به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۲۵۸۴۰

کار سخت مهاجمان استقلال برابر مدافعین آبادانی

گروه ورزشی: استقلال در حالی امروز به مصاف صنعت نفت می رود که خط دفاع این تیم در دیدارهای گذشته، عملکرد خوبی داشته است.
کار سخت مهاجمان استقلال برابر مدافعین آبادانی
 سه شکست در سه هفته نخست لیگ و کسب تنها 6 امتیاز پس از گذشت 9 هفته از لیگ بیست و یکم، باعث شد تا صنعت نفت حضور در رتبه پانزدهم جدول لیگ را تجربه کند. اوضاع برای تیم منصوریان بحرانی بود اما پس از اجرای فرامین تاکتیکی این مربی و هماهنگی بین بازیکنان، ورق برگشت و نتایج خوب این تیم قدیمی از راه رسیدند.
پایان بحران ها در هفته نهم و کسب 6 پیروزی در 8 دیدار پس از آن، سبب شد تا صنعت نفت خود را به جمع تیم های بالای جدول برساند و عملکردی در حد تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد، به نحوی که در آن مقطع، تیم منصوریان امتیازات بیشتری را نسبت به سپاهان جمع کرده بود.
شش هفته از آغاز نیم فصل دوم گذشته و صنعت نفتی که در موقعیت مشابه در نیم فصل اول توانسته بود تنها 4 امتیاز را کسب کند، اکنون در نیم فصل دوم 11 امتیاز اندوخته است و در این مدت تنها یک بار متحمل شکست شده است در حالیکه در موقعیت مشابه 4 بازی را واگذار کرده بود.
نکته بعدی اینکه تیم منصوریان در شش دیدار نیم فصل دوم، 4 مرتبه دروازه اش را بسته نگه داشته و موفق به ثبت 4 کلین شیت شده است، این آمار دقیقا به اندازه تعداد کلین شیت های استقلال، صدرنشین لیگ در نیم فصل دوم است که بهترین خط دفاعی را نیز در اختیار دارد.
به هر شکل در روزی که دست فرهاد مجیدی در خط دفاعی تیمش بسته است، امید این تیم به خط حمله است. جایی که حمله‌وران استقلال باید به مصاف تیمی بروند که در دیدارهای گذشته سخت گل خورده است.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها