ما جدا شد و خوشحالم که توانستیم جو روانی که علیه ما راه افتاده بود را جمع کنیم و بازیکنانم تشکر می‌کنم که فوتبال مردانه‌ای بازی کردند. امیر قلعه نویی گفت: الان باید به فکر بازی ذوب آهن باشیم اکنون به تیمی کاپ قهرمانی نمی‌دهند و باید تلاش کنیم که فاصله‌مان را با تیم‌های پایین تر بیشتر کنیم.

وی در مورد جدایی بازیکنان از استقلال گفت: اکنون سه بازیکن خواهان جدایی از استقلال هستند اما اسم‌شان را نمی‌گویم. سرمربی استقلال در مورد اینکه جدایی بازیکنان تاثیرگذار است یا نه گفت: کم کم بازیکنان به ما اضافه می‌شوند و با همین ترکیب کار را جلو می‌بریم زیرا بازیکنان تلاش خود را بیشتر می‌کنند. قلعه نویی در مورد اینکه در تساوی های دربی مسائل سیاسی دخیل است گفت: به این مسایل ورود نکنید اگر ضربه نوری گل می‌شد و رحمتی می‌ایستاد و گل می‌شد دیگر نمی‌گفتند که بازی سیاسی بوده است. همه افراد از اقشار محتلف از سیاسی تا سایر دیگر دوست داشتند که بازی برنده داشته باشد. وی افزود: قبول دارم که پرسپولیس فشار بیشتری آورد اما ما خوشحالیم که در این بازی به یکی از اهداف‌مان رسیده‌ایم و از نتیجه راضی هستیم و خسرو حیدری را به جلو فرستادیم تا توپ را در یک سوم دفاعی پرسپولیس نگه دارد زیرا این توانایی را دارد و از نتیجه بازی راضی هستیم زیرا 4 امتیاز هم تفاضل امتیاز داشتیم به یکی از اهداف‌مان رسیدیم و پرسپولیس ایجاد موقعیت نداشت جز یک کاشته. ما هم آنطور که باید بازی می‌کردیم نکردیم ولی به یکی از هدف‌هایمان رسیدیم.

وی در مورد جدایی بازیکنان گفت: ساموئل هافبک دفاعی بازی می‌کند ساموئل در دفاع وسط هم بازی کرده است. تونی دارد روز به روز بهتر می‌شود و اگر شرایط تاکتیک پذیری شان انجام شود وضع مان بهتر می‌شود و در آسیا به مشکل نمی‌خوریم. وی در خصوص اینکه مشکلات مالی استقلال کی تمام می شود گفت: استقلال حاشیه ندارد و روز گذشته هم مبلغی به حساب بازیکنان واریز شده و به عشق پیراهن شان و مردم بازی می‌کنند.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۱
اتفاقا سیاسی بود (199259)
نوید
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۴
تو این بازی دیگه مطمئن شدم وقعا قلعه نوعی مربی ترسویی. خوب دایی دیگه چیکار کنه که 11نفره دارن دفاع میکنن.یه اینکه 11 نفره میپرن رو داور.تو این بازی از اندو هم متنفر شدم چقدر اعتراض آخه. (199261)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۸
قهرمانی تیم استقلال را پیشاپیش تبریک میگویم (199264)
علی
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۵۹
ضد فوتبال همینه دیگه 11نفر بچپی تو دفاع هم بازی رو قفل میکنه هم زیبایی بازی رو میگیره هم گلی به ثمر نمیرسه. (199273)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۹:۲۲
ضد فوتبال يعني بخاطر دايي و تيمش ابروي تيم زير ٢٢ سال تو اسيا بره (199299)
فری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۵۳
دیروز تو دیدار رویانیان با فتح الله زاده تو مصاحبه شون سوتی دادن و یکیشون به شوخی گفت نیمه اول رو شما ببرید نیمه دوم رو ما ببریم ! واقعیت هم همینه و اینها باهم توافق کردن همه بازیکنان جلوی دروازه یا سایه توپو میزدن و یا توپو بیرون میزدن (199269)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۹:۱۹
نه كه تيم دايي اصلا دفاع نميكنه (199298)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۹:۳۰
استقلال حرفه ای بازی میکنه نه ضد فوتبال اونهم به خاطر تجربه بین المللی تیمه (199301)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۲۸
به نظز من با بازیکنانی که امیر داشت بهتر از این نباید توقع داشت اگه منم جای امیر بودم دفاعی بازی میکردم (199345)