به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۳۱۲۶۲
میرحسین در منزل مخفی شد امام گفت بیا، طوری نمی‌شود!

سيما در خدمت غرضي عليه عارف و همه!

گروه سياسي: محمد غرضی، کاندیدایی که در انتخابات اخير با وجود رد صلاحيت هاشمي رفسنجاني به دليل سن بالا، با دو - سه سال اختلاف سني و در کمال ناباوری تایید صلاحیت شد و با لحن و ادبیات مزاح‌گونه‌اش به سوژه طنز این انتخابات تبدیل شد، در شبكه سوم سيما عليه اصلاح‌طلبان، محمدرضا عارف، میرحسین موسوی و ... سخن گفت و تاييد كرد كه در انتخابات اخير مايه طنز مردم قرار گرفته بود.
سيما در خدمت غرضي عليه عارف و همه!
او كه در برنامه شناسامه شبكه 3 سيما حضور يافته بود، قصد داشت بهترين جوكي كه در ايام انتخابات درباره او ساختند را تعريف كند اما هرچه فكر كرد نتوانست آنرا كامل تعريف كند! بخش‌هايي از اظهارات او را  بخوانيد:

حالا هركس چيزي مي‌گويد!

غرضی گفت: در این روزها می‌بینم بعضی از اشخاص بیگانه مي‌گویند امام با ما مشورت کردند که به ایران بروم یا نه و... حالا دیگر امام نیست و هر کسی یک چیزی مي‌گوید اما کسی که پدیده را به وجود آورده و پای آن ایستاده، یک حکومت را ساقط و یک حکومت دیگری را جایگزین کرده نمی‌تواند تابع افراد باشد.

بعد از پیشنهاد من امام سپاه را تاسیس کرد

وی افزود:«2 اردیبهشت سال 58 با خانم دباغ به خدمت امام رسیدیم. من آنجا گفتم تنها چیزی که انقلاب را تهدید مي‌کند، کودتاست، شما اجازه دهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شود. همانجا امام به شورای انقلاب نامه ای نوشتند و سپاه پاسداران تشکیل شد.»

فرانسه را به هم ريختم!

غرضی ادامه داد:«یک روزی ما هزار رزمنده را به فرانسه بردیم و اعتصاب راه انداختیم و این کشور را بهم زدیم. شاید امروز تصور این که برای هزار نفر بلیط تهیه شود و به فرانسه اعزام شوند و یک هفته اعتصاب غذا کنند و از امام و اسلام و انقلاب دفاع کنند سخت باشد اما این کار 35 سال پیش انجام شده! استعداد منطقه ما خیلی بالاست. در منطقه خاورمیانه استعداد بسیار بالای انقلابی وجود دارد که شاید هنوز ده درصد از آن هم به کار گرفته نشده...»

از سال 42 مطمئن بودم که رژیم شاه سقوط خواهد کرد
!
وی ادامه داد:«من از 15 سال 42 خرداد به این ذهنیت رسیده بودم که این حکومت قطعاً ساقط خواهد شد. از مرگ مرحوم شریعتی و مرحوم آقا مصطفی به بعد دیگر به اطمینان رسیدم که حکومت شاه سرنگون خواهد شد. شما به یکباره ملاحظه کردید که شاه که عقد اخوت سنگینی با هویدا بسته بود او را با فشار عزل مي‌کند! این در حکومتی که اقتدار زیادی از خود نشان مي‌داد کار عادی نبود و تحت فشارهای اجتماعی صورت گرفت. این اتفاقات که مي‌افتاد من بیشتر به نابودی این رژیم مطمئن مي‌شدم.»

حیف است آقازاده‌هایی که درخدمت انقلاب بودند را فراموش کنیم

سیدمحمدغرضی در بخش دیگری از مصاحبه تلویزیونی خود در مورد پدیده آقازاده ها که از ابتدای انقلاب وجود داشته اینطور گفت:«حیف است که ما آقازاده های در خدمت انقلاب را فراموش کنیم. آقا مصطفی و احمدآقا دو تن از این افراد بودند که تاثیر زیادی در انقلاب داشتند. امروز چقدر آقازاده موثر در این کشور داریم که هیچ خلافی انجام نداده اند. چند تا از این آقازاده ها هستند که اقداماتی انجام داده اند و این تصور را ایجاد کرده اند که هرکس آقازاده باشد آدم بدی است در صورتی که این نگاه ِ درستی نیست.»

بنی صدر چشم دیدن ما را نداشت
!
وی در ادامه در مورد دوره حضور خود در خوزستان هم گفت:«بنی صدر چشم دیدن ما را نداشت. او اهل جنگ نبود، فرمانده هایش مي‌گفتند زمین مي‌دهیم، زمان مي‌خریم! اما ما حاضر نبودیم این حرف ها را قبول کنیم بنابر این ما خودمان مي‌جنگیدیم. به محض این که من در رادیو گفتم عراق در حال نزدیک شدن به اهواز است، 200 هزار نفر از مردم همراه من آمدند و جلوی دشمن ایستادند و در نهایت باعث عقب نشینی عراقی ها شدند. هیچ چیز نمی تواند جلوی این ملت را بگیرد! این ملت با خارجی و دشمن داخلی نمی سازد.»

هاشمی برخلاف امام مخالف نخست‌وزیری من بود

غرضی در واکنش به این صحبت مجری برنامه که گفت شما بعد از آقای ولایتی برای نخست وزیری آقای خامنه ای معرفی شدید که فقط 60 رای آوردید هم گفت:«60 رای درست نیست. امام با نخست وزیر شدن من موافقت کردند اما یک عده ای مخالف این موضوع بودند. در نهایت آقای خامنه ای من را معرفی کردند اما حزب جمهوری اسلامی و آقای هاشمی مخالف این موضوع بودند. آقای هاشمی که در آن زمان رئیس مجلس بود صبح به مجلس رفت و گفت فلانی هست، فلانی (نفر بعدی) هم مي‌خواهد نخست وزیر شود. در نهایت آقای هاشمی نزد حضرت امام آمدند و گفتند غرضی 60 تا رای دارد و فلانی 80 رای! در نهایت هم بدون هیچ بحثی اتفاقات رقم خورد.»

علت اينكه وزارت نفت را پذيرفتم

سید محمد غرضی در مورد دوران حضور خود در وزارت نفت هم خاطرنشان کرد:«علت این که به من گفتند به وزارت نفت برو این بود که به تعدادی از دوستان پیشنهاد حضور در این وزارتخانه ارائه شده بود که آن ها نپذیرفته بودند. به من گفتند و من هم گفتم اطلاعات نفتی ام خوب است و قبول مي‌کنم.

به احمدآقا گفتم دستم بشکند اگر روزی 2 میلیون بشکه نفت نفروشم!

غرضی در پاسخ به این سوال که مي‌توان زمان شما را با وضعیت تحریم های فعلی مقایسه کرد گفت:«احمد آقا به من گفتند نفت نمی خرند! گفتم دست من بشکند اگر نتوانم در دنیایی که روزی 60 میلیون بشکه نفت مصرف مي‌شود، 2میلیون بشکه نفت بفروشم. اما الان روزی 110 میلیون بشکه نفت در دنیا فروش مي‌رود! جوابتان را گرفتید؟»

هاشمی و موسوی مخالف ماندن من در وزارت نفت بودند

سید محمد غرضی همچنین در مورد عدم حضور در وزارت نفت دولت ِ آیت الله خامنه ای هم گفت: «آقای هاشمی و آقای مهندس موسوی مخالف ماندن من در وزارت نفت بودند. آقای هاشمی خدمت امام رفتند و گفتند ما برای ادامه جنگ به 140 میلیارد دلار نیازمندیم و غرضی 20 میلیارد دلار بیشتر نمی آورد. آقای نخست وزیر هم همین موضوع را به احمد آقا گفتند! امام من را صدا کردند، من هم عرض کردم بیش از این در نمی آید. احمد آقا به من فرموند امام در طول عمر خود از کسی تقاضا نکردند که بیاید تا با او صحبت کنند. دو مورد این اتفاق افتاد که یکی از آن ها در مورد تو بود. در نهایت امام فرمودند آقای نخست وزیر مي‌گوید من مي‌خواهم وزارت نفت و وزارت کشور در اختیار خودم باشد. من هم گفتم همه چیز در اختیار شماست.»

وی ادامه داد:«بعد از اینکه من از وزارت نفت خارج شدم، مرحوم آیت الله منتظری خدمت امام آمدند و گفتند غرضی اگر در نفت هم نیست، جای دیگری از دولت باشد. امام به احمد آقا فرمودند که به غرضی بگویید هر وزارتخانه ای مي‌خواهد برود، برود! احمد آقا ساعت 10 شب به من زنگ زد و پیام امام را رساند و من هم اجازه خواستم تا صبح فکر کنم. در نهایت به این نتیجه رسیدم که وزارت پست و تلگراف و تلفن از همه وزارتخانه ها گرفتار تر است و به همین دلیل صبح به احمد آقا زنگ زدم و گفتم من به این وزارتخانه مي‌روم. درنهایت به وزارت پست و تلگراف و تلفن رفتم و 12 سال هم آنجا ماندم.»

میرحسین در منزل مخفی شد امام گفت بیا، طوری نمی‌شود!

وی افزود: «سال 67 آقای نخست وزیر محترم رفت در منزل مخفی شد! امام به دنبالش فرستاد و گفت بیا، طوری نمی شود! این ها آدم های سیاسی اند؟ کسی کشور را رها مي‌کند و در خانه مي‌نشیند؟ تو مسولیت داری، باید بروی کشته شوی نه این که بیایی بگویی نشد...»

عارف اگر شخصيت سياسي بود، كناره گيري نمي‌كرد!

غرضی همچنین گفت: «کسی جرات نمی کرد به من بگوید کناره گیری کن! کسانی که کاندید بودند چه برتری نسبت به من داشتند که به من بگویند برو کنار؟ شما اگر به عنوان یک شخصیت سیاسی بیایید و بگوید من به حرف فلانی کناره گیری کردم، آیا دیگر جامعه می‌تواند شما را به عنوان شخصیت سیاسی قبول کند؟ این اتفاق در همین انتخابات افتاد و یکی از افراد (بهارنيوز: منظورش دكتر محمدرضا عارف است) گفت چون فلانی (آقاي خاتمي) از من خواسته من از انتخابات کناره گیری می‌کنم. آدم سیاسی که بگوید من به توصیه دیگران کار می‌کنم، در کشور جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت سیاسی نمی‌شود! مسولیت را خود ِ انسان باید قبول کند.

به روحانی مي‌گویم جواب مردم را بده!

سید محمد غرضی در پایان صحبت های خود هم گفت:«این جامعه با تجارب اجتماعی زندگی کرده است. تجربه اجتماعی که در انتخابات 92 اتفاق افتاد خیلی آموزنده بود. آقای روحانی بیاید و حرف من را رد کند و بگوید رای متعلق به خودم بود، من مي‌گویم باشه قبول، ولی جواب مردم را بده! امیدوارم بتواند جواب مردم را بدهد و در دوره بعد هم موفق باشد. من برای کشور آبادانی و عزت مي‌خواهم، حرفم شخصی نیست.»

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۸:۵۲
از میزان رایت می فهمی آدم سیاسی هستی یا نه. اگر امام زنده بود که این. . . . را نمی گفتی (205871)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۲۳:۱۸
این بابا ر ابرای ظنز به سیماآورده اند (206022)
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۸:۵۸
با عرض معذرت ،این صحبتها اگرچه از دهان یک نفر سیاسی بیرون آمده اما مصداق کامل پوپولیست است .بسیاری از صحبتهای نقل شده از امام وحاج احمدآقا ویا عملکرد قهر از ابداعات گوینده است وشاید هم نشات گرفته از تخیلات ایشان است (205872)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۰۶
آب كه سر بالا بره غورباغه هم ابوعطا ميخونه !!!!!!!!!!!!!!!!! (205874)
حامد
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۰۹
"کسانی که کاندید بودند چه برتری نسبت به من داشتند که به من بگویند برو کنار؟"

بقیه برنامه داشتند!!!!!!! مثل شما نبودند که الله بختکی از فیلتر شورای نگهبان رد بشن!!!!!

درود بر عارف. (205876)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۲:۲۳
این غرضی موقع شروع جنگ استاندار خوزستان بود مدیریتش این بود وقتی عراقیا 11 کیلومتری اهواز رسبدند تازه فهمید! و اومد گفت مردم تو خیابونا سنگر بزنید و کوکتل مولوتف بسازید! چیزی نمونده بود کل خوزستان رو عراق بگیره تا اقای استاندار از خواب بیدار شه! ، یه هنر دیگش این بود که سیم کارت رو دونه ای یه میلیون تومان به مردم میداد! ، من حاضر نیستم این رو حتی حرفاش هم بشنوم چون به قول کروبی ده شاهی مدیریتشو قبولش ندارم (205923)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۵:۰۵
تازه یک میلیون ان موقع معادل 7-8 میلیون الان بود، وای اگر از پس امروز بود فردایی اقای غرضی (205955)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۱۵
خوب دلیل اینکه بعد از 35سال هنوز مردم تو صف هستن و دلیل اینهمه سردرگمی و تورم همین ها بوده (205880)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۱۸
جدای از اینکه جناب غرضی درست میفرمایند یا نه.
این جملشون بسیار عمیق و صحیح بود:
"آدم سیاسی که بگوید من به توصیه دیگران کار می‌کنم، در کشور جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت سیاسی نمی‌شود! "
عارف سال 84 و 88 قرار بود کاندیدا بشه که پدرخوانده ها نذاشتند، سال 92 هم که دستوری و با دلخوری کنار رفت. ایشون اگه همون سال 84 یا 88 کاندیدا میشد شاید نتیجه انتخابات چیز دیگه ای بود. (205881)
قرمطي
Romania
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۳۱
اغي غرضي جناب عالي گذشته ات مشخصه لطفا گمراه نكن مردم رو ،،توميگي ميرحسين قايم شده ازترسش؟ واقعا ميرحسين . . . كه سوژه طنزي مثل جنابعالي درباره ايشون هرچي ميخاي ميگي ،اگه جراتشو داري به خودشم اجازه دفاع بده تا بياد ازخودش دفاع كنه اين مردونگي نيست كه فردي را توخونه حبس كني و بعد در باره اش . . . درست کنی و اجازه دفاع بهش ندي، درمورد جناب عارفم بايد عرض كنم خدمتت كه جنابعالي از حزب و تشكيلات و مردونگي و سياست هيچي حاليت نيست ، بيچاره اون چندنفري كه واسه ......بهت راي دادن ،بهار دلم پره حذفش نكنيا (205885)
سنگرسازبی سنگر
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۰
با سلام کناره گیری آقای عارف کاری بسیار بزرگ وبه نفع مردم بود انشالله ایشان همیشه در صحنه سیاسی باشند و برای رفاه وآسایش مردم خدمت کنند (205887)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۳
فعلا صدا وسیما رویکرد شادمانه را پیش گرفته است. این غرضی هم غرضی ندارد فقط طناز خوبی است. او می تواند در عرصه طنز بسیار موفق تر از سیاست باشد. کاش صدا وسیما زودتر این مرد را کشف می کرد چون خوب پا در کفش دیگران می کند (205889)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۴
(((((در این روزها می‌بینم بعضی از اشخاص بیگانه مي‌گویند امام با ما مشورت کردند که به ایران بروم یا نه و... حالا دیگر امام نیست و هر کسی یک چیزی مي‌گوید اما کسی که پدیده را به وجود آورده و پای آن ایستاده، یک حکومت را ساقط و یک حکومت دیگری را جایگزین کرده نمی‌تواند تابع افراد باشد.)))))
من با این متن بسیار موافقم و این جملات برای آقای غرضی هم صدق می کند که اگر متن بالا رو بخونید به حرف من می رسید. مشاءالله چقدر از خود تعریف و چقدر.............. (205890)
مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۰۹:۵۴
واقعا وجود همچین شخصیت هایی برای تلطیف فضای سخت امروز لازم و شادی آوره...... البته امثال اقای شجونی هم هستند :) (205891)
mohsen
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۰۰
سوژه تر از این عارف بود با دره گردشگری ....!خخخخخخخخخخ (205893)
دئ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۰۱
واقعا نامیدم کرد ...
به نظرم درست نیست پشت سر کسی صحبت کنیم که حتی از نور آفتاب محرومه چه برسه به فرصت پاسخ گویی (205894)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۰۷
ضرغامی دیگه زده به سیم آخر یعنی چی این وضع مستقیم آقای غرضی میگه اونی که با حرف یکی دیگه میره کنار لیاقت نداره صد در صد این مصاحبه جهتداره من واقعا عصبانی شدم وقتی حرفاش رو گوش میدادم البته از کسی که تو روی رئیس جمهور درمیاد نباید بیشتر از این انتطار داشت عارف و میرحسین و خاتمی که دیگه جای خود واقعا برای ایشون متاسفم (205895)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۱۱
این بنده خدا یادش نمی آید دیشب چه خورده است و یا چه پیامکی برایش ارسال شده است حالا میخواهد تاریخ انقلاب را تشریح کند البته این تیپ افراد به درد صدا وسیما می خورند آسمان و ریسمان به بافند و اصولگیران هم خوششان بیاید من جزء هتاکی و و بی ادبی هیچی ازایشان نفهمیدم (205897)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۲۰
عجب از کرامات شیخ ما این است که عسل را خورد و گفت شیرین است!!!!!! این چه جور یکطرفه به قاضی رفتن است؟؟؟ آقای غرضی شما چقدر رای آوردید که اینگونه حکم و امر می کنید؟ اگر رای می آوردید چه استبدادی بپا می کردید؟ لابد همه کار انقلاب و حوادث مثبت آن شما بودید و بس !!!! کجی و کاستیهایش بر عهده دیگران است !!!! مگه نه آقای غرضی !!! راستی آقازاده شما چکاره اند؟؟؟ (205899)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۴۲
این ها هم طنز بود (205901)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۴۳
ببخشید این نظر اینجا بیان کردم ولی خیلی مهمه . دوستای تهرانی حتما در میدان ازادی در 22 بهمن حضور داشته باشید . افراطیون میخوان سخنرانی رییس جمهور را بر هم بزنند و شعار علیه دولت بدند بهار منتشر کن (205902)
آرش
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۰
خدائی می ارزد حرفهای سوخته این آقا درسیمای جمهوری اسلامی پخش شودکه چه بشود (205904)
ندانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۱
صدا و سیما خودش آخر جوکه نیازی به امثال غرضی نیست. (205905)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۱:۰۲
آقای غرضی رو زیاد جدی نگیرید چون نظام ایشون رو جدی نگرفته
اگه گرفته بود الان راس یه کاری بودند (205908)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۱:۱۰
خدا همه مريضان را شفا دهد.
الهي امين (205909)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۱:۱۶
جناب غرضي، راست گفتي که الان ديگه امام نيست! تو هم هرچي دلت ميخواد يا نقل قول کن، يا بگو که خودت اينو گفتي و در نهايت تو هم وظيفه اي را که بهت محول کرده اند، بخوبي ايفا کن و مير . . . را بکوبان!! ولي بدان که عزتي را که خداوند به يکي داده، افرادي چون شماها با هروسيله اي که تجهيز باشيد، هرگز نمي توانيد ذلت کنيد، . . .افسوس. صبر کنید جناب غرضي، . . . (205910)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۱:۵۱
مگر شما این برنامه ها را می بینید؟ این برنامه ارزش دیدن ندارد. (205913)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۳:۳۱
بسیار بسیاربسیاربسیاربسیاربسیاربسیاربسیار موافقم (205946)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۲:۳۲
خندیدیم! خود آقای غرضی جواب نصف ادعاهاشون رو دادن! (حالا که امام نیست هرکی هرچی بخواد میگه!) مثل علا نخست وزیر نشدن! درخواست امام از ایشون! رفتن به وزارت پست و...
در مورد آقای عارف هم باید گفت ایشون تنها کسی هستن که در امتحان اخلاق تو این نظام سربلند شدن! (205924)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۲:۴۰
هفت تیر کش سابق و طناز امروز (205926)
سیدصلاح الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۲:۴۷
بعضی حرفاش جای بحث داره بعضیاش هم به نوعی غلطه (205927)
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۲:۵۲
گفته که با پاسپورت افغانی تمام دنیارو گشته
آیا خرید پاسپورت جرم نیست؟ (205928)
شاهين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۳:۰۹
روز جمعه اصولاً روز دلگيريست ولي ديروز با صحبت هاي آقاي غرضي به ما خوش گذشت و كلي خنديديم از تشكر ميكنم و همچنين از برنامه شناسنامه. (205934)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۳:۱۸
غرضی دهنتو آب بکش بعد راجع به خاتمی و میرحسِن و عارف ضحبت کن! (205937)
خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۲
من از دیدن و شنیدن صحبتهای خنده دار ایشان در دوره ی انتخابات فقط از یک چیز تعجب کردم . چگونه کسی مثل این آقا میتواند 12 سال وزیر باشد؟؟؟؟
این فرد در حد یک مدیر رده پایین نیز نمی تواند باشد. فقط برتای خنده خوب است (205939)
ناصر رزمجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۳
ایشان بهتره در تلویزیون برنامه جوک گویی راه بندازند استعدادشو دارند. (205942)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۳:۳۱
اگر شما آن زمان بلیط تهیه می کردید و به فرانسه می رفتید به خاطر اعتبار کشور بوده اما الان اصلا توانایی مالی خرید بلیط وجود دارد؟ حالا بگذریم اصلا ما را راه می دهند؟ و درآخر اینکه در صورت صحت حرف شما، انقدر در آنجا آزادی هست که شما بتوانید از ایران 1000!!!!! نفر ببرید و اعتصاب کنید. (205945)
مير ويس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۴:۱۴
واقعا ايمان اوردم كه انقلاب پالايشگاه است ، و امثال اين اقا بايد اينگونه حرف بزنن و موضع گيرى كنن تا مردم سطح شعور و درك اينها رو متوجه بشن و صد البته اگر صدا و سيما نبود ملت ايران نه صداى اين افراد را ميشنيد و نه سيماى انها را ميديد و نتيجه اينكه ماهيت شون فراموش ميشد . (205952)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۶:۴۷
بروبابادلت خوشه .
مردم جوکرنمیخواستند چون یکیشو دیدند یعنی اقامحمود.
مردم کسی رامیخاست که درشان خودشان باشد (205964)
درنیکا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۸:۰۳
کسی که به خود اجازه میدهد علیه کسی که نمی تواند از خود دفاع کند حرف بزند ترسو یی بیش نیست حضرت امام که شما را فرا خواندند و به ان افتخار میکنید به اقایانی چون هاشمی و موسوی خیلی خیلی نزدیکتر از شما بودند حالا شما... وفقط یک چیز ایا قیامت نیست؟ و به جه قیمتی ؟ (205970)
علاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۸:۱۶
جناب آقاب غرضی حالا من این سوالو از شما دارم! بقول خودتان این حرفایی که زدید در طول بود یا در عرض؟یعنی کلهم میگما (205972)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۸:۵۷
این اقای غرضی هم به درد ان صدا و سیما می خوره، و ان صدا و سیما هم به درد این اقای غرضی می خوره. لیاقت هم رو دارند. توقعی بیش از این نداریم، نه از ان و نه از این. خلایق هر چه لایق!! (205977)
وحید
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۹:۴۷
به قول سرود حماسی صدا وسیمای میلی برای قهرمان ملی:
بر طبل شاهدانه بکوب (205988)
حسن
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۱۹:۵۵
صدا و سیما هم گندش را دراورده ادمهای شکست خورده را دعوت میکند تا هرچه بخوان بگویند و راحت به یک عده ای تهمت بزنند در صورتیکه انها حضور ندارند همینه که رغبت نگاه کردن شبکه ها را نداریم (205990)