به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۲۵۳۲۲
اوکراین: ۱۲ هزار نظامی اشعالگر از آغاز جنگ کشته شده‌اند

نحوه شکار تانک‌های متجاوز روسی در اوکراین

نحوه شکار تانک‌های متجاوز روسی در اوکراین
گروه بین‌الملل: وزارت امور خارجه اوکراین امروز سه شنبه گزارش داده است که در آخرین ارزیابی خود از تلفات خود تا به امروز، ۱۲ هزار نظامی روس کشته شده‌اند. نیروهای روسیه تاکنون ۴۸ فروند هواپیما، ۸۰ هلیکوپتر، ۳۰۳ تانک، ۱۰۳۶ خودروی مسلح، ۱۲۰ قبضه توپ و ۲۷ سامانه ضد هوایی را از دست داده‌اند.

ویدئویی از نحوه شکار تانک‌های متجاوز روسی توسط نیروهای ارتش اوکراین
 ....


حمله موشکی و بمباران مراکز بهداشتی و درمانی!
به گزارش رویترز، سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه تأیید کرد که حداقل ۹ نفر در ۱۶ حمله به مراکز بهداشتی و درمانی از زمان آغاز تهاجم روسیه کشته شده‌اند. کاترین اسمالوود، افسر ارشد اورژانس سازمان بهداشت جهانی در اروپا، گفت: «به روند به‌روز رسانی این آمارها ادامه خواهیم داد. آن‌ها در چند روز گذشته به سرعت در حال افزایش بوده‌اند.» هانس کلوگه، مدیر منطقه‌ای اروپا، گفت که آژانس در حال تلاش برای انتقال فوری تجهیزات پزشکی به اوکراین است. از جمله اقلام حیاتی که با کمبود روبه‌رو شده است می‌توان به اکسیژن، انسولین، PPE، لوازم جراحی و فرآورده‌های خونی اشاره کرد. او گفت: «اکسیژن، واکسن کودکان، وسایل بهداشتی زنان و روان‌درمانگر از اولویت‌های اصلی آنها است.» کلوگ گفت: «درگیری‌های گذشته به ما نشان داده است که دختران نوجوان، زنان معلول و زنان سالمند در آسیب پذیرترین وضعیت قرار دارند.آن‌ها با خطر آزار گروه‌های مسلح و همچنین خشونت جنسی و سوء‌استفاده و استثمار جنسی روبرو هستند.»



 

۱
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۲۳:۰۱
مقاومت مردم اوکراین ؟! ؟! مضحک است واقعا...
کار ندارم روس ها چه کاره هستند اصلا روس ها بد، ولی در اوکراین مردمی در کار نیست ، هزاران نیروی آموزش دیده ناتو که قاچاقی و دزدانه مشغول جنگ با روس ها هستند ... اگر ناتو نبود .... (384361)
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۲۳:۱۷
چه شکاری؟؟؟؛؛؛ (384366)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۰۱:۲۲
همش الکی با تانکی که از قبل خراب شده رو بهش شلیک می کنن. (384399)
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۱:۲۸
اره اکراینی های الکی به تانکهای خراب شلیک میکنن ولی روسها واقعا به زنان و کودکان زنده شلیک میکنن (384429)
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۵:۳۳
اميدوارم شعله هاي اين جنگ به لندن هم کشيده بشه تا لانه شيطان اتش بگيره (384461)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها