به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۳۱۲۰۲

افزایش سرعت ترخیص کالاهای اساسی از بنادر

افزایش سرعت ترخیص کالاهای اساسی از بنادر
گروه اقتصادی:مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از سرعت گرفتن تخلیه کالاهای اساسی از بندر امام خبر داد. عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی در سال گذشته را ۱۷ میلیون و ۵۱۷ تن اعلام کرد که رشد ۲۶ برابری در مقایسه با دو سال پیش را نشان می‌دهد.

دریس با بیان اینکه بندر امام خمینی اصلی‌ترین بندر کشور است، افزود: ۷۰ درصد کالاهای اساسی کشور از طریق این بندر تامین می‌شود و این بندر نقش اساسی را در زنجیره تامین کالاهای اساسی کشور ایفا می‌کند.به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در ۱۲ ماه سال گذشته ۲۸۹ فروند کشتی حامل انواع کالای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی لنگر انداختند و امسال نیز روند تخلیه و بارگیری کالاها سرعت بیشتری گرفته به طوری که تامین کالاهای اساسی در ۴۰ اسکله بندر امام خمینی بدون وقفه به صورت ریلی و جاده‌ای به سراسر کشور در حال ارسال است.
مرجع : بازار
برچسب ها: ترخیص کالا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها