کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

كاپيتان فولاد: قهرمانی به حرف زدن نیست

رسانه‌ملي، فولاد را نماينده فوتبال ايران نمي‌داند!

3 اسفند 1392 ساعت 17:35

گروه ورزشي: صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در اعلام پخش برنامه‌هاي زنده مسابقات فوتبال در هفته جاري، مسابقه فوتبال تيم فولاد خوزستان با الجيش قطر در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا را حذف كرد!



به گزارش گروه ورزشي بهار نيوز، در ليست برنامه‌هاي اين شبكه كه در سايت ورزش3 نيز قابل مشاهده است و تصوير آن را در كنار اين خبر مي‌بينيد در حالي كه سيما ديدارهاي 3 نماينده ديگر فوتبال ايران در اين مسابقات (استقلال- تراكتورسازي و سپاهان) را به صورت مستقيم پوشش مي‌دهد، اما هيچ اشاره‌اي به پخش ديدار تيم محبوب خوزستاني كه در حال حاضر صدرنشين ليگ‌برتر ايران نيز مي‌باشد، نكرده است!
به نظر مي‌رسد مسوولان ورزش رسانه آقاي ضرغامي، تيم فولاد را به عنوان نماينده ايران در اين مسابقات به رسميت نمي‌شناسد!
همزمان با اين اقدام، برخي از سايت‌هاي زرد كه عوامل آنها عمدتا دلالان بدنام آشناي فوتبال ايران مي‌باشند اخيرا فضاسازي ناجوانمردانه‌اي را عليه اين تيم محبوب و ريشه‌دار آغاز كرده‌اند. در همين رابطه بختيار رحماني، كاپيتان تيم فولاد به خبرنگار بهارنيوز گفت: متاسفانه در رسانه ها شایستگی بالای تیم فولاد به چشم نمی‌آید ولی قهرمانی به حرف زدن نیست و باید عملکرد یک تیم این امر را ثابت کند.
بختیار رحمانی پیش از سفر امروز اعضاي فولاد به قطر براي برگزاري اولين ديدار در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تیم ما از نظر روحی و جسمانی شرایط خوبی دارد و در چند بازی آخر لیگ نیز تیم ما نشان داد که به شرایط ایده عال رسیده است و با شرایط خوبی برابر تیم قطری به میدان می‌رویم. وی افزود: تیم ما برای حضوری خوب در رقابت های آسیایی و کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر مصمم است و امیدواریم حاصل زحمات خود را به زودی ببینیم.کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: فاصله چندانی باقی نمانده تا بتوانیم ثمره تلاش خود را ببینیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم ولی باید توجه داشته باشیم که هفته های سرنوشت سازی را پیش رو داریم.

وی بیان کرد: متاسفانه در رسانه ها فولاد به چشم نمی آید ولی قهرمانی به حرف زدن نیست و باید عملکرد یک تیم این امر را ثابت کند. تیم ما از هر نظر نشان داده که از خیلی تیم های دیگر لیگ برتر و با جایگاهی که دارد این قابلیت را ثابت کرده است. تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان فوتبال ایران در در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الفتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر همگروه است. فولاد باید روز سه‌شنبه همين هفته ششم اسفند در قطر به مصاف الجیش برود.


کد مطلب: 33276

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/33276/رسانه-ملي-فولاد-نماينده-فوتبال-ايران-نمي-داند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir