به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴
 
۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۰۰۳۸
بارتومئو: مسی فروشی نیست

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا

گروه ورزشی:ا آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال در اروپا را در زير بخوانيد:
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا
سوانزی ، انگوگ را خرید
سوانزی مهاجم فرانسوی بولتون واندررز، دیوید انگوگ را خرید. مهاجم سابق پاری سن ژرمن و لیورپول با قراردادی که جزییاتش فاش نشده تا آخر فصل برای سوانزی بازی می‌کند. سوانزی به رده پانزدهم لیگ برتر سقوط کرده و بعد از مصدومیت میچو در خط حمله با مشکل مواجه شده. این مهاجم اسپانیایی فصل قبل گلزن اول تیم میشل لادروپ بود. انگوگ 24 ساله که در 94 بازی برای لیورپول در طول سه سال 19 گل زده در سال 2011 با 4 میلیون پوند به بولتون پیوست که در حال حاضر در چمپیونشیپ (رده دوم فوتبال انگلیس بعد از لیگ برتر) حضور دارد.

ساندرلند در آستانه جذب اسکوکو
ساندرلند با باشگاه برزیلی اینترناسیونال به توافق رسیده و در آستانه جذب ایگناسیو اسکوکو مهاجم آرژانتینی این تیم است. این بازیکن 28 ساله که می‌خواهد در جام جهانی 2014 حاضر باشد می‌تواند بعد از اسکار اوستوری دروازه‌بان و سانتیاگو ورگینی مدافع میانی، سومین آرژانتینی ساندرلند باشد. گوستاوو پویت مربی اروگوئه‌ای ساندرلند که برای بقای تیمش در لیگ برتر می‌جنگد همچنین مارکوس آلونسو مدافع جلوزن اسپانیایی فیورنتینا را به خدمت گرفته.

دروازه‌بان رئال در بتیس
آنتونیو آدان دروازه‌بان رئال مادرید به تیم ته جدولی لالیگا، رئال بتیس پیوست. این گلر 26 ساله در دسامبر 2012 که ژوزه مورینیو مربی وقت رئال تصمیم گرفت از او به جای ایکر کاسیاس استفاده کند، خبرساز شد. آدان چند بازی انجام داد تا اینکه رئال در ژانویه سال گذشته دیگو لوپس را خرید و او ترجیح داد تیم شهرش را ترک کند. او بعد به کالیاری رفت اما این تیم را چند روز پیش ترک کرد و به تیم شهر سویل پیوست که 10 امتیاز با خروج از منطقه سقوط فاصله دارد.

ویلیان ژوزه قرضی در رئال مادرید
ویلیان ژوزه، مهاجم برزیلی به صورت قرضی و تا آخر فصل برای تیم ب رئال مادرید بازی می‌کند. در پایان فصل رئال می‌تواند این بازیکن 22 ساله که سابقه بازی در سائوپائولو و سانتوس را دارد، بخرد. مادرید در ژانویه قبل کاسمیرو را از سائوپائولو با همین شرایط خرید تا اینکه در تابستان هافبک برزیلی را با شش میلیون یورو و قراردادی چهار ساله خرید. او این فصل 6 بازی برای تیم کارلو آنچلوتی انجام داده.

موافقت PSG با قیمت 20 میلیون پوندی کابایه
پاری سن ژرمن با مبلغ 20 میلیون پوندی نیوکاسل برای یوهان کابایه موافقت کرد و بازیکن تیم ملی فرانسه احتمالا به لیگ یک بر می‌گردد به این ترتیب آلن پاردیو مربی نیوکاسل بهترین بازیکن خود را از دست می‌دهد. پیش از این مایک اشلی مالک نیوکاسل پیشنهاد 14 میلیون پوندی تیم پایتخت فرانسه برای کابایه که از لیل به نیوکاسل رفت را رد کرده بود. جمعه شب فصل نقل و انتقالات زمستانی به پایان می‌رسد.

بارتومئو: مسی فروشی نیست
جوزپ ماریا بارتومئو رییس جدید بارسلونا گفت لیونل مسی فروشی نیست و باشگاه مایل است مذاکرات برای انعقاد قرارداد جدید با ستاره آرژانتینی را شروع کند. شایعات زیادی درباره علاقه پاری سن ژرمن به این بازیکن مطرح شده است. مسی 26 ساله فوریه گذشته قراردادش با بارسلونا را دو سال تمدید کرد که بر اساس آن تا جون 2018 در بارسا می‌ماند. بارتومئو که پنج‌شنبه ریاست بارسلونا را بعد از استعفای ساندرو روسل به دست می‌گیرد، گفت: «ما بدون عجله می‌نشینیم و با پدر و مدیر برنامه‌های او صحبت می‌کنیم. مسی باید بالاترین دستمزد را بگیرد چون شایستگی آن را دارد. هیچ فوریتی برای این کار نداریم چون بازیکنان درحال حاضر روی مسابقات پیش رو متمرکز هستند.»مسی در بازی جام حذفی اسپانیا مقابل لوانته چهارصدمین بازی خود را انجام داد و 331 گل برای غول کاتالان به ثمر رسانده. 4 توپ طلا، 6 قهرمانی لالیگا، سه قهرمانی اروپا و دو قهرمانی جام حذفی از افتخارات مسی با بارسلونا است.