به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۲۷۳۳۰
لاروخا بدون قهرمان جهان؛

اتفاق جالب برای اسپانیا با دعوت نشدن بوسکتس

گروه ورزشی: سرخیو بوسکتس در فهرست جدید تیم ملی اسپانیا حضور ندارد تا لاروخا بالاخره در ترکیب خود بازیکنی از تیم قهرمان جام جهانی 2010 نداشته باشد.
اتفاق جالب برای اسپانیا با دعوت نشدن بوسکتس
 با نزدیک شدن به روزهای فیفا دی و انجام بازی‌های ملی، مربیان تیم‌های ملی کشورهای مختلف فهرست بازیکنان مدنظر خود برای بازی‌های پیش رو را اعلام می‌کنند و در همین راستا لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا لیست بازیکنان مدنظر خود برای بازی‌های دوستانه پیش رو مقابل آلبانیا و ایسلند را اعلام کرد. نکته ویژه این لیست غیبت بازیکنان سرشناسی نظیر داوید دخیا و سرخیو بوسکتس است که انریکه از نام آنها گذر کرده است. 



انریکه در نشست خبری دیروز خود دلیل غیبت بوسکتس را زمان دادن به او برای ریکاوری مناسب و استراحت کافی عنوان کرد تا مشخص شود بوسکتس در اردوی بعدی حاضر خواهد بود.
تصمیم انریکه برای استراحت دادن به سرخیو بوسکتس، تنها بازمانده نسل طلایی اسپانیا در سال 2010 سبب شد که برای اولین بار بعد از 11 سال و 8 ماه هیچ یک از بازیکنان قهرمان جهان در ترکیب لاروخا حضور نداشته باشند.


 
از 23 بازیکنی که سال 2010 با اسپانیا قهرمان جهان شدند، ایکر کاسیاس، کارلس پویول، ژاوی هرناندس، فرناندو تورس، داوید ویا، ویکتور والدس، کارلوس مارچنا، خوان کاپدویا، آلوارو آربلوا و ژابی آلونسو بازنشسته شده‌اند و 13 بازیکن دیگر از جمله سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، خاوی مارتینس، داوید سیلوا، جرارد پیکه، رائول آلبیول، خسوس ناواس، سرخیو راموس، پپه رینا، سسک فابرگاس، خوان ماتا، پدرو رودریگس و فرناندو یورنته همچنان بازی می‌کنند.
اسپانیا در هفته پیش‌رو دو بازی دوستانه برابر آلبانی و ایسلند انجام خواهد داد.
برچسب ها: سرخیو بوسکتس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها